Goeiemorgen, best al een tijdje hier niet meer geweest en een hoop bij te lezen zeg!
Ik wacht inderdaad al een jaar op de Astra L, maar reken er op dat het nog een half jaar kan duren. Best k#t eigenlijk, ik heb al een setje winterbanden en Grandland X velgen liggen voor de wintersport.
Daarover gesproken, na een vervangende
- Corsa (5 dagen),
- G*lf 8 variant (2 weken),
- G*lf 7 variant (3 maanden)
- Fiat Tipo SW (2 maanden)
heb ik nu een 2 jaar oude Renault Grand Scenic refo-container zonder enige luxe. De kans is groot dat ik daarmee op wintersport ga, maar er is 1 probleem: Het ding staat standaard op 195/55/20” banden en zie daar maar eens een setje winterbanden en sneeuwkettingen voor te vinden! Voor winterbanden valt er wel iets te regelen maar sneeuwkettingen echt totaal niet.
Misschien moet ik maar een collega lief aankijken met een Kia Ceed SW of een andere collega met een Renault Megane SW.
Ik had toch afgelopen maart mijn knie gebroken? (Tibia Plateau Fractuur)
Daar ben ik nog steeds van aan het revalideren.
Het is hard werken om weer op het niveau te komen van vóór ik m’n knie brak en sommige bewegingen doen nog best pijn. Volgens de fysio gaat alles wel volgens planning en maak ik telkens goede vorderingen.
En ik heb alweer een paar keer op de ski’s gestaan (op zo’n rollebaan) en dat ging wat onwennig maar ben er nu redelijk vertrouwd mee.
Op de fiets (MTB, race en gewone fiets) kan ik bijna alles weer, alleen wheelies lukken nog niet echt