AsconaGT
Asfaltkampioen
Barri zei:Zo'n Streetscooter denk ik? Schijnen erg slechte dingen te zijn.
even gegoogled, en inderdaad. Dat ding bedoelde ik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Zo'n Streetscooter denk ik? Schijnen erg slechte dingen te zijn.
@ Joost, zal wel flink afschrijven worden vrees ik. De Laguna is toch enigszins een "exoot" en daar is, vrees ik, niet veel vraag naar in deze tijd. Ik vind zo'n C350e wel een waardig opvolger, prachtig model om te zien.
Sterker nog, dat verlies valt misschien wel mee als je de kosten van marktplaats en doorbetaling van verzekering/mrb meetelt als het een maand of twee duurt.
Nu ben ik sowieso geen fan van marktplaats, ik koop er nooit iets.
Moderator
Jep! Het is al 'normaal' druk en dan komt het '1,5 meter' gebeuren er nog bij; dat kunnen we nauwelijks bijbenen zoveel vraag.@ Gerwin, is de drukte op het werk een gevolg van de corona crisis?
Ja, ik wilde mijn S6 destijds ook verkopen op marktplaats: zag ook nog 150-200 euro als prijzen. Toch mooi meegenomen! Uiteindelijk heb ik 'm aan mijn moeder gegevenIk was er redelijk verbaasd over, dat maakt de aanschaf van een andere telefoon weer wat aantrekkelijker drinking smiley
Nette prijs! Valt het verlies relatief mee denk ik... voor 5000 euro heb ik ook nog wel interesseIk heb er destijds 7700 voor betaald.
@C350e: ben benieuwd wat de prijzen straks doen. Ik denk dat de markt aardig overspoeld wordt en de prijzen dan wel zullen dalen. Hangt een beetje van de exportmarkt af.
Ook genoeg frustratie, iets met een waarde van 10eu te koop zetten voor 5eu om er maar vanaf te komen en dan nog mensen die 2,50 bieden.
waardig opvolger, prachtig model om te zien.
Ik heb er destijds 7700 voor betaald. Zo meenemen prijs zonder beurt, poetsen en garantie. Dus de afschrijving zal wel mee vallen. Maar je weet gewoon dat als je hier mee aan komt als inruiler dat het gewoon weinig oplevert. Marktplaats particulier zal wel stuk meer opleveren maar moet zeggen dat ik dat gezeur ook niet fijn vind. Altijd dat test rijden en gezeur dat er volgens hun wat mis mee is en kosten aan zitten te komen. Marktplaats is ook niet gratis en je zit niet met dubbele lasten van 2 auto's (of juist zonder auto).
Bij mij staat een Zoë nog steeds hoog op het wensenlijstje. Liefst een Q90/R90, maar die zijn nog vrij prijzig.
Ja, het regent hier mooi door: gisteren wat droger dagje maar verder best wel regelmatig een bui. Dus fijn voor de tuin!Bij jullie overigens al een beetje regen? Hier heel af en toe een beetje de laatste dagen. Lijkt er elke keer net over of onder te gaan terwijl we het hier goed kunnen gebruiken.
Nooit in gereden, moet nog eens. Maar lees er op internet weinig slechts over, toch maar eens testen.Wel eens in gereden? We hebben er op het werk een paar als poolauto en de zitpositie is echt vreselijk beroerd. Hele slechte stoelen waar je heel snel last van je rug krijgt en vreemde zitpositie. Verder heb je er achterin ook weinig aan. Daarnaast is de actieradius om te janken. Dingen worden alleen voor hele korte ritjes gebruikt. Als we voor cursussen of trainingen naar de randstad moeten wordt het toch weer de eigen auto.
Denk dat de auto's nog wel even blijven
En we moeten nog zoveel dit jaar..keuken is deels wel aan vervanging toe...kinderkamer wissel en aanschaf nieuwe meubels voor dochterlief, uitzet en nieuwe kinderwagen voor de baby, willen nog een droger, enz..en dan willen we ook nog wat centen overhouden voor een eventuele verhuizing. Denk dat de auto's nog wel even blijven..smiling smiley
Kameraad en z'n vrouw hadden afgesproken om zoveel mogelijk 'zo goed als nieuw' te kopen. Want waarom zou je alles nieuw kopen terwijl er zoveel gebruikt te koop staat wat nog zo goed als nieuw is? Vooral die kinderwagens kosten grof geld.Kinderwagen is in elk geval al besteld. Zoals zo vaak zijn de grote dingen de kosten ook niet, maar tikken vooral al die kleine dingetjes aan. Dus het zal nog wel huilen worden
Scherp, ik dacht dat ik er mee weg zou komen... toch betrapt@ Gerwin, de leverancier is de dealer op de nummerplaten of ontbreekt een gele plaat nog? big smile smiley
Maaruh, jullie een nieuwe kinderwagen? Kan grote zus inmiddels niet al in een buggy? Of is dat geen logische stap?
7500 euro? Tjemig.. dan heb je vast ook deze kinderwagen van Aston Martin gekocht met kasjmier, alcantara en schapenwol voor € 3.999..
Mutsy staat hoog.
Net als dat ik reuze zonnebloemen aan het kweken ben.
allemaal goed weekend gehad? Hier rustig maar stabiel.
Mutsy staat hoog.
Hebben wij ook smiling smiley
Vind het goede en degelijke apparaten én het model dat wij hebben was heel compact en makkelijk in elkaar te vouwen.
Zo 1 van Ikea, die je kan uitschuiven zodat er een vriendinnetje kan blijven slapen. Dat is nu al weleens en die moet dan op een los matras.
allemaal goed weekend gehad? Hier rustig maar stabiel.
Hier hetzelfde eigenlijk.
Wel was de Lego Technic dit weekend in de aanbieding bij de Intertoys. Dus de grote Bugatti Chiron opgehaald en een start mee gemaakt.
Heerlijk ontspannend werk, daar ben ik wel wat uurtjes zoet mee
das een prijzig dingetje of niet? Ik heb laatst mijn lego ook weer eens van zolder gehaald. Kijken wat dochterlief ervan vond. Ze stopte alleen snel al iets in haar mond dus eerst maar weer even opgeborgen..smiling smiley
Ik zag 'm op Pepper nog voorbij komen; ook nog even een kort moment van 'hebben' gehad. Maar toch maar even niet.Laagste prijs ooit was 210eu en ik heb hem opgehaald voor 254eu. Er vanuit gaande dat deze ook niet meer gemaakt wordt was het dus nu of nooit en ik wilde niet nog een keer spijt hebben.
Moderator
Hier sluit ik me bij aan! :TSanoma zei:@ Kindermaterieel: Ik kan er niet over meepratenmaar altijd geinig om te lezen hoe jullie er mee bezig zijn!
Mijn vader heeft jaren geleden ook zonnepitten gepoot. Paar maanden later belde iemand van de wijkvereniging aan of hij ook mee wilde doen aan de jaarlijkse wedstrijd. Prompt de derde plek.
Vanaf toen ging hij wat gelijk serieuzer te werk. De pitten van de hoogste bloemen werden bewaard. Er werd uitgezocht wat de beste grond en meststoffen waren, iets gefabriceerd om die lange bloemen te ondersteunen etc etc.
De BMW gaat de verkoop in. Ik heb er lang over gedacht. Sinds aanschaf Mégane eigenlijk al een twijfel,
@Rob, wij gaan deze bestellen.
De Evo, aangezien deze compacter in elkaar klapt als de Nio (als ik even de juiste in gedachte heb). Wat een wir war aan benamingen, modellen en uitvoeringen trouwens.
Daarnaast had de Evo de knoppen voor het loshalen van het wiegje op een veel handigere plek zitten (bij het wiegje ipv onder het wiegje) en werkten de knoppen veel beter (eenvoudig indrukken ipv blind proberen te verschuiven).
Vering op alle wielen was ook wel een pré aangezien mijn vriendin praktisch dagelijks met de hond naar het bos gaat. Een kinderwagen die net wat beter over een zandpad gaat is dan wel handig.
Wij neigen juist naar de Nio. Deze heeft een in hoogte verstselbaar handvat (schop je niet zo snel tegen de wagen aan), meer vering, is de buggystoel wat groter en is wat beter afgewerkt. Maar we gaan tzt wel kijken of we dat echt de meerprijs waard vinden of dat we de Evo ook prima vinden.
Lol, zo serieus ben ik niet. Maar wedstrijden, serieus? nut smiley Vooralsnog laat ik het dit jaar bij een paar gekochte zaden in de grond met wat water en dan zien we wel. ze zijn nu zo'n 15cm. Volgens het doosje kunnen ze 3 meter worden.
Zow Jimmy, da's heel netjes dat je hem nog een grote beurt mee geeft. De meeste partijen verkopen een auto voordat er grote kosten/onderhoud aan gedaan worden.Krijgt van de week nog een grote beurt met nieuwe bougies, olie etc.. en een nieuwe accu, want hij startte niet vanmorgen na 6 weken stilstand.
n zo kan ik ook kijken naar een opvolger voor de Mégane over een paar jaar in een hoger segment.
Ook een mooi stel@Gerwin, ja inderdaad.. en de 7 in de garage smiling smiley.
Ohja, die heb ik ook wel eens gehoord. Joolz en Mutsy zijn de meest besproken kindwagenmerken bij de kameraden :TWij hebben een Joolz kinderwagen.
Moderator
Goed idee! Wij hebben pas een tweedehands ebike gekocht voor M, en ze heeft nu echt veel meer lol in het fietsen. Je pakt 'm dan gewoon veel sneller.Ruud zei:Wellicht is een goede e-bike nog een leuke optie. Dan fiets je ook met tegenwind met plezier naar het werk.
Hij raadde aan om voor een R90 te gaan; 200km rijbereik is voor die uitvoering makkelijk haalbaar, maar wel weer een klap duurder.
Als ie er 1 binnen had mocht ik wel even komen proefrijden, dus dat ga ik tegen die tijd ook maar even doen.
Ik vind het een leuk, hip wagentje om te zien. En met een 52kw accupakket kun je ook echt wel een mooie afstand afleggen. Ik zou dan echter ook met de Corsa E / 208 E gaan rijden. Kwa aankoopbedrag liggen ze dicht bij elkaar.Hij raadde aan om voor een R90 te gaan; 200km rijbereik is voor die uitvoering makkelijk haalbaar, maar wel weer een klap duurder.
Als ie er 1 binnen had mocht ik wel even komen proefrijden, dus dat ga ik tegen die tijd ook maar even doen.
Ik zou dan echter ook met de Corsa E / 208 E gaan rijden. Kwa aankoopbedrag liggen ze dicht bij elkaar.
Ben trouwens afgelopen vrijdag nog even langs de plaatselijke Renaultdealer gegaan; geen gebruikte Zoe staan, wel het nieuwste model.
Mooi interieur en comfortabele zit