Total Loss
Kilometervreter
@Ruud Dit Alcantara is pas sinds ongeveer een half jaartje leverbaar op de Astra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heerlijk! Lijkt me veel fijner als volledig leer!
@Marc, lees ik tussen de regels door dat je morgen een proefrit in de zwarte OPC-line gaat maken?
Zo'n heerlijk stofje waarin je de hoofdharen van je vrouw terugvind.Ik zou toch voor echt leder gaan, al die nep-kunststoffen vind ik niet wat. Hoewel alcantara wel lekker zacht is.
Ik vind het juist wel fijn, heb toch net wat langere benen en dat maakt instappen eenvoudiger.Voegt echt vrijwel niets toe
Astra F zei:Alcantara.....kan me niet herinneren dat dit in NL geleverd is.
En die 1.6 SIDI motor, die is volgens mij toch fijner als de oude 1.6T en ook minder dorstig?
Meen dat Hans er reeds enige tijd mee heeft gereden.
Zou hem best in een Astra I willen hebben
Hotdog zei:Maar je gaat wel een proefrit maken?
:T![]()
![]()
Moderator
of is gesloten door een hielenlikkende moderator.
Tsjah, al kan ik me het wel voorstellen. Als je vooral bij Audi kijkt, die hebben alleen al 16!! modellen, met bij de meeste modellen ook nog een aantal varianten.Bleh..ik begin echt wat te walgen van de site van VAG-week.
GT@Ruud, linkje..
@ iphone 11; niks van meegekregen..negeer ik stelselmatig net als **..vind Jimmy zijn vergelijk dus ook heel treffend.
Beide een hele goede marketingmachine..en heel veel klapvee loopt er zo achteraan terwijl er producten zijn die een veel betere prijs-kwaliteit verhouding hebben..smiling smiley
AsconaGT zei:@ iphone 11; niks van meegekregen..negeer ik stelselmatig net als **..vind Jimmy zijn vergelijk dus ook heel treffend.
Beide een hele goede marketingmachine..en heel veel klapvee loopt er zo achteraan terwijl er producten zijn die een veel betere prijs-kwaliteit verhouding hebben..smiling smiley
eens!Beide gemiddeld maar prima producten, marketing hebben ze maar al te goed voor elkaar en hoge prijzen. Ergens kun je er ook bewondering voor hebben. Alleen in tegenstelling tot de VW groep is het marktaandeel Iphones toch wel mager. Ze leveren ook telkens in op veel markten de laatste jaren. Blijkbaar trappen veel mensen daar niet meer zo snel in en is men bereid om over te stappen
Moderator
Zit wel eens te kijken naar wat anders, dezelfde maar dan het facelift model. Maar ik wil dan ook direct wat fijne opties (active city stop, trekhaak wegklapbaar of afneembaar, led achterlichten, evt. xenon, leuk kleurtje) en die zijn schaars
Ik snap het wel, zou zelf ook zo in een Mokka of Grandland stappen. Hoge auto's hebben een makkelijke instap, kofferruimte op een mooie hoogte, je kijkt wat hoger over het wegdek heen, ze zijn veelal ruim en ze zien er tegenwoordig lekker stoer en sportief uit.Ook al een SUV dus. Ik snap niet waarom iedereen zo'n hoog ding gaat rijden...
Ik snap het wel, zou zelf ook zo in een Mokka of Grandland stappen. Hoge auto's hebben een makkelijke instap, kofferruimte op een mooie hoogte, je kijkt wat hoger over het wegdek heen, ze zijn veelal ruim en ze zien er tegenwoordig lekker stoer en sportief uit.
AsconaGT zei:blijf mij wel verbazen dat de markt voor grote MPV's echt helemaal over is. Natuurlijk is die markt klein maar dat echt iedereen weg ging uit de markt verbaast mij wel. Je hebt niet alleen de hoge zit, maar ook echt veel ruimte, comfort en luxe. Ja dat heeft zijn prijs, maar dat hebben de grotere SUV's ook.
Ik kan er niets aan doen, maar zeker die kleine gebakjes zoals een captur, mokka, ecosport en soortgenoten een zwaar 55+ gehalte hebben.
Wat is een tweewielaangedreven MPV anders dan een gecamoufleerde SUV???
rjthefrisian zei:Geinig. Ruitenwisserbladeren...is dat twents..
Maar heb toch liever dat ze de tijd van het filmen echt aan de auto besteden.
En anders moet je maar even laten weten als de Laguna in de verkoop gaatIk ben er overigens niet voor in de markt hoor drinking smiley