Guest
Autobild heeft een eerste vergelijk van een 308 1.6 THP Allure tegen een Kia Cee'd 1.6 GDI gepubliceerd in de meest recente uitgave.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Davidoff zei:Autobild heeft een eerste vergelijk van een 308 1.6 THP Allure tegen een Kia Cee'd 1.6 GDI gepubliceerd in de meest recente uitgave.
Davidoff zei:Dat de 308 een nipte voorsprong genomen heeft op de Koreaanse concurrentie.
Davidoff zei:Autobild heeft een eerste vergelijk van een 308 1.6 THP Allure tegen een Kia Cee'd 1.6 GDI gepubliceerd in de meest recente uitgave.
HanTheMan zei:E6 E-Hdi komt in het Voorjaar.. en bij mijn locale dealer hebben ze het over Mei.
01-02-2013 loopt mijn leasecontract af dus ik denk dat ik even 2maandjes een huurautotje doe ter overbrugging.
Ik ben er in ieder geval uit ik ga voor deze mooie Fransoos![]()
rickm zei:Davidoff zei:Autobild heeft een eerste vergelijk van een 308 1.6 THP Allure tegen een Kia Cee'd 1.6 GDI gepubliceerd in de meest recente uitgave.
Heb je een link / de URL?
Zie de test niet.
Dat noem je dus een film in het Nederlands! 'Movie'E-One zei:Deze leuke movie in de ochtendzon ergens op een parkeerplaats achter een Carrefour
https://youtu.be/vQ9uCy661l8
iDS zei:Dat noem je dus een film in het Nederlands! 'Movie'E-One zei:Deze leuke movie in de ochtendzon ergens op een parkeerplaats achter een Carrefour
https://youtu.be/vQ9uCy661l8![]()
Poekoek zei:Dik. Maar die R schreeuwt wat mij betreft om een 3-deurs carrosserie.
rickm zei:Poekoek zei:Dik. Maar die R schreeuwt wat mij betreft om een 3-deurs carrosserie.
Dat antraciete achterwerk - DIKKKK!
FYI:
Eerste vergelijkingstest in AW zusterblad Autoplus tussen de Golf, C4, Megane en 308 II leverde een duidelijke winnaar op....
speedtouch zei:Vertel......![]()
HanTheMan zei:Die R ziet er helemaal Hotwheels uit(weet je nog met die lak die verkleurde als je er over heen wreef)
Heel gaaf!
Bestelling ligt nu bij onze wagenpark beheerder:
Peugeot 308 E6 E-Hdi
- Vernis Metaallak: Noir Perla Nera
- Pack Securite
- Achteruitrijcamera
- Extra getinte achterste zijruiten en achterruit
- Verwarmbare voorstoelen met massagefunctie
- Lederen Bekleding: Mistral
Dat worden 8 lange maanden![]()
Ik ben heel benieuwd naar de stoelen en ook de adaptieve cruisecontrol uit het Pack Securite
Joep83 zei:Man, wat vind ik die R gaaf!
Echt knal rood met dat matte zwart...!
B.t.w.: De velgen op foto 3, die zijn niet two-tone. Of lijkt dat maar?
Joep83 zei:'t Is idd de lichtval. 2-tone dus... Jammer.
Joep83 zei:Miss. is het natuurkunde die ik niet begrijp, maar als de omtrek van het wiel gelijk blijft (dunnere wang band bij grotere velgmaat) dan zou dat toch geen verschil mogen maken?
Joep83 zei:Miss. is het natuurkunde die ik niet begrijp, maar als de omtrek van het wiel gelijk blijft (dunnere wang band bij grotere velgmaat) dan zou dat toch geen verschil mogen maken?
E-One zei:......
Wanneer loopt je huidige leasecontract dan af? En wanneer verwachten ze deze dan te kunnen leveren en mocht je nu al bestellen?
Ik moet op 1 mei een nieuwe hebben. Moet ik nu echt al bestellen om een E6 op tijd te hebben?
Bij directlease gaven ze aan dat de wagen 14% eHdi E6 vanaf maart leverbaar wordt en je snel moest zijn met bestellen als je de eerste wilde zijn. Zal het zo'n storm lopen?
Gefeli met die leuke order.
HanTheMan zei:E-One zei:......
Wanneer loopt je huidige leasecontract dan af? En wanneer verwachten ze deze dan te kunnen leveren en mocht je nu al bestellen?
Ik moet op 1 mei een nieuwe hebben. Moet ik nu echt al bestellen om een E6 op tijd te hebben?
Bij directlease gaven ze aan dat de wagen 14% eHdi E6 vanaf maart leverbaar wordt en je snel moest zijn met bestellen als je de eerste wilde zijn. Zal het zo'n storm lopen?
Gefeli met die leuke order.
Pas op 01-02-2014, dus ik ben er wel lekker vroeg bij.
Ik wou graag zeker weten dat ik tegen die tijd niet net buiten de pot pis dus laat ik ze nu alvast bestellen.
En gelukkig mocht dat.
Nu even proberen te vergeten anders duurt het wachten veelste lang haha
Ja zal wat zijn zeg... je weet het nooit hier in Nederland.E-One zei:..
Super toch. Ik kan ook niet wachten nu nog hopen dat ze met prinsjesdag de bijtellingsgrenzen laten bij wat het is...anders heb je alsnog een 20% auto..
Zal wel Genève worden.... Maar het feit dat er nog niets is gesignaleerd met een vuilniszak opde openbare weg bekent dat het nog wel even zal duren voor ie in de showroom staat.Alias81 zei:Ik heb alleen niets gehoord over de 308 SW!
Erg jammer, ik ging er stiekem vanuit dat ze hem op de IAA officieel zouden presenteren.
Nog even geduld dan maar.....
HanTheMan zei:Vind het trouwens wel grappig dat de CD-speler optioneel is.
Ik heb hem niet aangevinkt omdat ik in mijn huidige auto nog nooit een cd heb afgespeeld.
Hoe gaat dat met kaarten updaten? via USB?
Zou kunnen, wel bij meer auto's worden updates van het audiosysteem via USB uitgevoerd. Wellicht staat een en ander ook op een geheugenkaartje, is ook bij veel auto's het geval, dan vindt de update via dat kaartje plaats.HanTheMan zei:via USB?
bat zei:Zou kunnen, wel bij meer auto's worden updates van het audiosysteem via USB uitgevoerd. Wellicht staat een en ander ook op een geheugenkaartje, is ook bij veel auto's het geval, dan vindt de update via dat kaartje plaats.HanTheMan zei:via USB?
Ik heb in mijn nieuwe auto de CD-speler denk ik 1 keer gebruikt, om een net aangeschaft CD-tje te beluisteren. Maar over het algemeen luister ik of naar de radio of via bluetooth naar de muziek op m'n iPhone.
Volgens mij wel kijk maar hierboven bij de post van D-CE-One zei:Speciaal ontwikkelde banden van michelin voor de 308. Zijn dat de 16 inch topaze velgen op de BLE?
https://youtu.be/QUdj0Uu9OqE