Design Driven
Wegverkenner
Even bijgelezen, erg vervelend van de baan, succes met de zoektocht naar iets nieuws.
Mooie Megan, maar na een VS natuurlijk wel wat gewoontjes.
Mooie Megan, maar na een VS natuurlijk wel wat gewoontjes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
AsconaGT zei:Niet zo uitgesproken als een Vel Satis, maar lijkt mij toch wel een heerlijke auto hoor, deze megane. En wie weet wat er in de toekomst weer komen gaat![]()

Gefeliciteerd: mijn vrouw is ook in deze tweede lockdown uitgeteld en ik vraag mij af wat jullie van de corona maatregelen in het ziekenhuis gemerkt hebben? Mijn vrouw is Duits verzekerd, dus gelukkig kunnen wij naar Duits ziekenhuis om te bevallen.PauseBreak zei:
Jawel, de kleine dame is er! Afgelopen zaterdagnacht is ze om 00:10 middels een spoedkeizersnede ter wereld gekomen. Na twee dagen op de NICU mocht ze vandaag naar de kamer van haar moeder om daar verder te logeren. Wel nog met maagsonde, infuus en uv-deken, maar het gaat de goede kant op. Het tweede stoeltje is dus voorlopig nog niet daadwerkelijk in gebruik, maar ze is geboren en ze gaat vooruit!
Durashift zei:^^ kan je zelf ingrijpen in het schakelmoment?
Zonde dat dit vooralsnog tegenvalt.
Veel geluk met de baby.
Zunigrijje zei:Gefeliciteerd: mijn vrouw is ook in deze tweede lockdown uitgeteld en ik vraag mij af wat jullie van de corona maatregelen in het ziekenhuis gemerkt hebben? Mijn vrouw is Duits verzekerd, dus gelukkig kunnen wij naar Duits ziekenhuis om te bevallen.
In Nederland is ja om te huilen: al ga ik er vanuit, dat geboortezorg ontzien wordt. Maar de kraamzorg die deed onlangs al de intake telefonisch, i.v.m. corona en dat vond ik zelf ook verre van ideaal.
Ik heb zelf ook contact gezocht met het Nederlandse ziekenhuis: maar wat doen ze enorm moeilijk hier in Nederland. Eerst was een verwijzing van de Duitse vrouwenarts akkoord, echter toen ik die eenmaal had moest het Nederlandse ziekenhuis er plotseling een van de Nederlandse huisarts hebben...
Persoonlijk vind ik het Nederlandse systeem maar vreemd: in Duitsland hebben ze niet zoiets als een verloskundige, maar begeleid een gynaecoloog de zwangerschap. Dat maakt het bevallen in een Nederlands ziekenhuis ook zo lastig, want dat doe je met een verloskundige als je geen medische indicatie hebt.
Onze dochter zal dus zeer waarschijnlijk in Aken geboren worden, al is dat een code rood gebied waarbij je bij terugkomst 10 dagen in quarantaine moet: gelukkig krijgen vaders sinds juli 6 weken vaderschapsverlof![]()

Durashift zei:^^^ dan was G3 een optie geweest, wellicht. Een goede Laguna III op G3 moet er toch nog wel zijn?![]()
AsconaGT zei:Wat zijn die knopjes rechts van de bestuurdersstoel?