Dit weekend mijn motor trouwens ook verhuist. Iedereen verklaard mij voor gek, maar ik denk dat ik hem tzt ga verkopen. Leuk extra zakcentje om eventueel bij een andere auto te doen.
Waarom?
Ik heb nooit veel gereden en de afgelopen drie jaar niet of in elk geval maar een paar keer. Vind het zeker nog wel leuk, maar ik neem er de moeite niet voor. En nee, dat heeft niets met het vader/ouder worden te maken, ik heb nooit veel motor gereden.
Nog wel gedacht om een andere motor te kopen, geen supersport maar een sport tour. Wellicht dat ik die iets makkelijker/eerder zou pakken. Dan moet er echter ook weer geld bij en aangezien ik nooit veel gereden heb denk ik niet dat ik dan ineens wel veel ga rijden.
Mijn schoonvader gaf aan dat hij een paar jaar terug eens een motor gehuurd heeft voor een toertocht. Even Googlen leerde mij dat dat met 200 á 250eu voor een weekend ook een prima betaalbare optie is.
Overigens blijkt maar weer dat Japanse motoren qua techniek gewoon super zijn. Na tijden stilstaan, wel netjes aan de druppellader, startte het ding alsof het gisteren de laatste keer was. Even de bandjes op spanning gezet en de barre tocht van een kilometer naar de andere woning gedaan. Heb zelfs geen omweg genomen
@ Richard; per welke datum is de verhuizing definitief?
Begin december moeten we uit ons oude huis, dus we hebben de tijd. Hopelijk slapen we dit weekend in de nieuwe woning. We willen nog wel een paar muren laten schilderen, maar dat kan prima met de meubels erin.
Gordijnen zijn er hopelijk met een paar weken, maar we moeten nog even goed de kleur checken voordat we ze bestellen. Vriendinlief en ik verschillen van mening over wat we uitgezocht hebben en of dat matched icm de kleur die op de muren komt

Nieuwe vloer komt pas in januari, dus daar op wachten kan ook niet. Tzt alles maar versjouwen naar de garage.
Nieuwe keuken moeten we nog uitzoeken, als die er eind volgend jaar in zit dan doe ik het er voor.
En verder? Niets, woning is af, tiptop onderhouden en de vorige bewoners waren bijzonder pietje precies

Vloer en keuken vervangen is puur een kwestie van smaak, want het kan nog prima jaren mee.
Ben wel benieuwd of ik nu met twee huizen en dus twee energieaansluitingen en dus twee energiecontracten ook 4x 190eu terug krijg ipv 2x 190 :T