Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oef, wat een schitterende kleur.Prachtige unieke CL te koop voor BRG KLIK cool smiley
Wij hebben een bedrijf vol met dat soort mensen; ikzelf inclusiefDie collega hebben we allemaal denk ik
Haha ja, ook wat sneller als verwacht. Maar naar wat caravans te hebben bekeken wisten we al snel welk type we wilden hebben en dan kun je gericht zoeken.Ruud, dat ging best snel met de zoektocht naar een caravan!
Dat valt nog wel mee. Er is sinds vorig jaar veel vraag naar caravans....dus prijzen zakken niet zo. Wij hebben nog best geluk gehad met onze caravan, maar zolang hij 't bedrag wat je betaald is waard is heb je eigenlijk altijd een goeie deal toch?Mooi ruud! ik geloof gelijk dat je nu prima deals kunt maken met caravans in deze tijd van het jaar.
(Die eigenaar reed een Astra K ST 1.0T in luxe uitvoering met AGR met ventilatie/massage, Ledmatrix ed. Man gaf aan dat hij Opel een kloten merk vond, maar dat hij hem gekozen had vanwege de subliemen stoelen.....hij is rugpatient.)
Dat doen ze inderdaad heel goed. Zeker de serie die wij hebben gekocht ( 2008) en de huidige serie zien er vrij tijdloos uit. En hobby doet veel aan sfeer in de caravan. Ik verbaas me er echt over. Denk aan blauwe lampjes in de vitrinekast, spotje boven vitrinekast 2, lichtslang onder de kastjes in de zithoek, lichtslang aan het plafond, sfeerspotjes boven de keuken...... totaal niet nodig maar doet wel veel voor de beleving, ookal zit je in de praktijk weinig in de caravan.@ Ruud: goed smaak..een Hobby de Luxe..is ook een van mijn favorieten. Lekker degelijk en strak en ziet er nog steeds fris uit.
Nope, hij gaat met een vouwwagen op vakantie.....dat ging prima volgens hem. Ik vroeg me dan ook af waarom hij zo'n hekel aan Opel heeft. Het rijdt goed volgens hem, stoelen waren goed, ruimte was goed en geen problemen. 't zal wel het imago of het uiterlijk zijn.Had ie daar ook de caravan achter? Dat houdt niet over namelijk.
aat schijnbaar nu in 3.2 sec naar de honderd, hij laat inderdaad de BMW's traag aanvoelen.
Onze Mini Clubman heeft ook zo'n extra deur, daardoor komen de kinderen toch wel een stukje makkelijker op de achterbank dan via de andere deur.Franklinn zei:Mooi roze is niet lelijk he
Ik vind die fiat 500 3+1 een geinig concept, ik vraag me alleen af wat het nu echt toevoegt. Mensen zullen 'm toch wel voor extra praktisch nut bestellen. Het extraatje ga je nauwelijks in het echt zien, dat lijkt me alleen voor de kenner met een scherpe blik weggelegd.
Total Loss zei:Heel leuk die 500 maar zoals ik dag of 2 geleden in het 500 topic ook al opmerkte na het spelen met de configurator, hij is erg duur.
Die van het plaatje hierboven is rond de 40k gok ik.
De normale versie van 28.600 klikte ik zonder moeite ( met relatief "nodige" opties ) naar de 34k.
die vind ik ook leuk! En ach; nachtje aan de lader en hij is weer helemaal vol. En als je regelmatig langere afstanden rijd dan moet je zoiets gewoon niet kiezen. Ik zou die honda hier wel als 2e auto bij de deur willen hebben hoor! Maar ook die is gewoon erg prijzig helaas.Maar die Honda-E, wat een auto.... Alleen inderdaad dezelfde actieradius van onze first gen i3. Aan de andere kant, het laden van zo'n klein batterijtje is toch ook minuten werk.
McShine zei:Maar die Honda-E, wat een auto.... Alleen inderdaad dezelfde actieradius van onze first gen i3. Aan de andere kant, het laden van zo'n klein batterijtje is toch ook minuten werk.
McShine zei:De Corsa/e-208 is voorlopig de leukste aanbieding in die prijsklasse.
McShine zei:@BRG Nee zeker niet. Maar wil je dat met een ander stadsautootje dan wel?
BRG zei:Maar ik denk dat we met z'n allen een mentale switch zullen moeten gaan maken naar dat soort autootjes.
Zo'n Insignia is ook gaaf he. Onbegrijpelijk dat iedereen voor dat geld zo'n suffe SUV koopt.
Moderator
Ik zag dat leasetarief van de kaalste Twingo EV (399 pm bij 6000km/pj), en dat is ook inclusief brandstof (want zoveel kilometers dus liters zijn het niet) nog best duur.AsconaGT zei:Maar op dit moment liggen de TCO van benzine a segment karretjes nog steeds voordeliger dan de EV broertjes volgens mij (toch berry?)
Onze up maakt zo'n 20.000 per jaar (nu in corona tijd zal dat tussen de 10.000 en 15.000 uitkomen). Het is gewoon een stuk gereedschap voor de werkgever. Dat word dus waarschijnlijk weer een nieuwe upKijk je naar aanschaf, zonder extra kortingen, dan betaal je voor een EV toch wel zo'n 7 a 8k extra. Dan moet je heel wat rijden om dat verschil goed te maken.
Dit snap ik niet helemaal. Ik kom uit een Insignia uit 2009 (de eerste generatie), ik heb ook wel eens in een facelift gereden. Daarvan vind ik juist het interieur minder. Omdat er minder knoppen gebruikt zijn voor bijvoorbeeld de climat control had ik juist het idee dat er meer goedkoop plastiek in zat. Ik heb nu een Insignia B en het interieur is zoveel luxer dan van de eerste generatie, dat is niet te vergelijken. Heb je daadwerkelijk in beiden gereden?Astra F zei:Mogguh!!
@ Insignia: Vond de Insignia A2 het mooist om te zien. Lekker "dik", chique en toch ook sportieve lijnen. Het interieur gaf je ook het gevoel met een goeie middenklasser op weg te zijn, mede door de middenconsole die breed van opzet was en mooi af liep tussen de voorstoelen. Vooral op gebied van interieur mis ik bij de huidige Insignia de afstand tot de Astra. Hoewel het allemaal netjes voor elkaar is, mis ik dat "luxe" gevoel.
.
Total Loss zei:Deze velgen zijn echt zo dik.
Deze ook trouwens, al zie je deze wel iets vaker.
Bmw 320 touring (zakt steeds verder weg; zeldzaam, vreselijk prijzig en qua multimedia / dashboard niet echt meer van deze tijd)
Moderator
Dat lijkt me wel echt heerlijk, op de fiets naar kantoor kunnen. Heb dat nog nooit mee mogen maken.Tzt een huis vinden dat vlakbij mijn werk staat en ik op het fiets kan.
Dat lijkt me wel echt heerlijk, op de fiets naar kantoor kunnen. Heb dat nog nooit mee mogen maken.
+1! Maarja, kans is klein. Vrijstaand huisje ergens achteraf mag ook... maar in elk geval niet meer in een dorp zonder voorzieningenTzt een huis vinden dat vlakbij mijn werk staat en ik op het fiets kan. Das pas milieubewust en economisch...😀
Mwoah, vind ik nog wel meevallen. Valt me alleen tegen dat je weinig leuke kleurcombinaties hebt: meeste is zwart/zwart.Als je het over gedateerd hebt moet je in een V60 stappen. De buitenkant ook nog steeds fris, maar de binnenkant (niet allen infotainment) is echt gedateerd.
Ik heb geen drukte van kinderen natuurlijk, maar op de fiets naar het werk zou ik ook niet zo snel doen. Haal daar ook geen plezier uit.Ik ben gewoon lui. Als ik binnendoor rij over de fietssnelweg is het iets van 10 km, wat prima op de fiets zou kunnen natuurlijk. zeker de dagen dat ik geen kinderen van de opvang moet halen.
Zouden jullie dan nooit eens met z'n drieën op stap willen in de cabrio?maar een Z4 cabrio zou de 7 en 1 serie prima kunnen vervangen en is praktischer ivm. weer en parkeren enzo