Sanoma
Kilometervreter
Moet eigenlijk op zoek naar iemand die zo'n ding heeft en dat ik 'm een week kan lenen...inderdaad gewoon doen! Ik hoor er wisselende verhalen over. Mijn collega heeft er ook een (geen idee welk type), en is er super tevreden over. je kunt inderdaad wel zien dat het geld met name in het elektrische gedeelte is gaan zitten en niet in het mooie interieur. Van buiten ziet het er best geinig uit. Maar het is maar net vanuit welk referentiekader je het bekijkt waarschijnlijk. Ik heb er nog nooit in gereden helaas. smiling smiley
Zie via Snappcar alleen een iPace voor 90 euro per dag in de buurt :T
Die Zoe waar je naar toe linkt heeft trouwens een koopaccu: zie je ook niet zo vaak!
Ik ben niet in de financiële positie om een nieuwe auto te kunnen kopenIk vind het een leuk, hip wagentje om te zien. En met een 52kw accupakket kun je ook echt wel een mooie afstand afleggen. Ik zou dan echter ook met de Corsa E / 208 E gaan rijden. Kwa aankoopbedrag liggen ze dicht bij elkaar.
Jaa, dat zeg ik ook altijd... maar een keer op van die elektrische dingen gereden en wat een uitkomst. Normaliter hou ik niet zo van fietsen maar toen gewoon 'even' 30km gefietst en het was heerlijk.E-bikes...ik probeer dat zo lang mogelijk uit te stellen. Zolang we nog fit en gezond zijn is het het beste om zelf wat inspanning te verrichten...thumbs up
Dus ik ben inmiddels wat minder stellig