Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Ik vind het ook bizar, maar geniet er ook wel van tijdens de jaarwisseling. Het is wel een mooi schouwspel in de lucht.Onbegrijpelijk hoeveel vuurwerk er toch is, en wat een zwaar spul. Ik vind het onwijs zonde van het geld (en milieu en samenleving).
Ik heb het wellicht gemist, maar ben je hier al verder mee Jimmy? Voor jullie idd een grote verandering, gezien de vele jaren dat je aan Toyo trouw was.maar ik ga er alsnog vanuit dat we het Toyo boek in 2025 sluiten en er een heel mooi nieuw boek opengaat
Moderator
Precies, dit valt mij ook op en ik hoor het ook om mij heen. De straat bij mij naast zijn huurhuizen en daar werd aardig afgestoken. De andere kant van het dorp heeft dure koophuizen, daar was het bijzonder stil. En dit hoor ik ook van veel collega's.Wat mij opvalt is dat er in de "arme" wijken ook volop wordt afgestoken.
Moderator
Hier is het juist vlak voor de kerst heel erg druk. Was zelfs nog op het lokale nieuws. Ze werken met een tegoed, 200kg wat je gratis mag storten per jaar. Daarna 1,60 per kilogram. Iedereen maakt dat gratis tegoed graag op voor het einde van het jaar.
hoe het hier is qua gladheid weet ik niet, maar de auto’s zitten hier ook al helemaal dicht. Gelukkig morgen vroeg de deur niet uit.
Edit; hier ook glad
Nieuwsartikel
Gaaf Gerwin, wat ga je ook alweer doen in je nieuwe baan?Voor mij begint het maandag met een nieuwe baan; heb er zin in
Moderator
Ik hou hier ook van!Nou, na lang wachten vrijdag naar Limburg gereden om de Mokka te bekijken. Het was een kleine dorpsgarage, wat ik altijd wel wat vind hebben. Er zat een kleine showroom bij waar 4 auto's stonden, en de eigenaar en zijn vrouw in de showroom aan een bureautje zaten. Heerlijk jaren '80.
In de C1 zit het ook niet en het licht gaat zelfs niet aan als je de passagiersdeur open trekt, verbaas ik mij ook elke keer weer over maar het is wat het is.
Voor een tweede auto lijkt mij 200 á 250km range ook meer dan zat, in principe staat het ding altijd met volle accu op de dam natuurlijk.
Inderdaad, of we nemen de Astra. Als je van snelladen afhankelijk bent, dan is elektrisch rijden niet goedkoop. Dan kun je haast net zo goed op benzine rijden, zeker als je met duitse benzineprijzen kunt rekenen.precies, en al zou je een keer een dagje naar het strand willen bijvoorbeeld, dan laad je hem daar gewoon op aan de stekker en ga je met een volle accu weer terug. Dus zelfs dat ik eigenlijk geen enkel probleem.
Ja, VW heeft iets speciaals in design. Ze vallen meteen op op de wegIk vind dit ook een heel erg mooie auto. Denk wel de mooiste VW van de laatste 10 jaar.
Vorige week in duitsland stond een mooie blauwe, ook super schoon en leek wel net gepoetst , maar het is zeker een opvallende verschijning.
Heb er nooit in gereden, maar dat zal ook vast dikke prima zijn. En gewoon met fatsoenlijke motoren geleverd.
Ook in deze rode kleur snap ik de keuze voor zoiets helemaal.
Hoe zeldzaam en uniek de exclusieve bonussen op voltslot-bonus ook zijn, bijna iedereen krijgt de kans om geluk te hebben.
Maar nieuw zijn ze amper verkocht , althans in Nederland. Bijzonder dat ze gebruikt dan nog zo aan de prijs zijn
Ja, VW heeft iets speciaals in design. Ze vallen meteen op op de weg
![]()
Kia ProCeed Benzine uit 2023 | AutoTrack
Kies voor deze Kia uit 2023 met 36.630km. voor € 34.950. Gratis de autohistorie van deze Kia ProCeed inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
dat geld dan alleen voor de Arteon inderdaad en bij voorkeur met een kleur er op, niet voor al het andere wat ze de laatste jaren op de weg zitten. Zag laatst ook de nieuwe tiguan, zal vast prima rijden maar had ook zomaar uit china kunnen komen
Voor 10k minder heb je mooie exemplaren uit 2019/2020
Helaas niet, is wel een Mokka groep maar daar zijn ze niet zo actief. Wat dat betreft is de Astra K groep volgens mij best uniek.Fijn dat ie bevalt, Ruud. Dat lampke achterin is wel wat karig. Is er geen Mokka forum zoals voor de Astra K waarbij ook allerlei aftermarket oplossingen worden bedacht?
Eens, ik vond de vorige generatie Passat & Tiguan echt mooi om te zien. Maar een beetje aangeklede Tiguan is ook best aan de prijs.Ja eens..Volkswagen is overgestapt van scherpe, hoekige, bonkige en solide lijnen naar afgeronde en zachte lijnen en veel rondingen.
Stomste fout die ze hebben kunnen maken
Dat was ook mijn eerste gedachte Joost, maar schijnbaar is hij van 2018-2021 wel geleverd als 180pk variant.Dan is dat wel import volgens mij, aangezien die acculoze 1.6 T volgens mij nooit in NL geleverd is