Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
SVF zei:(...) En dan ook maar een 2 deurs sedan / coupé als tegenhanger van de Civic coupé, Mirage coupé, etc.
Yellow Cab zei:Eigenaardige werkwijze overigens: je hebt een sedan gepakt en daar de achterkant van een driedeurs opgeplakt? Ik ben benieuwd naar de reden! Ik had 't andersom gedaan: een driedeurs genomen en daar een extra deur aan toegevoegd.
SVF zei:....
Ik vraag me trouwens af waar alle Neons gebleven zijn? Een verkooptopper was het niet maar je zag ze toch best regelmatig, maar ze lijken nu bijna van de aardbodem verdwenen... Je zou bijna vergeten dat er ook nog een tweede generatie was.
Pa Baleno (SVF) zei:Hoe dan?
die 5-deurs Kadett Caravan was gewoon leverbaar in NL, van 1967 tot 1970
Oké, dat wist ik niet en was dus net voor mijn tijd... Ik heb er echter nog nooit een in het wild gezien. Was die 5 deurs zoveel duurder, of waren wij zo zuinig dat we geen stuiver meer wilden betalen en daarbij de ongemakken voor lief namen, of vonden we de 3 deurs gewoon mooier?
929V6 zei:Duurder, en we vonden tweedeurs auto's toen veiliger als gezinsauto omdat er nog geen kindersloten op de achterportieren zaten en gordels achterin ook nog niet waren uitgevonden... Laat staan kinderzitjes...