Ik vind sowieso dat bij de instapversies , ook bij audi en mercedes dat het allemaal niet over houd qua materiaalgebruik, opties, luxe, etc. zeker nu zelfs de koreanen en straks (of nu al) de chinezen ook al enorme stappen zetten met fantastische materialen en luxe, ook in de goedkopere segmenten, dat de premium merken het steeds moeilijker en moeilijker krijgen.
B rijd de laatste tijd vaker in andere auto's dan ik. Er staat vaak een Hyundai Ionic 5 op de stoep, daar is ze niet zo'n fan van, maar ligt ook aan dat het een enorme kale auto is. ziet er ook echt goedkoop uit van binnen. Daar hebben ze er maar 1 van en wil doorgaans niemand mee. Beetje het sletje van de zaak.
Soms heeft ze een ford explorer EV mee, daar is ze wel heel erg over te spreken en die heeft ze het liefste mee, niet specifiek een reden. overall een fijne auto volgens haar.
Maar ook staat er af en toe een ID Buzz mee. die vind ze de reikwijdte vooral een ding en de multimedia. Ik heb met haar echt zeker een 15 minuten zitten klooien om de telefoon te koppelen en de multimedia een beetje te doorgronden. Is een kwestie van wennen natuurlijk. Ook daar is materiaalgebruik echt heel matig, maar dit betreft dan wel de cargo versie dus zal allicht een verschil maken.