Astra F
Kilometervreter
Jeps, dat kan gewoon. Een EV was ook mogelijk geweest, maar ze hadden maar één huurauto op winter/all-season banden. En dat was een benzine.Hoe werkt dat nu dan Ruud...je hebt nu een leenauto op benzine toch? Kan je die brandstofkosten bij je baas in rekening brengen aangezien je een leaseauto hebt, toch?
Dat hebben wij helaas niet, het is nu gewoon met de hand wassen of zelf betalen.Bij een laaddruppel krijg je ook altijd een tankpas.
Ik denk dat we hem veel gaan zien, is wel een hippe auto geworden. Maar ook Volvo moet concessies doen, prestaties van het accupakket schijnen heel matig te zijn. Daarnaast vind ik het ontbreken van oa snelheid voor je neus een echte misser. Je moet altijd op dat scherm kijken.Heb overigens weer een EV mee vandaag; een gele EX30. Leuk ding, rijdt goed. Maar bij veel nieuwe auto’s zijn simpele functies weggestopt of niet meer logisch te bedienen. Denk aan; verlichting, spiegel verstelling, ruitenwissers, cruise control. Ik word daar best chagrijnig van. Nu had ik op de snelheid ineens geen vermogen meer; bleek ik bij het klooien met de cruise control de aandrijving in N gezet te hebben.