Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Mooie foto van een Opel-dealer in Heerhugowaard ergens eind jaren tachtig/begin negentig.
15d62180-3546-3862-a0e7-501a8abbde8f.jpg

@Berry; nog even gekeken maar wordt toch wel wat duur. Facelift zit al gauw rond de 15 mille.

@Dura; Rio is een goede optie, staat genoteerd. Mazda2 nog wat duur.

@Marc; ja, tof! Ook die op het lijstje gezet.

Daarnaast staan de A1, Clio en DS3 erop.

Hier iemand ervaring met de kwaliteit van een Corsa B2 1.2-16v met automaatbak? Deze kwam op ons pad en met slechts 45.000 km op de teller en een binnenslaper best wel interessant. Maar ik ken die blokjes en bakken eigenlijk niet!

Mijn opa en oma hadden zo eentje, een bordeauxrode vijfdeurs. Had het idee dat het wel een stevig automaatje was. Reed niet heel beroerd.

Ik moet zeggen dat de Up! van E voor een a-segmenter zich al prima houdt op de snelweg.
Maar dat zal op gelijk niveau liggen als de Swift, die dan wel meer toeren maakt. (De Up! maakt echt heel weinig toeren)

Dus als een P*l* 1.0t, Corsa of Adam 1.0t lukt zou dat toch top zijn.

Heb afgelopen januari een leen-Kia-Rio mee gehad. Was ook een 1.0t, maar daar blonk de kwaliteit niet echt van af.
Prima auto en motorblokje hoor, maar het voelde allemaal als net-niet. (En ook nodeloos veel dingen stuk: stoelhoogte hendel lam, gordel verdraaid, hoedenplanktouwtje stuk, etc)

@Michiel; alleen van mijn werk bij de dealer. Hadden we zo'n Corsa als werkplaatsauto, vaak wel een goed teken ;) was alleen geen automaat.
Verder prima karretje voor wat het moest doen!

@Fer; Kan zomaar aan de toeren liggen en het bandengeluid.
Denk dat formaatje Polo/Corsa het mooist is, maar lastig wat dan de meest comfortabele is.

Zag nog een leuke i20 3drs te koop, maar eigenlijk wat boven budget.
Maar als ik jouw opmerking over de Rio zie...

Hoe bevalt de Astra eigenlijk?

Hier iemand ervaring met de kwaliteit van een Corsa B2 1.2-16v met automaatbak? Deze kwam op ons pad en met slechts 45.000 km op de teller en een binnenslaper best wel interessant. Maar ik ken die blokjes en bakken eigenlijk niet!

die blokjes zijn best goed, maar volgens mij was dit ook de serie waar ze de interval hebben teruggebracht naar 4 jaar of 60.000 km.. Zou dat wel even goed checken. Kleppendekselpakking of carterpan pakking wil nog wel eens lekken. En ja; roest is ook nog wel een dingetje. Verder zijn het vrij degelijke auto's, maar zoveel zit er ook niet op. Maar bij zulke oude auto's is het ook met name utlaatrubbers, draagarmrubbers, slangetjes, klemmetjes.

Automaat ken ik niet zo goed, maar volgens mij echt nog zo'n oude (4-traps?) automaat. Langzaam maar degelijk

Ik moet zeggen dat de Up! van E voor een a-segmenter zich al prima houdt op de snelweg.
Maar dat zal op gelijk niveau liggen als de Swift, die dan wel meer toeren maakt. (De Up! maakt echt heel weinig toeren)

Klopt! Onze oude Up was op weinig vlakken beter dan de huidige Twingo, maar op de snel weg was dat zeker wel het geval. Stil, heel volwassen en de stoelen zitten ook gewoon goed, ook voor een lange rit. (y) En eenmaal op snelheid is de 60Pk ook geen nadeel meer.

Daarnaast staan de A1, Clio en DS3 erop.

mijn zwager had zo'n DS3 diesel. Heel leuk om te zien, maar de kwaliteit was toch wel matig. Daarnaast stuiterde dat ding ook over de weg. Geen idee of hij een extra stug onderstel er onder had of iets maar comfortabel was het alles behalve.

A1 vind ik ook wel leuk, zeker met die zilveren dakstijlen. Maar is eigenlijk gewoon een hele dure polo waarvan de kwaliteit , zeker in de beginjaren niet heel top was. Met name dus die TSI motoren. Dus goed checken of in ieder geval kettingen gedaan zijn.

Corsa E is kwalitatief volgens mij heel goed, maar je moet wel een beetje een leuke uitvoering hebben van het model is van zichzelf een beetje suf. zeker de 5 deurs.

Wij hebben meerdere Swifts gehad en daarna een Up! en als redelijk fan van Japanse auto’s moest ik toegeven dat zo’n Up! een veel fijnere auto is. Veel meer ruimte voorin, veel betere stoelen, betere kwaliteit van materialen, tapijt is in een Swift net karton met wat vezeltjes erop geplakt. En qua rijden ook veel volwassener. Ik wist niet wat me overkwam toen ik hem over de Autobahn naar huis reed. 5 jaar lang vervolgens volledig probleemloos mee gereden en voor meer geld verkocht dan dat we hem destijds gekocht hebben. Kijk er met veel plezier op terug.

Ja daar heb je dus ook het nadeel van een Up. ze zijn ook vrij duur in aanschaf. Stiekem wil je ook wel net heel iets meer vermogen, maar een TSI is al gelijk heel erg prijzig. Een GTI zou ik wel hier op de stoep willen hebben , in het rood uiteraard.

Ja zo is een Up wel erg leuk, maar wat een geld, en dan toch ook al een ton gelopen. Blijf nog wel even in de 500C rijden. al komt een Z4 zoals Kristian heeft ook weleens voorbij op de wensenlijst, maar dan moet de 7 weg, sta ik voor open, maar ook kan een Z4 in de garage samen met de motor? Dat betwijfel ik dan weer. Ach.. Eerst de 7 maar weer afmaken want dat ligt al weer even stil ivm. andere prioriteiten. Badkamer, huisonderhoud en ontspanning :). Merk dat ik graag de motor pak en daardoor ook weinig motivatie heb om de 7 af te bouwen. Gelukkig kost het niets als hij stil staat, alleen 12.- verzekering.

Zo'n Z4 is leuk, maar ondanks hij een heel mooi exemplaar heel weten te vinden zie je maar dat er ook nog wel het nodige geld achteraan moet elke keer. Ergens wel logisch want het blijft een oudere auto. Dan is een motor of de 7 wel wat goedkoper.

Dat is een feit. Die zijn samen nog goedkoper verwacht ik. Maar K. is ook wel van de Z4 gecharmeerd, wie weet in de toekomst :)

Ik ben geen cabrio persoon vermoed ik. Heb in deze periode het schuifdak wel op de kantel stand staan tot een km of 80, daarna vind ik het teveel lawaai geven.
Helemaal open doe ik eigenlijk alleen in stadsverkeer. En tja, waarom eigenlijk? Op deze dagen komt de hitte gewoon naar binnen toe, doe mij dan maar lekker de airco.
Ik vind het extra licht van het panoramadak wel weer fijn, maar ook dat is bij een volgende auto geen must.

Gisteren trouwens een tijdje achter een Astra K hatchback gereden, een donkergrijze. Mooi kleurtje, maar wat mij vooral opviel is het 3e remlicht verwerkt in een soort van vinnetje in het dak. Leuk gedaan!

Heb mij daarnaast weer verbaasd over hoe zuinig de BMW kan zijn. Ik moest ruim 120km rijden en had de tijd. Dus netjes aan de snelheid gehouden. Op de heenweg een verbruik van 1:19,2, dat zakte het laatste stukje in de stad naar 1:18,9.
Uur later terug heb ik ipv netjes 100, 110 gereden op de snelweg. Het verbruik zakte uiteindelijk naar 1:18,2 toen ik thuis was. Kan mij niet voorstellen dat dat alleen door die 10km extra kwam, wind mee op de heenweg en tegen op de terugweg?

IN elk geval erg netjes. Compenseert weer voor afgelopen weekend toen ik over een rit van 175km 1:11 reed met een gemiddelde snelheid van 135km/u over de hele rit :D

Hier staat het kanteldakje ook gewoon altijd open. Precies om de zelfde reden dat de auto niet zo warm word. Ik rijd dagelijks wel klein stukje snelweg maar dat is qua geluid net iets aan de hogere kant voor mij ook.

Helemaal open doe ik eigenlijk nooit

Stoelventilatie aan en het zwarte leer voelt ook niet meer zo warm. Kan ik ook prima missen maar als je het hebt wel fijn

Panoramadak is wel erg mooi, maar ook vanwege het licht (heb de zonnewering er eigenlijk nooit voor), zou geen harde eis zijn. Zeker bij de duitse merken hoor je op een of andere manier toch best wel vaak gezeur met die daken.

Zo'n kanteldakje zou ik ook graag hebben! Maar mijn hekel aan lekkage is groter dan die wens, zeker voor een dagelijkse auto.

DS3: heb daar 2,5 jaar mee gereden, 40dkm per jaar. Stond op 17 inch en op een gegeven moment was ik het stugge ook wel zat.

Up: ik denk dat ik nooit eentje op benzine heb gereden, maar de elektrische versie bevalt ons echt uitstekend. Kijk je naar een TSI, dan kan je beter een Ibiza of Fabia doen want die zijn minder duur.

Een Corsa met alles aangevinkt lijkt me toch echt wel een fijne auto, deze 2 lijken alle toeters en bellen

Alleen is deze motorversie hier in NL niet geleverd dacht ik ( 1.4 Turbo met 100 pk ) die hadden hier dacht ik altijd 120 pk, deze 2 zijn dan ook allebei ingevoerd zo te zien.

Ik gebruik de achterruitbediening echt nooit. Enige waarom ik ze alle vier elektrisch wil, is dat je dan met de sleutel alles open kan zetten.

Slingers achter zou ik ook wel willen. Het knopje voorin om de achterste bediening te blokkeren raak je blijkbaar nogal makkelijk. Af en toe gebeurd het nog wel eens dat de kleine man het ramen opent, omdat de blokkering er weer af is.

Is opzich geen ramp, maar vorig jaar met 180 km/u op de Autobahn schrokken we ons allemaal wel het apelazarus :ROFLMAO:

Mmm, dan toch ook maar eens een UP proberen; stond eigenlijk niet op het lijstje, maar ik ben nu wel benieuwd.

@ DS3: die laat ik maar een beetje achterwege. Die had ik als 'leuk' alternatief, maar moet wel enigszins kwaliteit en comfort hebben natuurlijk.

@ Corsa E: alleen met 1.0 Turbo en een leuke uitvoering is die aantrekkelijk inderdaad. Weinig keuze onder de 10 mille helaas.
Die Marc laat zien, zouden top zijn (y)

@ Slingeren: maakt me ook niks uit, ik zit nooit achterin en we zijn maar met z'n tweeën. Dus de auto hoeft ook geen grote laadruimte te hebben of andere passagiers/vervoersvoordelen. 1 of 2 mensen in comfort over de snelweg naar hun bestemming brengen.
En mág er leuk uitzien.

@ Z4: ook erg leuk. Ook wel eens naar zitten kijken. Eigenlijk vind ik een z4 coupé nog veel toffer...

Jemig..het gaat over een andere auto en het gaat hard.....:)

Mijn moeder had ooit een Swift sport..verslavend ding om te rijden maar op de snelweg was je er heel gauw zat van vanwege het lawaai en de hoge toeren...

DS3 / C3 vind ik het fijnst met de eHdi..de benzinemotoren vind ik wat twijfelachtig. Hij rijdt juist heel volwassen.De DS3 vrij stug en de C3 vooral comfortabel maar het rijdt echt super op de snelweg en met het dieseltje gaat hij nog steeds heel gemakkelijk mee. Maar bij niet-diesel heb ik meer twijfel..

Maar een DS3 cabrio geen optie?

0-250b7a6e9112a04d0d5189e84e394034.jpg

Of een Ford Fiesta 1.0..nog steeds fris model en rijdt super.

Het VAG spul is ook allemaal prima maar domweg een stuk duurder en dan redt je het tegenwoordig bijna niet meer onder de 10 mille...

Maar eigenlijk vissen jullie in dezelfde vijver dan waar mijn vrouw ooit eens in moet gaan sneupen en ik weet dat die best lastig is. Maar zou voor de langere afstanden toch wel voor een B-segmenter of misschien een C-segmenter gaan..hoe goed die A-segment autootjes ook worden...

Slingers achter zou ik ook wel willen. Het knopje voorin om de achterste bediening te blokkeren raak je blijkbaar nogal makkelijk. Af en toe gebeurd het nog wel eens dat de kleine man het ramen opent, omdat de blokkering er weer af is.

Zullen we ruilen dan. :) .in de C3 draaien onze kids juist steeds met de handmatige slingers de ramen achter open en dan valt er niks te blokkeren..dan schrik je je pas de pleuris en diverse keren al water in de C3 gehad omdat ze ze niet weer goed dichtdraaien en we dat niet door hadden..

nee ben dan wel blij met de electrische ramen en het knopje in de astra...

Toch mooi als het over auto's gaat? ;)

@ Rob: Ja, cabrio helemaal leuk! Ik zou ook graag weer iets van een cabrio kopen, maar het moet dus wel comfortabel zijn. Daarom had ik in eerste instantie de DS3.
Maar toen zag ik de kofferbakopening en dat is misschien wel iets té onpraktisch. Ik schreef net nog iets in de richting van dat het niet zo praktisch hoefde te zijn, maar zie onderstaand:

case_in_the_boot.jpg

Maar het exemplaar wat jij laat zien stond wel in de favorieten en staat in de buurt....

Maar eigenlijk vissen jullie in dezelfde vijver dan waar mijn vrouw ooit eens in moet gaan sneupen en ik weet dat die best lastig is. Maar zou voor de langere afstanden toch wel voor een B-segmenter of misschien een C-segmenter gaan..hoe goed die A-segment autootjes ook worden...
Ik zag ook al een Karl voorbij komen en ik weet nog hoe volwassen ik die vond van binnen... maar ook twijfels of een slag groter niet gewoon verstandiger is.

Ohja en ik zag een Laguna Coupé in de zoekresultaten.... maar dat is misschien wel weer wat overdreven om op de oprit te hebben als tweede auto. :ROFLMAO:

Wat is je rijstijl op de snelweg?

Ik heb dus gisteren een lange rit op de heenweg netjes overal max 100 gereden. Dan hoor je, in mijn auto althans, echt (bij wijze van) helemaal niets. Normaal rijd ik op de snelweg 110 á 120. Dan is het nog steeds stil, maar je merkt toch echt wel een verschil tov 100.

Met enige regelmaat rijden we na 19u vanuit het midden van het land terug naar huis. Dat gaat doorgaans met 130 km/u + een beetje zeg maar. Dat is qua comfort en lawaai ook prima, maar wel een serieus verschil met 100.

Nu wil ik niet perse de vergelijking maken met mijn auto, maar met de rijstijl en bijbehorende geluiden.

Nu moet ik zeggen dat mijn auto bij 100 echt zo goed als stationair draait. Mijn Clio bijv had dan weer een hele lange 5e versnelling, waardoor het qua toeren ook wel meeviel. Als je in de Swift bij 100 km/u ook al 3000rpm+ maakt dan snap ik dat dat vermoeiend is.

Dus, als je voor die saaie woon/werk ritten toch altijd maar 100 rijd ga je er dan qua geluid/comfort heel veel op vooruit tov de Swift? Bespaart je wellicht weer de kosten van het wisselen, al is wisselen ook wel weer leuk natuurlijk.

Een goeie vriend had jaren zo'n karretje. Of de motor makken had weet ik niet meer, maar de automaat had er zéker eentje, en wel een heel vervelende: de automaathendel liet zich regelmatig niet bewegen. De enige manier om 'm weer vrij te krijgen was de bekleding rond de hendel loshalen en een schakelaartje eronder induwen - met een schroevendraaier omdat je er met je vinger niet bij kon. En dat bleef ondanks herhaalde reparatie terugkomen. Verder kwam het vaker voor dat de automaat in een noodloop ging en uitsluitend in de 4e versnelling liep, maakte een al traag wagentje nóg slomer. Nu was dat bij de eigenaar niet zo erg, want hij was en is nog steeds een hondsberoerde chauffeur...

Maar toen zag ik de kofferbakopening en dat is misschien wel iets té onpraktisch. Ik schreef net nog iets in de richting van dat het niet zo praktisch hoefde te zijn, maar zie onderstaan

Oh..dat wist ik niet. Onze voordeur heeft een grotere brievenbusopening. Nee dat zou voor mij ook een no go zijn.

Karl wil mijn vrouw ook graag hebben. No nonsens..probleem.loos, ruim en rijdt erg goed. Net een Up dus maar vindt hem net wat volwassener ogen...

Oh..dat wist ik niet. Onze voordeur heeft een grotere brievenbusopening. Nee dat zou voor mij ook een no go zijn.

Karl wil mijn vrouw ook graag hebben. No nonsens..probleem.loos, ruim en rijdt erg goed. Net een Up dus maar vindt hem net wat volwassener ogen...
Ik heb 30.000 km met veel plezier in mijn Karl gereden. Echt uitstekend karretje. Ik vond hem nog prettiger rijden dan de Up, die toch ook al behoorlijk volwassen overkomt.

Karl is volwassen auto ja maar dat is een i10 van dezelfde leeftijd ook, vind ik.

Up! heb ik ook enkele keren op de snelweg gereden dit voorjaar. Inderdaad volwassen vervoer. 60 pk is voldoende, vond ik. Wel een lage zit (ben hogere zit de laatste jaren gewend) én de betreffende Up! had privacy glass. Maakt 'm wel donker van binnen en naar buiten kijkend, door de binnenspiegel, vond ik. Zou mijn keus niet zijn.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

iemand ervaring met de kwaliteit van een Corsa B2 1.2-16v

De 75 pk Ecotec dus, geen Twinport. Ja, met een Agila, handgeschakeld. Prima motortje, ketting aangedreven, dus check op olievervangingen.

Lekkende oliedruksensor gehad, waardoor olie in de kabelboom kan lopen op den duur. Bekende kwaal (jij noemde hem al bij de Astra) maar ik was er nog op tijd bij, kennelijk.

Ik zou sowieso nog even goed nadenken of je 45 duizend kilometer met dik 20 jaar ervaring wel moet doen..als jullie er zelf veel mee gaan rijden. Auto(techniek) weet niet wat 'm overkomt en je krijgt sta schade achter je aan en is er weer wat te klussen. Ik heb mij lesje nu twee keer geleerd.. in ieder geval. Ik had achteraf misschien toch beter in die Agila kunnen investeren dan in een andere auto.. had ik wel de trekhaak en gebrek aan ruimte gemist.. maar dat is ook achteraf..

Ja, wat dat betreft heb je gelijk. De kans dat zo'n autootje het ineens begeeft omdat hij ineens 'weer' moet rijden is aanwezig. In dat geval is het misschien slimmer toch iets 'nieuwers' te kopen. Maar goed. Gezien het budget is dat toch op z'n minst ook al 10 jaar oud haha.

Mogguh!

Wat een weer he? Heerlijk!
Vanmiddag richting Nijmegen; kijken hoe het met de stem van The Boss is (y)

Kwam ik ook pas achter na het kijken van een review... dus kon helaas weggestreept worden ;)

Yes, dat vind ik ook. Ziet er uit als een klasse volwassener, maar zal waarschijnlijk erg vergelijkbaar zijn ;)

Gerwin, ik zit ineens te denken: een Renault Wind, is dat niet wat? Dan met de 1.2 Tce bijvoorbeeld.
Ja, daar zeg je wat.... heb er een paar bekeken online maar als ik de foto's zie, dan is er bij veel exemplaren wel behoorlijk wat schade te zien. Zowel exterieur als interieur... dus twijfel ik toch wat aan de kwaliteit ;)
Deze ziet er wel netjes uit.

het is lastig kiezen momenteel, want je wilt toch waar voor je geld en auto's zijn momenteel toch nog steeds erg hoog in prijs.
Absoluut. Daarom mooi rustig aan het rondkijken, moet net weer even een 'gelukje' treffen net als met de Swift.

het is lastig kiezen momenteel, want je wilt toch waar voor je geld en auto's zijn momenteel toch nog steeds erg hoog in prijs.
Exact. We hebben de dagwaarde uitgekeerd gekregen van het Waarborgfonds na de schade aan de Panda; dus dat budget (4k) is beschikbaar. Daar kan nog wel een klein beetje bij als dat betekent dat de auto een verse apk/onderhoud etc heeft.

Leuk exemplaar marc! Adam heb ik paar dagen als leenauto gehad en was leuk. Je moet alleen weinig kofferbak verwachten en de achterstoelen amper mee rekenen. Het rijd wel echt goed. Staat volgens mij ook op het platform van een corsa, met het formaat van een a segmenter

Maar ben wel benieuwd hoe luidruchtig zo'n canvas dak is. Ik had het op mijn twingo 1 ooit , heel gaaf maar zeker boven de 100 hoorde je wel wat

Klopt idd, Adam is onderhuids grotendeels Corsa, daarom rijd hij ook zo volwassen, ruimte van een A-segmenter maar rijgedrag en ( mogelijke ) uitrusting/luxe uit het B-segment.

Adam Rocks is super maar na de voorstoelen is het hopeloos qua ruimte.

Maar je hebt wel iets unieks. Zie ze vrijwel nooit.

Pfoh...vandaag zou een mooie zomerbarbecue op het werk de vakanties inluiden. Maar vanochtend kregen we vreselijk nieuws over het 3-jarig zoontje van een collega waardoor alles anders is verlopen...heel heftig..

Heftig Rob, bij ons hebben we ook en tijd alleen maar nare berichten gekregen, gelukkig laatste tijd met veel meer…

Hier over 2 weken. Altijd erg gezellig maar elk jaar moet het weer gekker. Vorig jaar was er een soort van kartbaan aangelegd door de fabriek, goede band, top catering, terwijl e we met 140 man niet echt heel groot zijn of zo. Ben benieuwd wat er dit jaar is. Wat ik hoorde wilden ze met kerst ook groot uitpakken en de BBQ wat eenvoudiger…
Morgen wel padellen met mijn afdeling en hapje eten. Zin in :)

Kijk eens wat leuk, een Opel Corsa Twister in knalgeel!

Allemaal gebouwd bij het schadebedrijf waar ik heel lang geleden werkte. God, wat waren ze blij toen daar een eind aan kwam ( veel gezeik met dak/lekkage etc )

Goedemorgen!
Doet de mens goed, zo'n weekend met zon en lekkere temperaturen :cool:

Gisteren (pas voor de 2e keer in mijn leven) naar de TT geweest. Mooi evenement toch wel hoor. Super toffe Moto3 race gezien waarin Nederlandse held Colin Veyer op 0,012 seconde naast de winst greep. Gaf een leuk sfeertje op de tribune.

Verder lekker zonnig, prima temperatuur, veel koud bier. Kon minder :cool:

Mogguh!

Lekker weekendje zo!
Donderdag nog naar Bruce geweest, wat een mooi concert was dat; echt genoten!

Dit is een leuke, mooie uitvoering/ uitrusting, leuke kleur en de relatief zeldzame 1.0 als 115 pk variant.
Ja, vind ik leuk! Maar vrouwlief vindt het maar niks zo'n ding.
De Golf cabrio (in het rood) en Cascada vindt ze wel mooi... maar ja, dan gaan we weer van 'kleine auto voor erbij' af.

@Gerwin Is dit niks?
Je bent sowieso lekker vlot onderweg dan :ROFLMAO:
Eeehm... :ROFLMAO:

Kijk eens wat leuk, een Opel Corsa Twister in knalgeel!
Mmm, ik heb het idee dat ik daarvan laatst een bericht bij Autoblog voorbij zag komen, stond ie op marktplaats: kan zomaar dezelfde zijn geweest.
Bijzonder ding!

Pfoh...vandaag zou een mooie zomerbarbecue op het werk de vakanties inluiden. Maar vanochtend kregen we vreselijk nieuws over het 3-jarig zoontje van een collega waardoor alles anders is verlopen...heel heftig..
Gadver, sterkte Rob!
We hadden afgelopen vrijdag een bbq van de overkoepelende groep, maar ik ben niet heen geweest: had een condoleance (de 3e in 4 weken.... ) het is wel wat met de ellende.

Ellende houdt nog niet op...kregen vanmorgen weer bericht dat vader van mijn directe collega vant weekend heeft gevochten voor zijn leven en hopelijk er nu weer bijopkomt en dat een vader van een andere directe collega dit weekend is overleden..hoe bizar...

En er gaat overal opeens kinkhoest rond...ook weer een nieuw fenomeen...

Lekker weekendje zo!
Donderdag nog naar Bruce geweest, wat een mooi concert was dat; echt genoten!

Ik heb haast het idee dat ik de enige was die er niet was..:) hoor wel wisselden verhalen dat hij niet overal meer even goed en zuiver zong. Maar dat mag ook wel met zo'n leeftijd..:)

Heb je helemaal gelijk in, wel confronterend.

Ik heb haast het idee dat ik de enige was die er niet was..:) hoor wel wisselden verhalen dat hij niet overal meer even goed en zuiver zong. Maar dat mag ook wel met zo'n leeftijd..:)
In mijn omgeving gingen dan weer niet zoveel mensen ;)
Maar hij klonk op het begin inderdaad wat fragiel, maar in de loop van het concert werd het steeds beter. Man van 74, show van bijna 3 uur: erg knap!

Kwestie van realistische verwachtingen ;) de beste man had ook net een hele reeks concerten geannuleerd vanwege stemproblemen.

Maar de sfeer was ook gewoon fantastisch.

Terug
Bovenaan