AsconaGT
Asfaltkampioen
. Zou me niets verbazen als er veel mensen een gedeelte aflossing vrij gekozen hebben.
Hier is 1/3 ook aflossingsvrij. Ik ga er van uit dat dat geld bedrag over 20 jaar een ander bedrag vertegenwoordigd dan dat het 10 jaar geleden was. Rest word wel afgelost. Ik knijp echt in de handen met onze lage woonlasten. Met bovenop het geluk dat wij precies een jaar geleden het voor 20 jaar hebben vast gezet op het laagste punt. Wat wij voor het huis betalen is net zo veel als mijn zwager voor een huur appartementje in de zelfde woonplaats. En dan los ik grotendeels nog af ook. Heb medelijden met de starters nu die nog geen koophuis hebben met overwaarde, is gewoon echt geen doen. zelfs niet met een redelijk salaris.
Oef, nu zie je pas echt goed hoe die BMW verkloot is zeg. Maar mooi dat je de auto nu op de inrit hebt staan.
Ga je nu op een NL eendagskenteken naar de RDW?
Denk als je een middagje bezig bent dat je hem gewoon weer in originele staat hebt, dus dat scheelt wel weer. Hij is verder wel netjes en goed onderhouden door de dealer. Maar zo is het ook niet mijn smaak
1 grote zwarte vlek. Mooi contrast met de Insignia achterop.
Was ook met tegenlicht genomen, de Insignia lijkt hier ook zwart :T
Lijkt inderdaad wel darkmoon blue. Heb ik destijds ook op een astra bekeken maar vond het daar wat minder. Vond het te donker en had dan liever echt zwart. Alleen met flinke zon zag je hem echt blauw worden. Maar lijkt zo op dd Ibsignia beter te staan.
Ik had liever een exclusive kleur gehad, in een iets lichtere blauw soort, zoiets wat volvo ook heeft op de V60. Maar dat ga je echt niet vinden. Donker groen of donkerblauw vind je heel soms nog eens. Overgrote deel is zwart, wit of grijs.