Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb je zeker gelijk in, maar ik associeer vliegvakanties gek genoeg met meerdere weken.@Gerwin: ook in twee weken kan dat. Ik heb nu twee keer één week vakantie gepland staan.
Ik heb een keer een C1 als huurauto gehad in Italië: dat doe ik niet zo snel weer. In de bochten lag ik van mijn stoel en elke oneffenheid was te voelenVraag is wel, hoe zo'n volbeladen C1 zich houdt op snelwegtempo...
nog een 1,5 week neerstrijken op de Veluwe.
Ach, je leeft ook naar de ruimte die je hebt. Maar goed dat je veiligheid ook prioriteit geeft. , hoevaak zie je wel niet auto's tot de nok volgepakt. Als je dan een noodstop moet maken wil je niet weten hoeveel kg. je aan spullen in je nek krijgt. Met als favoriet die paraplu met zo'n mooie punt eraan.Persoonlijk speelt bij mij de veiligheid ook een rol. Als we met de kids weg gaan pakken we toch vaak de veiligere en meer solide Astra. Zeker op vakantie wil ik ook veilig onderweg zijn. Ben zuinig op het spul...thumbs up
Nu we redelijk zicht hebben op de weersvoorspellingen voor over 1,5 week gaan we nu rondkijken naar een camping, ik ga er vanuit dat een plekje nu wel goed te vinden is.Waar zit je Ruud? Wij zitten dan ook op de Veluwe.
De keuken in mijn vorige woning bleek iets hoger te zijn dan de oude keuken in onze nieuwe woning. Ik had in de oude keuken heel snel last van mijn rug als ik bezig was, dat had ik in mijn vorige woning nooit.
Wij hebben nieuwe keuken dus ook iets hoger laten maken waardoor het veel prettiger werken is. Vinden wij (1.85 en 1.77 lang) prettig. Mijn zwager en schoonzus, welke beide kleiner zijn, vinden het net te hoog.
Ik zou zeker naar zo'n keten toegaan voor inspiratie. Misschien ook wel om het te laten uitrekenen/uittekenen; je weet van te voren toch al dat het oplichters zijn met flinke marges dus prima ter oriëntatie.
Ik zou zeker naar zo'n keten toegaan voor inspiratie. Misschien ook wel om het te laten uitrekenen/uittekenen; je weet van te voren toch al dat het oplichters zijn met flinke marges dus prima ter oriëntatie.
Moderator
Zoiets heb ik ook net binnen voor de Focus!rjthefrisian zei:Volgende update voor de Astra komt er aan. Een aangepaste blow off valve..zorg voor afvoer van de turbodruk..door daar een beter versie op te zetten heb je veel betere gasresponse en pakt de auto beter op. Via het Astra forum kopen we weer met 15% korting in.
Ik wacht alleen even met installeren totdat mijn garantie voorbij is.; net als het tunen waar ik nog even mee wacht.
@Joost: een in hoogte verstelbare keuken dan? winking smiley
nee de opties zijn nu
- toch een aanrechtblad op gewone hoogte
- aanrechtblad op hoogte en een krukje of niet zo zeuren
- of een aanrechtblad op hoogte en een andere (langere) vrouw
Volgende update voor de Astra komt er aan. Een aangepaste blow off valve..zorg voor afvoer van de turbodruk..door daar een beter versie op te zetten heb je veel betere gasresponse en pakt de auto beter op. Via het Astra forum kopen we weer met 15% korting in.
Ik zelf leen niet snel een auto van een ander, maar is dat geen mogelijkheid?
Grootste bezwaar is misschien wel wat rob zegt; het is gewoon een kleiner en dus minder veilige auto met minder kreukelzone. maar dat risico heb je net zo als je kortere stukjes rijd natuurlijk. Maar als je hem dan ook nog tot het dak toe vol pakt is misschien geen fijne combi. Maar als het niet al te hoog opgepakt moet worden zou ik met de Up prima een rit van 6 uur kunnen maken hoor.
Inderdaad, de auto wordt dagelijks gebruikt en bijna dagelijks met de kleine er in. Dat is net zo gevaarlijk en op vakantie niet ineens een stuk gevaarlijker.
Mooie upgrade! Geeft het ook nog wat meer geluid zoals bij de Impreza's vroeger?
Aanstaande zaterdag hebben we een afspraak voor een mogelijke kanshebber Clubman.. Alles erop wat we zouden willen, kleur die we willen..
Begrijpelijk! Ik wil de V40 ook nog laten tunen, maar ook eerst gewacht tot de garantie voorbij is. Maar nu eerst ook maar wachten of we gaan bouwen of niet; steek ik het geld liever in een huisIk wacht alleen even met installeren totdat mijn garantie voorbij is.; net als het tunen waar ik nog even mee wacht.
Groot gelijk hoor; zou ik denk ik ook voor kiezen. Hou liefst ook voor een leverancier uit de buurt omdat het dan makkelijk/snel afstemmen is als er wat is. (face-to-face toch vaak net wat fijner)Morgen hebben we een afspraak bij een lokale keukenboer. gewoon gelijk goede prijs, geen handjeklap, recenties zijn goed. En als 2e offerte zaterdag naar duitsland. Waar het best beste gevoel over hebben (icm de prijs) gaan we mee verder. Zonder beide zaken te hebben bezocht heeft de zaak hier in het dorp heeft lichte voorsprong omdat ik het de lokale ondernemers meer gun. Was niet van plan om nog tig andere zaken langs te struinen.
nee de opties zijn nu
- toch een aanrechtblad op gewone hoogte
- aanrechtblad op hoogte en een krukje of niet zo zeuren
- of een aanrechtblad op hoogte en een andere (langere) vrouw
Ik ook! Leuk manAanstaande zaterdag hebben we een afspraak voor een mogelijke kanshebber Clubman.. Alles erop wat we zouden willen, kleur die we willen.. Dus wie weet smiling smiley ben benieuwd
Ik zal wel een vreselijke kniesoor zijn, maar wat hebben ze in hemelsnaam met die bestuurdersstoel gedaan? Dat leer zou toch nog veel strakker moeten zijn met zo weinig kilometers?Corsa 20SEH zei:Spannend Gerwin of je kan gaan bouwen of niet, lijkt me ook een hele toffe optie! Helaas bouwen ze heir alleen vrijstaand en 500.000 + Dat is niet haalbaar voor ons.
@ Clubman, ja ben ook wel benieuwd. Inmiddels hebben we al wel proefgezeten (auto stond bij de BMW dealer, helemaal achterin, dus proefrijden was geen optie, mede omdat ik al had aangegeven dat hji boven budget was) > maar is een stuk ruimtelijker dan een 1 serie, zeker achterin. Dat viel me alles mee.
bij deze Clubman gaan we kijken.
Heb wat info bij klanten gevraagd uit die regio en de garage staat erg goed bekend in de regio, is een Belgische import auto, maar dat doet mij niet zoveel.
Corsa 20SEH zei:bij deze Clubman gaan we kijken.
Heb wat info bij klanten gevraagd uit die regio en de garage staat erg goed bekend in de regio, is een Belgische import auto, maar dat doet mij niet zoveel.
Corsa 20SEH zei:Jij hebt duidelijk geen relatie Marc![]()
![]()
Corsa 20SEH zei:@Marc
Dank je wel voor de tip want K vond deze ook erg mooi, maar de kleur wel minder dan de grijze. Ik heb voor zaterdag een afspraak aangevraagd. Ligt semi in dezelfde hoek, oost brabant dus kan ik combineren.
Astra F zei:Ben benieuwd wat het gaat worden Jimmy
Oei, wat een heerlijk weer hebben we momenteel. Gisteren de Astra maar eens meegenomen, dan is het 's avonds om 20.00uur toch ook heerlijk toeren met zo'n dak open.![]()
rjthefrisian zei:Leuke Mini Jimmy maar van mij had ie ook wel een iets flitsende kleur mogen hebben dan dit vuilniszakken grijs. Dat kan ie uitstekend hebben!
En prestaties vallen me ook wat tegen maar zie dat deze niet al te grote jongen ook al 1300kg weegt..
brg zei:Behalve als het - zoals gisteren - op dat moment serieus onweertAstra F zei:Ben benieuwd wat het gaat worden Jimmy
Oei, wat een heerlijk weer hebben we momenteel. Gisteren de Astra maar eens meegenomen, dan is het 's avonds om 20.00uur toch ook heerlijk toeren met zo'n dak open.![]()
![]()
Mijn vrouw is wezen kijken bij een komo grijze Countryman, maar die is toch uiteindelijk voor een zwarte gegaan.Corsa 20SEH zei:rjthefrisian zei:Leuke Mini Jimmy maar van mij had ie ook wel een iets flitsende kleur mogen hebben dan dit vuilniszakken grijs. Dat kan ie uitstekend hebben!
En prestaties vallen me ook wat tegen maar zie dat deze niet al te grote jongen ook al 1300kg weegt..
Op de kofferbak na is hij verrassend ruim Rob. Flitsend kleurtje past meer op een 3 deurs of een Cooper S versie vind ik zelf. Komo grijs en dit paars staan bij mij beiden bovenaan en bij K Komo op 1. zwart op 2 en Paars 3.
Afspraak is gemaakt voor zaterdag bij die paarse, lekekr dagje dus.. eerst Komo grijs, dan de paarse.. Daarna naar van Cranenbroeck en daarna L. ophalen bij oma op de camping. Ook in die regio..Zin in! Lang geleden zo een hele dag op pad.
Marc, die andere grijze in Eindhoven is via Autohero, dat koop je online en wordt thuisbezorgd. Dat gaan we dus niet doen.
@ Ruud, ik durf het nu niet met mijn 7, wilde ook morgen met de 7 naar het werk maar durf het niet aan. Jij kan het dak nog dichtdoen natuurlijkGisteren was het echt te warm om daarin te stappen.
Ik zag laatst nog een artikel van een nieuwe unieke bizar dure Rolls Royce cabrio. Dat ding heeft een hardtop die je er in zijn geheel af moet halen.@ Ruud, ik durf het nu niet met mijn 7, wilde ook morgen met de 7 naar het werk maar durf het niet aan. Jij kan het dak nog dichtdoen natuurlijk smiling smiley Gisteren was het echt te warm om daarin te stappen.
We zijn overigens eens met haar vorige (eerste generatie) Clubman op vakantie gegaan omdat mijn Insignia vlak voor vertrek een probleem met de achterremmen bleek te ontwikkelen. Het was een aardige puzzel, maar toch nog genoeg plaats gehad voor 2 weken vakantie, met twee kleine kinderen. De camping-buren hadden een Countryman, die waren verbaast hoeveel we uit de clubman haalde.
Jimmy zei:Marc, die andere grijze in Eindhoven is via Autohero, dat koop je online en wordt thuisbezorgd. Dat gaan we dus niet doen.
Grondverf grijs ben ik zelf niet zo'n fan van, dat knaloranje wat Peter post is wel erg gaaf maar dat is een kwestie van smaak. Grijs misstaat in elk geval niet, hooguit een tikkeltje saai.
Snap ik, veel plezier alvast!heb er wel zin in!
Moderator