Corsa 20SEH
Kilometervreter
Ik heb je niet zien zwaaien 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Met de metro richting Centraal gereden en een lekker middagje Amsterdam gehad, daarna terug naar Zuid om op tijd bij het Olympisch Stadion te zijn voor het concert van de Streamers. Erg leuk concert en gelukkig een stuk beter georganiseerd dan vrijdag toen er toch wat missers waren zoals ik had gelezen. We stonden zo goed als vooraan bij het podium en hebben een meer dan prima avond gehad, misschien hebben jullie ons nog gezien op de stream. smileys with beer.
Misschien ooit een keer als de jongens een stuk groter zijn
Stuurverwarming was vanmorgen echt heel fijn, echt zo'n optie die je niet mist als je het niet hebt grinning smiley word echt supersnel heerlijk warm
@ Streamers, niet gezien. Aantal vrienden zijn gisteren geweest, ben benieuwd hoe nat ze zijn geregend grinning smiley
Moet ook zeggen dat ik het niet veel aan vind om het op TV te kijken. Ik mis de sfeer dan compleet.
We gaan al jaren elk jaar naar de Vrienden van Amstel en dat vind ik wel super, maar op TV kijken doet mij weinig.
Absoluut waar, als je het niet kent mis je het niet. Het is bij mij echter al jaren de meest gebruikte optie in een heel groot deel van het jaar. Ik ben niet echt een koukleum, maar ook in het voorjaar vind ik 's ochtends vroeg stuur en stoelverwarming echt heerlijk.
Oei, bij ons was het gistermiddag bij thuiskomst 18,5 graden. Dat is te koud om in te leven, dus de verwarming maar aan gezet.Bij ons de verwarming ook nog niet aan, maar zal er wel om spannen want het begint echt wel fris te worden zo buiten.
Heerlijk idd. Ik heb snel koude handen, dus heb dat idd. al heel snel aan. Stuurwielverwarming en stoelverwarming wil ik bij een volgende auto wel graag hebben.Stuurverwarming was vanmorgen echt heel fijn, echt zo'n optie die je niet mist als je het niet hebt grinning smiley word echt supersnel heerlijk warm
Goede vakantie gehad, Richard? Weer thuis zo te lezen?
Moderator
@ Richard: Een spons á la, maar ik zie jou denkbeeldig al met een koffer met autowasspullen slepen. Polijstmachine, HD-spuit, verzameling doeken, pads en vloeistoffen grinning smiley
Moderator
Heb hier wel een collega die klaagt, maar die koopt een oude 'pitoreske' boerderij in 'authentieke' staat. Ja wat verwacht je dan. ALs je de centen niet hebt voor een oud groot huis te onderhouden moet je het niet kopen. Gek he dat je die gunstig koopt met een lap grond. Nu niet klagen.
Insectenspray heb ik ook wel eens meegenomen. En heb de auto ook wel eens afgespoten met de hogedruk in een wasbox. maar verder gaat het mij echt te ver hoor grinning smiley zie dat bij thuiskomt wel weer
Moderator
Heb ondanks het vele wassen toch al een plekje ingebrande vogelpoep op de G***
Op het Astra K forum heb je echt mensen die meerdere keren hun auto wassen op vakantie, complete stellages meenemen met netten /doeken voor boven hun auto.
Laden aan de openbare laadpalen in het dorp kost 40ct/kWh. Op kantoor 18ct/kWh. Maar thuis is het dus 90ct/Kwh... Ik weet dat M geen zin heeft om naar de laadpaal te lopen, maar dan ga ik haar een Tikkie sturen voor elke laadactie thuis... grinning smiley