Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier iemand ervaring met de kwaliteit van een Corsa B2 1.2-16v met automaatbak? Deze kwam op ons pad en met slechts 45.000 km op de teller en een binnenslaper best wel interessant. Maar ik ken die blokjes en bakken eigenlijk niet!
Ik moet zeggen dat de Up! van E voor een a-segmenter zich al prima houdt op de snelweg.
Maar dat zal op gelijk niveau liggen als de Swift, die dan wel meer toeren maakt. (De Up! maakt echt heel weinig toeren)
Daarnaast staan de A1, Clio en DS3 erop.
Moderator
Occasion / Tweedehands Auto Kopen - AutoTrack
Beter geïnformeerd de juiste auto kopen? Bekijk ons ruime aanbod en lees onze tips. Ontdek de voordelen en het gemak van AutoTrack.www.autotrack.nl
![]()
Opel Corsa |1.4|Turbo|Cosmo|Xenon|Pano|LED|Clima|Navi|Vol|Dealer ond 2015 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
06-2015, Benzine, Handgeschakeld, Hatchback, Grijswww.autowereld.nl
Slingers achter zou ik ook wel willen. Het knopje voorin om de achterste bediening te blokkeren raak je blijkbaar nogal makkelijk. Af en toe gebeurd het nog wel eens dat de kleine man het ramen opent, omdat de blokkering er weer af is.
Ik zag ook al een Karl voorbij komen en ik weet nog hoe volwassen ik die vond van binnen... maar ook twijfels of een slag groter niet gewoon verstandiger is.Maar eigenlijk vissen jullie in dezelfde vijver dan waar mijn vrouw ooit eens in moet gaan sneupen en ik weet dat die best lastig is. Maar zou voor de langere afstanden toch wel voor een B-segmenter of misschien een C-segmenter gaan..hoe goed die A-segment autootjes ook worden...
Een goeie vriend had jaren zo'n karretje. Of de motor makken had weet ik niet meer, maar de automaat had er zéker eentje, en wel een heel vervelende: de automaathendel liet zich regelmatig niet bewegen. De enige manier om 'm weer vrij te krijgen was de bekleding rond de hendel loshalen en een schakelaartje eronder induwen - met een schroevendraaier omdat je er met je vinger niet bij kon. En dat bleef ondanks herhaalde reparatie terugkomen. Verder kwam het vaker voor dat de automaat in een noodloop ging en uitsluitend in de 4e versnelling liep, maakte een al traag wagentje nóg slomer. Nu was dat bij de eigenaar niet zo erg, want hij was en is nog steeds een hondsberoerde chauffeur...Hier iemand ervaring met de kwaliteit van een Corsa B2 1.2-16v met automaatbak? Deze kwam op ons pad en met slechts 45.000 km op de teller en een binnenslaper best wel interessant. Maar ik ken die blokjes en bakken eigenlijk niet!
Maar toen zag ik de kofferbakopening en dat is misschien wel iets té onpraktisch. Ik schreef net nog iets in de richting van dat het niet zo praktisch hoefde te zijn, maar zie onderstaan
Ik heb 30.000 km met veel plezier in mijn Karl gereden. Echt uitstekend karretje. Ik vond hem nog prettiger rijden dan de Up, die toch ook al behoorlijk volwassen overkomt.Oh..dat wist ik niet. Onze voordeur heeft een grotere brievenbusopening. Nee dat zou voor mij ook een no go zijn.
Karl wil mijn vrouw ook graag hebben. No nonsens..probleem.loos, ruim en rijdt erg goed. Net een Up dus maar vindt hem net wat volwassener ogen...
iemand ervaring met de kwaliteit van een Corsa B2 1.2-16v
Kwam ik ook pas achter na het kijken van een review... dus kon helaas weggestreept wordenOh..dat wist ik niet. Onze voordeur heeft een grotere brievenbusopening. Nee dat zou voor mij ook een no go zijn.
Yes, dat vind ik ook. Ziet er uit als een klasse volwassener, maar zal waarschijnlijk erg vergelijkbaar zijnKarl wil mijn vrouw ook graag hebben. No nonsens..probleem.loos, ruim en rijdt erg goed. Net een Up dus maar vindt hem net wat volwassener ogen...
Ja, daar zeg je wat.... heb er een paar bekeken online maar als ik de foto's zie, dan is er bij veel exemplaren wel behoorlijk wat schade te zien. Zowel exterieur als interieur... dus twijfel ik toch wat aan de kwaliteitGerwin, ik zit ineens te denken: een Renault Wind, is dat niet wat? Dan met de 1.2 Tce bijvoorbeeld.
Absoluut. Daarom mooi rustig aan het rondkijken, moet net weer even een 'gelukje' treffen net als met de Swift.het is lastig kiezen momenteel, want je wilt toch waar voor je geld en auto's zijn momenteel toch nog steeds erg hoog in prijs.
Exact. We hebben de dagwaarde uitgekeerd gekregen van het Waarborgfonds na de schade aan de Panda; dus dat budget (4k) is beschikbaar. Daar kan nog wel een klein beetje bij als dat betekent dat de auto een verse apk/onderhoud etc heeft.het is lastig kiezen momenteel, want je wilt toch waar voor je geld en auto's zijn momenteel toch nog steeds erg hoog in prijs.
![]()
Opel ADAM 1.0 Turbo Rocks 116PK Cabrio Leder/Stof LMV Cruise Climate 2015 Benzine - Occasion te koop op AutoWereld.nl
2015, Benzine, Handgeschakeld, Hatchback, Blauwwww.autowereld.nl
![]()
≥ Opel Astra G OPC2 2.0 Turbo — Opel — Marktplaats
Te koop aangeboden:Opel Astra G opc 2.Dit is een liefhebbers auto er dat is ook aan de staat af te zien.Auto heeft een upgrade turbo setup en gebouwdewww.marktplaats.nl
Moderator
Kijk eens wat leuk, een Opel Corsa Twister in knalgeel!
Log into Facebook
Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.www.facebook.com
Ja, vind ik leuk! Maar vrouwlief vindt het maar niks zo'n ding.Dit is een leuke, mooie uitvoering/ uitrusting, leuke kleur en de relatief zeldzame 1.0 als 115 pk variant.
Eeehm...@Gerwin Is dit niks?
Je bent sowieso lekker vlot onderweg dan![]()
Mmm, ik heb het idee dat ik daarvan laatst een bericht bij Autoblog voorbij zag komen, stond ie op marktplaats: kan zomaar dezelfde zijn geweest.Kijk eens wat leuk, een Opel Corsa Twister in knalgeel!
Gadver, sterkte Rob!Pfoh...vandaag zou een mooie zomerbarbecue op het werk de vakanties inluiden. Maar vanochtend kregen we vreselijk nieuws over het 3-jarig zoontje van een collega waardoor alles anders is verlopen...heel heftig..
Lekker weekendje zo!
Donderdag nog naar Bruce geweest, wat een mooi concert was dat; echt genoten!
In mijn omgeving gingen dan weer niet zoveel mensenIk heb haast het idee dat ik de enige was die er niet was..hoor wel wisselden verhalen dat hij niet overal meer even goed en zuiver zong. Maar dat mag ook wel met zo'n leeftijd..
![]()