Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooi om te horen Rob, dat ook nog wat meevallers jullie ten dele vallenHier gaat het hartstikke goed. De kraamhulp is weer vertrokken maar we hebben een heerlijke gezellige week met haar gehad. Leuk mens! Met Thijmen gaat het erg goed. Alleen qua drinken moet je nog even goed je best doen....moet ie nog een hoop van zijn vader leren..
p zich ook wel weer prima om wat te doen, heb wel wat klusjes in/om het huis geklaard op de momenten dat vriendin en zoon lagen te slapen. Daarnaast, voor mijn doen, veel gegamed. Spelen met een groepje jongens uit het dorp nu Call of Duty: Warzone. Gratis spel (op zowel PlayStation, XBox als PC) waarbij je in teams op een hele grote map wordt gedropt, de map wordt steeds kleiner en het laatst overgebleven team wint. Verbazingwekkend leuk, zeker met een headset op
Ben toch wel erg blij dat ik even lekker vrij heb. De nachtelijke voedingen slopen je wel en meneer heeft nu ook wat last van zijn buikje/verstopping.
Wel hebben we een nieuwe tv aangeschaft. Een fraaie Philips met Ambilight en wat is dat weer een sprong voorwaarts tov onze oude plasma tv. S avonds besteld op Cool blue en ik had hem s middags al aan de muur hangen. Heerlijk die snelle levering.
Hier 4 op het werk, waarvan er 1 echt ziek was en de anderen wat meer verkouden. Maar bij 2 is het gerelateerd en de andere 2 losse gevallen; lastig, maar het is niet anders.Ik hoor nu ook om mij heen steeds meer corona gevallen, ook op het werk 2. Gelukkig niemand waar ik bij in de buurt ben geweest smiling smiley
McShine zei:Begonnen in 2004, maar thewaybackmachine gaat niet verder terug dan 2005: https://web.archive.org/web/20050207063203/https://www.autoweek.nl/forum/list.php?f=6
Welk formaat is er voor terug gekomen?
50 inch...groot zat en groter vind ik veel te aanwezig worden. Nu ook met mooie beugel van Vogel (topspul) aan de muur en valt zo lekker weg.
Ben stilaan aan een nieuwe telefoon toe, de batterij is aan het einde van haar leven, toch reageert niet altijd en de 128GB zitten zo goed als vol.
Twijfel tussen een iPhone 11 met 256GB of een iPhone SE met zelfde geheugen.
50 inch...groot zat en groter vind ik veel te aanwezig worden.
BRG zei:@Ralf
Oops, is die lease-Kadjar ook al weer de deur uit?
En 2 elektrische bolides op de oprit?
En een Z4 coupé ipv die exclusieve roadster.
Bij de laatste berichten van jou had je - als ik me goed herinner - ernstige gezondheidsproblemen; alles weer ok met jou?
Moderator
Haha, 14,5 is ‘ie al, en hij is reuze benieuwd hoe je auto rijdt.Richard zei:Bizar inderdaad hoe lang het gros van ons hier al rond hangt. Ik kan mij nog herinneren dat Hotpup V1 geboren werd, die gaat inmiddels bijna voor z'n rijbewijs denk ik nut smiley
Welke regio kijk je? Moet ik het Vechtdal nog voor je in de gaten houden? (zie nog wel eens wat op Facebook; pré funda)Vandaag een huis bezichtigd, en dus met de Fiesta gegaan smiling smiley
Moderator
Barri zei:@telefoon: wat hebben jullie het toch over dure dingen. Ik heb een prima ding, een Pocophone. Een telefoon mag voor mij niet meer dan €300 kosten.
Mijn buurman rijdt er ook één. Prachtige auto (wit met wit leder) en bloedsnel......maar dat ding had een nieuwwaarde van rond de 85.000 euro. Man, dan betaal je nog een klap bijtelling voor een relatief compacte en stugge auto. Ieder zijn keuzes, ook hij is er wel blij mee.De Model 3 is een Performance, mocht zelf een bijdrage doen in het leasebudget, was en ben er super blij mee.
Astra F zei:Nu een auto geregeld (een clio 0,9 TCE mag gewoon 1200kg trekken) en vrijdag maar ff "op en neer" naar t westland. Ben benieuwd
![]()
Die Z4 coupé; prachtig!
@telefoon: wat hebben jullie het toch over dure dingen. Ik heb een prima ding, een Pocophone. Een telefoon mag voor mij niet meer dan €300 kosten.
HerkenbaarMoet wel zeggen dat het ook wel een beetje een sport is. Voordat ik bovenstaande voor elkaar had heb ik wel wat telefoontjes gepleegd en een paar weken geduld moeten hebben voordat ik een bereidwillige medewerker aan de lijn had smiling smiley
+ 1!Wel even foto's delen Ruud, ben wel benieuwd naar de sleurhut! Overigens ook naar jullie "hut" Berry, vind jullie huizenzoektocht en bijbehorende overwegingen wel interessant namelij
N.b. als je het überhaupt wilt delen natuurlijk winking smiley
U hebt 't goed. Had eigenlijk niet verwacht dat we hem nu al zouden kopen, anders was de astra nog niet geschorst geweest. Maar nu toch de knoop doorgehakt. Mede omdat aanbod nu redelijk is aangezien mensen die een nieuwe hebben gekocht, nu hun oude alvast inruilen om stallingskosten te sparen. In voorjaar is relatief weinig aanbod, zijn de prijzen hoger en heb ik zelf minder tijd om echt te gaan kijken.Staat de Astra misschien al geschorst voor de wintermaanden?
Wat voor ding? Klinkt als een zeldzame papagaaiensoort..een Pocophone
Astra F zei:Als 't had gemoeten had de Astra ook wel weer aangemeld kunnen worden, maar ff een auto lenen van een familielid is dan net zo makkelijk. Had alleen nooit gedacht dat zo'n Clio zoveel mocht trekken. Gewoon 'tzelfde als de Mokka X 1.4TStaat de Astra misschien al geschorst voor de wintermaanden?![]()
rjthefrisian zei:Wat voor ding? Klinkt als een zeldzame papagaaiensoort..een Pocophone![]()
Hotdog zei:@apple: ik heb sinds kort een rekening bij de Giro (om te leren en te proberen) en laatst voor $109 een aandeel Apple gekocht. Dikke winst nu met $119![]()
Die natuurlijk ook gewoon een B-segment suv is. In die zin niet heel bijzonder dat ze gelijk zitten. Het staat alleen wel wat robuuster met een mokka
@apple: ik heb sinds kort een rekening bij de Giro (om te leren en te proberen) en laatst voor $109 een aandeel Apple gekocht. Dikke winst nu met $119 big smile smiley
Tweede irritatie is onze gemeentelijke vuilstort. Als inwoners van de gemeente kunnen we nu alles gratis brengen. Bij de slagboom hoeven we alleen postcode door te geven. Verder niets. Nu willen ze ons toch gaan laten betalen omdat er veel mensen van buiten de gemeente hun spul komen dumpen.
Wat ook tegen valt is dat na 2 jaar de Iphone vaak toch wel wat kuren krijgt wat betreft snelheid en accu duur. De vorige oneplus had ik 4 jaar zonder problemen (tot ik hem liet vallen). Deze is nu 2 jaar oud maar ook nog als nieuw, ook de accu thumbs up dus ga er zo lang mee door als het gaat. Hoop hier ook wel een jaar of 4-5 mee te doen.
Leuk als je opeens twee van die koters achterin hebt zitten....
Hehe, das wel een mooie regeling. Bij ons gaat net naar gebruik, en laten we dat nu net veel doen. De meeste automatisering in onze kassen sturen we aan via een Iphone. Denk hierbij aan gietwagens om te bewateren, uitrijdwagens om planten mee te verplaatsen ed. Bij die collega's wil een Iphone wel eens sneuvelen. En zand en vocht stimuleren de levensduur van die Phones ook nietIk heb ook een amex kaart van de firma. Kan daar zo van alles mee kopen grinning smiley alleen als de afschriften bij het bedrijf komt te liggen moet ik het wel kunnen verantwoorden, dat word lastig. Iphones worden overigens bij ons in de bulk gekocht. Om de 2 jaar krijgt iedereen een nieuwe en dan komt er zo ineens 25 stuks binnen of zo
rjthefrisian zei:Accus zijn gewoon ruk...wacht nog steeds op een accu die niet na verloop van tijd steeds sneller leeg gaat..mijn eifoon van het werk loopt als een razende leeg maar ook mijn accu van de s10e begint al steeds sneller leeg te lopen.
AsconaGT zei:Zijn overigens altijd de zelfde die zeuren terwijl bij ons doorgaans veel dingen top geregeld zijn.
Die collega hebben we allemaal denk ik