Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
We zijn niet blij met de houding van de Importeur, maar je ziet het meer. Opel omarmt de Astra K2 rijders die massaal problemen met de 1.2 motor hebben ook niet.Ik zou m bij de importeur het terrein op rijden en in de fik steken. Wat een bizarre houding zeg!
Nu weten we in elk geval zeker dat jouw werkgever nooit meer een Nissan koopt, of nooit meer een EV. Niet handig van Nissan.
Ik zou er, als bedrijf, toch even een advocaat naar laten kijken.....
Als fabrikanten met dit soort l*lsmoezen komen dan voel ik mij steeds meer gesterkt om voorlopig nog niet electrisch te gaan..![]()
Het is een CD-uitvoering. Daar waren die opties standaard. Een auto van dik 40 mille (in guldens) in 1994! En inderdaad pre-facelift. Toen waren de bumpers nog niet meegespoten en ontbrak inderdaad de zwarte plaat tussen de achterlichten.Wat een leuk ding! Mistlampen in zwarte bumpers en wielen uit de accessoire catalogus.
Die achterkant is ook tof. Pre-facelift ofzo? Ik dacht dat ie later een zwarte plaat had aan de achterkant.
dat is luxe zeg...Ik krijg 0.33 per kilometer....
Ik ga vrijdag nog een keertje kijken, en dan ook even een proefritje maken. Wie weet.Nostalgie zo'n Astra F!
Bij mijn ouders in de straat stond tot een paar jaar terug ook nog een een bordeaux rode hatchbak. In de zomer altijd netjes oude handdoeken
Moderator
Een vriend van met met een Zoé heeft precies hetzelfde meegemaakt. Van het kastje naar de muur. Er waren een paar cellen kapot, maar Renault vond dat dit geen degradatie was. Notabene met een huuraccu. Hij heeft z'n huur uit nonconformiteit dus niet meer betaald. Uit eindelijk heeft hij de auto uit pure ellende ingeruild voor een nieuwer exemplaar. Absurd dit...Echt bijzonder dat kapotte accucellen niet onder die garantie vallen.
Voor dienstreizen in privé auto's zal in het kader van "goed werkgeverschap" een werkgever de werknemer bij schade schadeloos stellen voor alles wat niet door een andere/specifieke verzekering betaald wordt.... Denk aan eigen risico's en bonus-malus verlies, maar ook letselschade van de werknemer die bestuurder is (Wegam/WABM).
Er waren een paar cellen kapot, maar Renault vond dat dit geen degradatie was. Notabene met een huuraccu.
Rob heeft het precies goed verwoord. De algemene garantie op de accu is maar 5 jaar en 100.000km (bizar weinig), de 8 jaar en 160.000km garantie is als er minder als 9 van de 12 streepjes accu zijn. En kapotte cellen dragen niet bij in minder streepjes....hoe vreemd ookMaar begrijp ik goed dat ondanks er een paar cellen kapot zijn de accu nog niet voldoende is gedegradeerd om aanspraak te doen op garantie?
De Leaf kan ik het woon-werk verkeer nog prima mee doen, de ritjes naar de vestiging bij Jos in de buurt zijn (zeker in de zomer) dan ook nog te doen. Alleen met iets aangepaste snelheid wellicht.k zou alleen wel op korte termijn al op zoek gaan naar een vervanger.
In Q2 zou de Grandland worden onthuld, als een proefrit met de 3008 goed zou bevallen en ik de Grandland mooier vind zou die dit jaar goed besteld kunnen worden. Hopelijk dan levering Q1 2025.
Moderator
Dan heeft ie geen stengels aan het stuur meer, dan zou ik 'm niet meer hoeven.Met de Y zou ik wel wachten tot na de facelift. Komt er ook elk moment aan. Ik heb er nog nooit in gereden, maar wel in de 'oude' model 3, en dat was gewoon armoedig. ja als EV qua techniek is het goed, maar geen fijne stoelen, goedkope afwerking, windgeruis, etc. Schijnt na de facelift heel stuk beter te zijn. Ik zou dan zeker wachten tot de Y dat 'sausje ook heeft gekregen.
Ik wil hem wel even ergens anders parkeren ja! Het was nu alleen helemaal vol met auto's van het autobedrijf... dus als die straks -eindelijk- zijn weggehaald zet ik hem veiliger neer... Ook maar eens kijken of ik wat emblemen kan regelen. Wel heel erg kaal zo.Wat een leuk ding! Nog wat betonblokken ernaast om te voorkomen dat 'm hetzelfde overkomt als de Panda?
Met de Y zou ik wel wachten tot na de facelift. Komt er ook elk moment aan. Ik heb er nog nooit in gereden, maar wel in de 'oude' model 3, en dat was gewoon armoedig. ja als EV qua techniek is het goed, maar geen fijne stoelen, goedkope afwerking, windgeruis, etc. Schijnt na de facelift heel stuk beter te zijn. Ik zou dan zeker wachten tot de Y dat 'sausje ook heeft gekregen.
330i is dan ook serieus rapwil er nog wel een keer in rijden. in de F31 en F10 heb ik regelmatig in gereden, maar alles van een G generatie nog nooit. Maar misschien ook maar beter van niet nu
Of een nieuwe auto goedkoper is durf ik te betwijfelen overigens
Je bent overigens welkom voor een rondje hoor![]()