ik vind ze ook mooi, huidige is qua ruimte niet mega ruim, maar ik zou daar op zich wel mee kunnen leven en ee stuk ruimer dan de vorige V60. En wat dus fijn is dat ze allemaal met fatsoenlijke motoren zijn geleverd, zelfs de instapper. Vanuit een astra is het een best leuke stap. Ik zou alleen geen exemplaar kiezen met heel grote wielen en het sport onderstel niet willen want dat rijd gewoon ruk, en sportief is de auto sowieso niet.
Voor een mooi luxe exemplaar met wat pit vallen de prijzen ook mee
De kinderziektjes die de V90 best veel schijnt te hebben heeft de V60 ook vrijwel, kwalitatief volgens mij dikke prima
Deze is mij te chique, doe mij dan toch maar een sportieve uitvoering. Helemaal zwart staat hem goed, maar Volvo heeft ook een prachtige rode kleur.
Ben inderdaad wel nieuwsgierig hoe sportief het sport onderstel bij Volvo is. Blijft voor mij toch het merk met een wollige onderstel wat voelt als een zwevend tapijt
@ Hans, heerlijk om er vrijwillig 8 maanden tussenuit te zijn. Hebben jullie nog iets bijzonders gedaan in die periode?
Vwb start/stop systeem dat hangt tegenwoordig van een hoop variabelen af of deze geactiveerd wordt of niet. Daarnaast kan ik het missen als kiespijn, zeker bij een automaat vind ik het vervelend.
Heb al meermaals gehad dat je bij het parkeren stilstaat om te manoeuvreren en dat de auto afslaat, mateloos irritant en kan niet goed zijn. Gelukkig zitten de knop voor start/stop boven de startknop van de auto, dus is inmiddels een blinde handelingen bij het instappen.
Uit coderen cq laatste stand onthouden is ook eenvoudig in te stellen, maar BMW schijnt nogal zwart/wit te zijn vwb garantie en coulance plus dat alles gelogd én gedeeld wordt met Munchen dus doe ik dat maar niet.
@ Ruud, proficiat met de nieuwe woning. Ik weet hoe je je voelt qua verhuizen. Altijd even stressen en een hoop gedoe.
Het verhuizen van meubels en ander groot spul is het werk ook niet, dan komen de dozen die je logisch kunt inpakken (kast x, kamer y etc) en tot slot komen de dozen met "van alles en nog wat" vond ik echt verschrikkelijk irritant.
Ook geleerd (bij vrienden) dat je ook niet teveel hulp moet hebben. Dan kun je inderdaad heel snel verhuizen en voor de middag al aan het bier zitten, maar dan ben je echt compleet het overzicht kwijt

Vorige keer dus met slechts twee vrienden verhuist waarvan ik wist dat ze een beetje dezelfde instelling hebben. De weken ervoor en erna (we hadden de tijd) hebben telkens wat dozen en dingen zelf met de auto overgebracht, werkte best relaxed.