Het zit hem met name dat je de auto heel grondig schoon moet hebben voordat je het dit spul aan brengt. Dus wassen, eventueel met klei(doek), polijsten en weer heel grondig schoonmaken en dan pas aanbrengen.
Bovendien mag je er dan 24 uur niet aan zitten omdat het moet uitharden. professionals hebben van die warmtelampen er op staan zodat het veel sneller gaat. Die heb ik niet, dus gewoon minimaal 24 uur in de garage laten uitharden.
Dat is voor mij dus geen optie. Afgezien van het werk wat er in zit kan ik de auto niet binnen zetten, wel overdekt desnoods. Echter als ik zie hoeveel stof er al weer op zit een halve dag na het wassen, dan gaat het dus niet werken om zoiets in de buitenlucht te doen.
Gyeon zijn ze op het Astra forum ook allemaal lyrisch over...maar het is ook geen goedkoop spul.
Dat dacht ik ook, maar dit specifieke goedje was niet/nauwelijks duurder dan hetzelfde spul van Mequiars (wat mijn broertje gebruikt) of bijv. Monello. Dus in het kader van een vergelijkend waren onderzoek met mijn broertje maar voor Gyeon gekozen.
Ik denk ook zeker dat het voor jou van toegevoegde waarde is hoor! Mooie extra bescherming van je waxlaag. Ik zal zo even foto'tje plaatsen op FB (lekker makkelijk

)
Fles van 1l kost 23eu, ik heb het royaal gebruikt en ongeveer een derde gebruikt. Het had ongetwijfeld ook met minder gekund. De vraag is nu even hoe lang het blijft zitten. Gaat het een aantal wasbeurten me dan vallen de kosten wel mee.
We waren er om 10.30 en om 22.00 gingen we weer naar huis. Lize wilde de hele dag blijven. Het is toch vakantie nu smiling smiley
Die heeft vast lekker en lang geslapen na die tijd

Efteling is ook gewoon echt prachtig een park. Voor ons ver rijden en met entree plus eten/drinken een duur dagje. Welk pretpark/dierentuin overigens niet?
Heb je echter zoals jullie een abonnement dan valt het reuze mee. Volgens mij heb je abonnement bij de dierentuin in Emmen er ook na het tweede bezoek al uit.
@ Regen, hier gelukkig gewoon normale buien gehad. Wel een paar minuten wat heviger waardoor we de WC wat hoorden borrelen, maar geen overlast verder.
Het water kan hier gelukkig ook gewoon goed weg. Het is een gebied met zandgrond, dat scheelt behoorlijk vergeleken met kleigrond.