Corsa 20SEH
Kilometervreter
Ik zie het enkel van 2 hoog hier natuurlijk, maar het oogt zo onnatuurlijk.. Toen de auto kwam aanrijden dan iig.
@Gerwin, jammer man
@Gerwin, jammer man
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi dat de auto op zich goed beviel. Ik vind het toch wel vreselijk slecht dat garages auto's er zo slecht bij hebben staan. Goeiedag zeg..het gaat wel om bedragen van 20 mille! Het is geen pak suker.
Champagne dak en spiegels kan je (laten) wrappen.
Vind het wel een plaatje zo. En duidelijk een verkoper die van wanten weet.
Ja, is wel pech hebben maar we hebben maar kort gebaald hoor.Jammer Gerwin! Het zit jullie niet mee. Nog andere opties of nu niet echt meer?
Goh, een auto waar zo weinig mis mee is... dat is stiekem wel een pareltje.Vandaag nog even over denken en morgen heb ik sowieso contact met hem. Als we deze niet nemen, dan laat ik hem zoeken naar hetgeen hierboven staat.
Kleur vind ik dan in principe van ondergeschikt belang, als de rest wel aan de eisen voldoet en het een nette auto is
Eens met Joost, maar dan heb je het net als wat wij zoeken, toch een beetj eover unicorns. Weinig voorkomen, en dan moet het ook nog in je budget passen.
Als je een trekhaak er onder wil, zou ik wel even bij de dealer vragen wat dat zou kosten. BMW wil nog wel eens wat besparen onder de motorkap waarbij het toevoegen van een trekhaak betekent dat er ook aanpassingen aan het koelsysteem gedaan moeten worden. Zo kan het nog best in de papieren gaan lopen. Bij de X6 van mijn schoonvader was dat richting 3000€.Corsa 20SEH zei:Zwart dak is een must voor ons, die vlag vind ik ook erg tof, maar K. niet.
Die Union Jack achterlichten zijn heel tof, maar met coderen en alles erbij kost dit rond de 700,-. Dat is wat veel, er moet ook nog een trekhaak onder.
je kan inderdaad alle kanten op, daar ben ik al wel achter.
Kijk, dat scheelt al weer. Ik heb gelijk maar even nagekeken voor de Countryman van mijn vrouw, daar is ook geen aanpassing voor nodig.Corsa 20SEH zei:@EVV. Dat klopt, dit had ik al nagekeken. Dit is niet nodig bij de Cooper, sowieso is het enkel voor een fietsendrager
BMW wil nog wel eens wat besparen onder de motorkap waarbij het toevoegen van een trekhaak betekent dat er ook aanpassingen aan het koelsysteem gedaan moeten worden. Zo kan het nog best in de papieren gaan lopen
Heb ze wel al in kunnen plannen!
Barri zei:Ik heb nog nooit een coronatest ondergaan. Moet er binnenkort toch aan gaan geloven, want twee prikken voor de vakantie gaat niet meer lukken. Heb ze wel al in kunnen plannen!![]()
maar er komt nu een trekhaak onder zonder aangepaste koeling. Hij gaat niet met een caravan de bergen in of wat. Hij heeft het met name voor de fietsendrager en af en toe een karretje voor de vuilstort. Er rijden legio mensen zo rond zonder problemen.
Alleen wel lullig als er een volgende eigenaar komt en wel met een zware tabbert de Großglockner gaat beklimmen.
Corsa 20SEH zei:Nieuwe afspraak om de details door te nemen en de mogelijk de Megane in te ruilen is gemaakt voor zaterdagochtend. ivm. werk kan ik niet eerder, was geen probleem, gaat de goede kant op. Voleldige onderhoudsbeurt en 6 maande Bovag garantie zit erbij, puntjes worden op de i gezet.![]()
brg zei:Corsa 20SEH zei:Nieuwe afspraak om de details door te nemen en de mogelijk de Megane in te ruilen is gemaakt voor zaterdagochtend. ivm. werk kan ik niet eerder, was geen probleem, gaat de goede kant op. Voleldige onderhoudsbeurt en 6 maande Bovag garantie zit erbij, puntjes worden op de i gezet.![]()
Dus voor zaterdag wordt hij niet aan een ander verkocht![]()
Jep, ik hoop ook deze week een afspraak te kunnen maken. Als ik er maar 1 prik in heb, dan denk ik dat er qua vakantie al wat meer mogelijk is.In dit tempo ben ik eind deze week ook aan de beurt en op tijd klaar voor een eventuele vakantie
Nou precies. Ik heb thuis een stapel zelftesten: das wel handig. Vrouwlief krijgt ze vanuit werk/studie en moet 2x per week een zelftest doen. Ik doe er zo af en toe ook 1, om zeker te zijn.Dit is mijn tweede keer. Telkens was ik er van overtuigd dat het negatief was, maar als iedereen zo denkt........
Tof! Goede berichten, hopelijk komen jullie eruitNee, in principe heb ik hem gekocht. Alleen de details mbt. inruil nog uitwerken
Ik heb nog nooit een coronatest ondergaan. Moet er binnenkort toch aan gaan geloven, want twee prikken voor de vakantie gaat niet meer lukken. Heb ze wel al in kunnen plannen!
Corsa 20SEH zei:Nee, in principe heb ik hem gekocht. Alleen de details mbt. inruil nog uitwerken
Om eerlijk te zijn vind ik het best schandalig dat BMW blijkbaar zo marginaal bezig is. Wat ik bij de Mini zag is dat er een andere koelventilator geplaatst moet worden als een aanpassing nodig is. Ze hebben ook het vermogen er bij staan, het scheelt maar een paar Watt aan vermogen dat de vervangende ventilator sterker is. Is er dan zo op zo'n best dure auto beknibbelt, dat ze niet gewoon over de sterkste in kunnen zetten? Het zijn nu niet echt auto's waar maar weinig marge op zit lijkt mij.B Real zei:Barri zei:Ik heb nog nooit een coronatest ondergaan. Moet er binnenkort toch aan gaan geloven, want twee prikken voor de vakantie gaat niet meer lukken. Heb ze wel al in kunnen plannen!![]()
Dit is mijn tweede keer. Telkens was ik er van overtuigd dat het negatief was, maar als iedereen zo denkt........
Nu ook binnen een uur uitslag (negatief) dus dan weten we dat ook. Morgen de huisarts maar even bellen want ik voel me knap belabberd door die stomme verkoudheid en/of hooikoorts.
Vaccinaties schieten ook op, las op nu.nl dat bouwjaar 1984/1985 ook al een afspraak mag maken. In dit tempo ben ik eind deze week ook aan de beurt en op tijd klaar voor een eventuele vakantie
maar er komt nu een trekhaak onder zonder aangepaste koeling. Hij gaat niet met een caravan de bergen in of wat. Hij heeft het met name voor de fietsendrager en af en toe een karretje voor de vuilstort. Er rijden legio mensen zo rond zonder problemen.
Alleen wel lullig als er een volgende eigenaar komt en wel met een zware tabbert de Großglockner gaat beklimmen.
En toch, hoe zo'n vaart zal het lopen?
Als we jouw broer als voorbeeld nemen. Dat is een best dikke diesel die (uit m'n hoofd) 1800kg mag trekken. Stel je hangt er een caravan van 1600kg achter (wat heel behoorlijk is), dan moet je het alsnog wel bont maken wil de auto er op stuk lopen lijkt mij?
Snap wel dat BMW zich af-fabriek wil indekken, maar aftermarket zou ik de gok wel durven nemen eerlijk gezegd ook met caravan laat staan als het voor een incidenteel ritje in vlak Nederland is.
@Ruud Waarom zo "omslachtig" en niet gewoon op Zondag pas die kant op? Die halve dag maakt toch niet uit. Jullie gaan wel echt geweldig weer krijgen de komende weken thumbs up
Pfieuw, van 't weekend ff getracht een camping in de veluwe te boeken voor 9 nachten.....maar nergens kunnen we terecht in de periode die we wensen.
Nu gaan we waarschijnlijk zaterdag naar de camping en zetten de caravan neer, die zondag komt pas onze plek vrij dus verplaatsen hem dan weer. Is gelukkig met een caravan goed te doen.
Om eerlijk te zijn vind ik het best schandalig dat BMW blijkbaar zo marginaal bezig is. Wat ik bij de Mini zag is dat er een andere koelventilator geplaatst moet worden als een aanpassing nodig is. Ze hebben ook het vermogen er bij staan, het scheelt maar een paar Watt aan vermogen dat de vervangende ventilator sterker is. Is er dan zo op zo'n best dure auto beknibbelt, dat ze niet gewoon over de sterkste in kunnen zetten? Het zijn nu niet echt auto's waar maar weinig marge op zit lijkt mij.
En toch, hoe zo'n vaart zal het lopen?
Als we jouw broer als voorbeeld nemen. Dat is een best dikke diesel die (uit m'n hoofd) 1800kg mag trekken. Stel je hangt er een caravan van 1600kg achter (wat heel behoorlijk is), dan moet je het alsnog wel bont maken wil de auto er op stuk lopen lijkt mij?
Snap wel dat BMW zich af-fabriek wil indekken, maar aftermarket zou ik de gok wel durven nemen eerlijk gezegd ook met caravan laat staan als het voor een incidenteel ritje in vlak Nederland is.
Om eerlijk te zijn vind ik het best schandalig dat BMW blijkbaar zo marginaal bezig is. Wat ik bij de Mini zag is dat er een andere koelventilator geplaatst moet worden als een aanpassing nodig is. Ze hebben ook het vermogen er bij staan, het scheelt maar een paar Watt aan vermogen dat de vervangende ventilator sterker is. Is er dan zo op zo'n best dure auto beknibbelt, dat ze niet gewoon over de sterkste in kunnen zetten? Het zijn nu niet echt auto's waar maar weinig marge op zit lijkt mij.
Ik ook al drie keer maar met kleine kids op de kinderopvang ben je vaak de sjaak.
Voel me vereerd dat je "mijn auto" gekozen hebt
Omdat we dan een mooie dag missen.@Ruud Waarom zo "omslachtig" en niet gewoon op Zondag pas die kant op? Die halve dag maakt toch niet uit. Jullie gaan wel echt geweldig weer krijgen de komende weken
Aan de andere kant stoppen ze dan wel weer tegenwoordig allerlei hardware in de auto die pas gebruikt wordt als je er een abonnement op af sluit.Pietzoveel zei:Als 85% van de verkopen géén trekhaak heeft..... waarom dan wel grotere radiator etc monteren? Voor die 15% en een beetje aftermarket die het eventueel wel nodig heeft? Het zijn de afwegingen van een fabrikant en soms/in ieder geval een bespaar- of verdienmodel.