AsconaGT
Asfaltkampioen
inderdaad, de prijs van de astra electric had gewoon onder de 40K moeten zijn voor een goed uitgerust exemplaar. Of 45K met een grote accu. Nu is het beide een beetje net niet. 431 WLTP is 300-350 echte kilometers als je niet te gek doet, dat is voor veel mensen wel aan de krappe kant. zeker als de concurrentie wel 100km meer haalt in de praktijk.
voor de twingo denk ik er ook aan. Orsam geeft voor de twingo III typegoedkeuring af ook. Ik zie gewoon te vaak zeer verblindende LED aftermarket verlichting. Vanmorgen ook een wat oudere transporterbus, dat wil ik gewoon echt niet. Als ik ze voor de APK er uit moet halen dan is het ook gewoon niet goed / geschikt. Los van de moeite hoef ik het dan niet. Dan betaal ik liever wat meer. Een osram setje kost 120 euro, dus dat is nog te overzien. Ga er ook van uit dat de kwaliteit daarvan beter is.
Waarom hecht je daar zo'n waarde aan Rob? Ik heb in de Leaf nu ook een aftermarket set die geen officiële typegoedkeuring heeft. Het kan alleen bij de APK een issue zijn, al vraag ik me af of ze er echt een probleem van maken als het lichtbeeld goed is. En dan zet je toch ff de halogeen erin?
voor de twingo denk ik er ook aan. Orsam geeft voor de twingo III typegoedkeuring af ook. Ik zie gewoon te vaak zeer verblindende LED aftermarket verlichting. Vanmorgen ook een wat oudere transporterbus, dat wil ik gewoon echt niet. Als ik ze voor de APK er uit moet halen dan is het ook gewoon niet goed / geschikt. Los van de moeite hoef ik het dan niet. Dan betaal ik liever wat meer. Een osram setje kost 120 euro, dus dat is nog te overzien. Ga er ook van uit dat de kwaliteit daarvan beter is.