Astra K Turbo
Wegverkenner
Hier blij met Astra én Insignia. Beide in , voor mij, prima uitvoeringen en met beide zeer content !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die kon ik niet vinden. Ik had wel een setje 14” ford wieldoppen gevonden maar die waren eigenlijk voor een fiesta.Noeste arbeid!
Woog dat op tegen een setje nieuwe (originele) doppen?
Nee, helaas kwam de koper niet opdagen.En, is ie verkocht?
De Yaris die ik had is vandaag opgehaald door een collega die toevallig net een andere auto zocht.
Als iemand een vrij kale auto aan bied en er staat bij full option
Daar heb ik ook zo'n hekel aan. Full option en vervolgens is het het goedkoopste instappertje dat er is. Even zo vaak staan bepaalde optie's ook niet vermeld in een advertentie.
Ik verdiep mij daarom altijd in bepaalde uitvoeringen, hoe je deze kunt herkennen en hoe je losse opties kunt herkennen.
Bij veel auto's met automatisch grootlicht heeft herken je dat subtiel aan het knopje op de richtingaanwijzer. En bijv. Harman Kardon audio herken je bij BMW aan de afdekkapjes van de tweeters in de A-stijl, bij de normale audio ontbreekt dit. Adaptive cruise control herken je bij vrijwel elke auto aan de radar in de bumper. et
Bij Alibaba voor een paar cent te bestellen..... helaas....En bijv. Harman Kardon audio herken je bij BMW aan de afdekkapjes van de tweeters in de A-stijl, bij de normale audio ontbreekt dit.
Ja het is ook geen Hummer H2 of iets, maar op een of andere manier was het wel enorm ding wat naast mij stond. Zag wel gelijk dat het geen defender was. Ook mooi het automaatpookje van BMW wat er in zit. onderhuids sowieso veel BMW. Vind het wel een geinig ding, op grijs ga je hem misschien wel eens zien. Op geel onbetaalbaar.Hij toch maar een klein beetje groter dan een Defender...... Beetje breder dan m'n 109 MoD....
Overigens heeft mijn zoontje deze gave geërfd lijkt het. Die kan in veel gevallen het automerk ook al opnoemen voordat je het logo kunt zien
Dat klinkt niet goed... iets met de rug?Een uitgebreide wasbeurt zit er lichamelijk even niet in.
Wel alvast de zomervakantie voor volgend jaar geboekt; we gaan naar de Azoren!
@ Auto wassen: die van ons zijn al ruim een half jaar niet gewassen.
Dat klinkt niet goed... iets met de rug?
@Richard, hopelijk niets ernstigs.
Ik heb hier en bij de schoonfamilie ook geopperd om daar voor te gaan sparen zodat we daar op termijn ook eens heen kunnen. Ben er zelf ook nog nooit geweest, dus ook een stukje eigenbelangWe hebben we al besloten in mei een weekje Parijs incl. Disneyland Parijs te bezoeken. (ook belachelijk duur trouwens).
Nee, de Ka staat hier nog te staan.
Maar ik ga m’n verkoop-strategie iets aanpassen, de aanpak wordt iets zakelijker.
Ik merk door mijn eerlijke aanpak meer kopers afstoot dan dat ik ze aantrek.
Vanaf nu: Zoals ‘ie er staat, mag ‘ie mee.
Er stonden 150 storingsmeldingen open, vermoedelijk door te lage spanning van de 12v accu.
^^zonder aan de bestuurder kenbaar te maken?
Dat zal het inderdaad zijn. Heb er de laatste tijd niet veel aan gemerkt.zie jet me minder wordende accu's heel vaak. als er kortstondig een spanningsdip is en daarna weer goed dan meld hij niks, maar alle componenten hebben wel een dipje gesignaleerd en laten dit wel staan in de historie van foutcodes. ze staan er dan wel in, maar niet actief.
Thuis een spannende periode. B is donderdag as. uitgerekend, dus binnen 16 dagen zal de kleine wel op de wereld komen.
Zal wellicht ook te maken hebben met verschil in vermogen tussen de hoofdaccu en de 12v accu. Denk om schommelingen tegen te gaan, dat dit wel het meest veilig is.Al blijf ik het toch raar vinden dat een EV blijkbaar ook nog een 12v accu moet hebben zoals elke andere auto.
Ah dat is dan ook al relatief vlot. GefeliciteerdHier ook nog niet gedeeld, in februari komt bij ons #2. Tot zover gaat alles voorspoedig
Echt zien rijden op straat niet, één keer volgens mij. Wél bij de dealer zo'n gele (introductiekleur) demo zien staan, met een T kenteken. Uitleveringen zullen wel op gang komen, denk ik?
(..)
rjthefrisian zei:
.ik weet nog goed dat de Jeep Avenger auto van het jaar werd..heeft iemand die al eens zien rijden? Ik nog nooit....
Hij bevalt nog prima, als je rekening houdt met zijn beperkingen. En dat is vooral de actieradius, want het snelladen heb ik nauwelijks nodig. Ik kan in 90% van de gevallen uit de voeten met de actieradius.Bevalt de Leaf verder nog? Nog geen zin 'm om te ruilen voor iets anders?
Moderator
Beleid vanuit het bedrijf, worden enkel nog EV's aangeschaft. Ik begrijp het ook. We hebben een moderne "snoeiafval" verbrandingsinstallatie staan waar we elektriciteit mee opwekken en fors terugleveren op het net. Dan is het en mooi en financieel interessant om EV's te rijden. Zeker als je veel op de zaak kunt laden.Maar wil je straks nog wel een EV of is dat strikt beleid bij je werkgever?
In jouw situatie zou ik geen leaser willen Ruud, maar gewoon kilometers declareren.
Waarom hecht je daar zo'n waarde aan Rob? Ik heb in de Leaf nu ook een aftermarket set die geen officiële typegoedkeuring heeft. Het kan alleen bij de APK een issue zijn, al vraag ik me af of ze er echt een probleem van maken als het lichtbeeld goed is. En dan zet je toch ff de halogeen erin?Wil je nog wel even kijken of ik er goedgekeurde led verlichting in krijg. Osram en Philips hebben nu after market setjes die niet verblinden en voor bepaalde types zijn goedgekeurd.
Ik ben ook geen fan, maar als dat financieel en kwa rijbereik/opties de beste optie is zou ik het niet uitsluiten. De Leaf is immers ook geen echt knappe autoEen Tesla model Y zou voor mij ook een no-brainer zijn, in de zin van, dat nooit.
Ik vind ook dat Opel/Stellantis beste prijzen aan hun EV's hangen. Blijft jammer dat het accupakket net aan de kleine kant is. Ze hadden daar een 70kw pakket in moeten leveren, dan was het echt een goede optie geweest.(of voor 45K een astra station electric in basis trim met 413 WLTP km), hmm klinkt als geen goede aanbieding...