Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die boom en vogels staan er het hele jaar en snap die frustratie. Bij ons zijn de spreeuwen hopelijk binnenkort weg.Ik blijf voor de zekerheid 1 meter uit de voorzijde van de woning.
Het voordeel daarbij is dat het voorste raam aan de zijkant van de woning dan nog 'vrij' is en er lichtinval is.
Het is namelijk de bedoeling dat het dak schuin vanaf de bovenzijde van de ramen van de woning (ca. 3,20m hoogte) richting de buren loopt en dan bedekt met EPDM.
Dit ivm de kastanjes...dan blijft de herrie beperkt
Maar goed, eerst de offerte afwachten.
Esthetisch staat het ook niet mooi bij onze woning... maar ik ben alle overlast van de kastanjeboom + vogels echt verschrikkelijk zat.
En of het mag kijk ik eerlijk gezegd ook niet naar. Een kapvergunning voor de boom krijgen we niet, dus dan maar een carport.
Ach, arm diertje...sterkte ermee en ik hoop van harte dat ze weer opknapt!
Kinderen deden het goed. Met de lunch een tankstation 1 min van de snelweg gevonden waar geen kip was. Benzine was er 2.09 ipv 2.72...... stonden ook 14 300kwh snelladers waarvan er gemiddeld twee van bezet waren. Nogal een verschil met de overvolle tankstations en parkeerplaatsen langs de snelweg.
Deden wij ook steeds. Die parkeerplaatsen langs de snelwegen in Duitsland waren stervens druk en vaak echt ook nog eens heel vies. Stonk overal naar pis en de zin naar broodjes verging je spontaan waardoor we maar doorreden.
Kijk..daar gaat het bij ons al mis..onze zoon wil nog wel eens in slaap vallen na een lange dag..onze dochter kan ik niet heugen dat die ooit in de auto geslapen heeft..heeft ze van haar vader denk ik..Kinderen hebben veel geslapen in de auto,
De openbaren WC's zijn inderdaad nog te goor om als man te gaan staan p*ssen. Qua picknick bankjes en parkeerplek dan vaak wel weer wat beter dan de parkeerplaatsen bij tankstations. WC's bij de tankstations vind ik doorgaans best schoon, mag ook wel voor een 1eu per keer...
Deden wij ook steeds. Die parkeerplaatsen langs de snelwegen in Duitsland waren stervens druk en vaak echt ook nog eens heel vies. Stonk overal naar pis en de zin naar broodjes verging je spontaan waardoor we maar doorreden.
Verstand komt met de jaren?Zelfs bij mij komt het woordje elektrificatie steeds meer op het lijstje voor...nou..dan mag je zeker de krant bellen...![]()

Moderator
Moderator
Moderator
Doorrijden kan ook gewoon natuurlijk. Heb de meeste afschrijving wel gehad natuurlijk. Verwachte qua onderhoud geen gekke dingen, maar met leeftijd en km's kun je een keer pech hebben.
Wat is je motivatie om 98 te tanken? De compressie van deze motoren is zo laag dat ze het nog goed doen op 90 of 88.... (Daar is de ontsteking ook op ingeregeld). Of in verband met de 10% Ethanol?98 tanken met de Kever van de week was wel even slikken, 2.71 per liter en ging toch 21 liter in. Moest eerst al 2 pompen passeren eer ik een pomp had die überhaupt nog 98 had.
Het scheelt dat EV's echt steeds beter worden. Dus dat wachten is geen gek idee.
Maar het gaat altijd wel om een grote, zware en dure auto. Dat lijkt het 'nieuwe normaal' te zijn. En zit er nog echt iets moois en aantrekkelijks tussen de nieuwe auto's? Ik vind dat lastig
Jah dat die van een benzineauto ook afneemt, snap ik. Maar daar merk je niet zo veel van. Je moet hoogstens eind van de week een dag eerder tanken..Ja de reikwijdte neemt af, net als met een benzineauto.
Wel/geen EV vind ik maar een lastige keuze. Anderszijds vraag ik me ook af hoe lang ik nog moet doorrijden met de 320e. Heeft nu nog lage km-stand en garantie. Lees toch regelmatig over accupakketten die bij wat hogere km-standen kapot gaan. Zelf geen zin in hoge kosten en voor een toekomstige koper is zo’n auto ook niet interessant
Van het weekend nog van Apeldoorn naar huis hele weg 140 km/h gereden met de Renault. Ja de reikwijdte neemt af, net als met een benzineauto. Maar met de accu’s van de laatste jaren mag dat toch geen probleem zijn?
.Ik houd zelf wel van s avonds lekker doorrijden...schroom dat niet om langere stukken 20-30 km boven de toegestane 130 km te rijden en dan rijdt de Astra nog steeds redelijk zuinig. Is dat met een EV ook wat te doen of gaat het dan wel heel snel met de actieradius?
Wat is je motivatie om 98 te tanken? De compressie van deze motoren is zo laag dat ze het nog goed doen op 90 of 88.... (Daar is de ontsteking ook op ingeregeld). Of in verband met de 10% Ethanol?