Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Moderator
Allemachtig, dat zijn wel pittige berichten inderdaad... en als je een wat hecht team hebt, dan hakken dat soort berichten er extra hard in.De werkweek begon hier alweer heftig. Kreeg net bericht dat partner van collega van de afdeling tijdens hun vakantie in Zweden is overleden aan een hartstilstand...
Moderator
Zo Rob, dat is heftig. Ik heb het idee dat jullie bij de collega's en familie het geluk niet aan jullie zijde hebben. Want ik kan me herinneren dat je vaker dit soort berichten hebt. Heftig hoor!
Heb overigens na de vakantie mijn oude hobby vissen weer opgepakt, hengel gekocht er wat andere spulletjes en ben nu een paar ochtenden in het weekend, ben toch altijd vroeg wakker, bij ons in de wijk gaan vissen. Gewoon werphengeltje met dobbertje en toch al diverse soorten vis gevangen, leuk wel weer zo tussendoor. Niet om de hele dag weer aan de waterkant te zitten, maar zo paar uurtjes in de ochtend of na het eten is wel lekker. Is op 5 minuten lopen van huis dus ideaal.
Ideaal als je niet gebonden bent aan de schoolvakanties! Scheelt ook mooi een paar euroAls het weer echt druk wordt, dan gaan wij op vakantie.
Ohja, autogerelateerd: Mini is bij de dealer geweest maar zij konden het 'schokken' niet constateren en verder was er niks mis met de auto aldus hun.
Dus aan de ene kant mooi dat de auto verder goed is, maar het schokken is er nog steeds, dus er is iets wat niet helemaal klopt.
Dit natuurlijk gemeld en kwamen ze met de reactie: 'misschien kun je 'm nog eens een keer brengen, zet je 'm 2 dagen neer en dat je dan zelf op een ochtend een keer meerijdt met de monteur.'
Ohja, en rond de 80km trilt ie (ook bij warme motor); maar blijkbaar hebben ze dat ook niet opgemerkt.
Ik weet ook niet waar het vandaan komt... denk dat we verder erg gek met de auto zijnMaarja, je zit er maar mee. Ik heb wel respect voor je geduld!
Vind ik lastig te bepalen: ik voel de trilling niet specifiek door het stuur maar meer door de gehele auto.De motor zelf of in het onderstel?
Achteraf gezien had ik dat ook gewoon zelf moeten aangeven... maarja, ook niet bij nagedacht helaas.Het 'kom maar terug om met de monteur mee te rijden' hadden ze eigenlijk al de eerste keer moeten afgeven, vind ik.
Gisteren in de auto terug naar huis, was net onderweg, druk aan het bellen. Zie ik een papiertje onder mijn ruitenwisser.
Toen ging er nog geen lampje branden, maar het regende lichtjes dus gelijk aan de kant gestopt om er onder vandaan te halen.
"Excuus, ik heb tegen uw auto aangereden" ..... gloeiende gloeiende....
Wel naam, telefoonnummer en kenteken er bij.
Schade lijkt mee te vallen. Nummerplaat flink krom, flinke veeg op de bumper en stukje lak er af.
De dader 's avonds gebeld, is gebeurd bij het achteruit rijden dus niet zo heel hard.
Allemaal verzekeringswerk, maar geeft wel gedoe....
Dat zijn allebei prima auto's, niets meer en niets minder.