Kun/wil je niet met je collega mee misschien?
Nee, hij gaat een soort van verre collega van berri worden, maar dan van de afdeling tweewielers.

Voor hem relatief dichtbij, voor mij een enorm stuk rijden. Ik zit hier prima, super fijn bedrijf, slechts 15km van huis, veel zaken zijn erg goed geregeld, leuke collega's, prima secundaire arbeidsvoorwaarden.
Maar wat ik wel heel vervelend vind ik dat ik sinds de corona uitbraak met beperkte middelen brandjes aan het blussen ben de hele dag. Nergens iets structureels kan oplossen, werkdruk heel hoog ligt omdat alles niet efficiënt gaat en nu ook collega's op vakantie zijn. Klantencontact over de wereld is slecht. Nergens kun je even langs gaan om face-to-face zaken constructief op te lossen. Zeker in bepaalde landen werkt het gewoon niet via Teams/Skype. Zo op deze manier heb ik er weinig lol aan. Nu in oktober word het er zeker niet beter op. Dus hoop maar dat er straks weer wat meer rust in de tent zit op de langere termijn. in tegenstelling tot veel andere waarbij corona lekker relaxed thuiswerken is, betekend het voor mij alleen maar hele hoge werkdruk, veel stress, slechte communicatie, veel zaken die fout lopen en brandjes blussen zo goed en kwaad als het kan.
Van het weekend ook weer weet ik hoe vaak gebeld op mijn zakelijke mobiel uit India en maleisie. Neem ik nooit op in het weekend, maar mijn onderbuik gevoel zegt dat ook daar iets met spoed in gang gezet moet gaan worden