Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Net in de pauze kwamen we langs de KIA dealer waar een witte Proceed buiten stond. Echt een gaaf model, ik wil m!

Barri zei:
Net in de pauze kwamen we langs de KIA dealer waar een witte Proceed buiten stond. Echt een gaaf model, ik wil m!

Vind hem ook best geslaagd...
Stond op mij shortlist ipv een CLA shooting brake...
Maar kon natuurlijk niet concurreren met een S90 ;)

kia_proceed_7.jpg

Wat me meteen op de openingspost brengt...
Daar staan niet zoveel auto's meer in die nog steeds in het bezit zijn van de topicbewoners :p

Maar kon natuurlijk niet concurreren met een S90

Cognitieve dissonantie :} de S90 is toch deels door de directie ingepraat *-) verbaas mij wel hoe weinig je ze toch ziet. De V90 wel iets meer

Zo'n pro cee'd vind ik ook gewoon erg gaaf gelukt, dan nog de 1.6T met 200PK, in die zelfde blauwe kleur als mijn laguna, yay!

ZOIETS

Verbaas mij wel hoe weinig je ze toch ziet. De V90 wel iets meer

Ik zie de V90 erg veel; de S90 nauwelijks..maar als je de keuze hebt tussen een sedan en een SW dan zou ik ook niet weten waarom je voor de sedan zou gaan..misschien op uiterlijk maar dat is van de S90, met name aan de achterzijde, ook niet het sterkste punt.
De S60 vind ik wel bijzonder fraai! Daar klopt de achterzijde beter!

proceed is erg fraai maar die rode opsmukjes aan de buitenzijde slaan de plank nogal mis. Mara dat kan je vast wel weglaten..;)

Ik zou ook zelf eerder voor een V90 gaan ipv de S90, maar ben een stationman en de ruimte is ook erg prettig nu.

Maar bij een E-klasse, A6 of 5 serie zie je de sedans toch ook wel met regelmaat. Bij de volvo liggen de verhoudingen station-sedan toch heel anders zo lijkt het

Ik vind de S60 en V60 ook heel erg fraai, mijn collega heeft net een V60 besteld, mooi! maar die prijzen :O Hij heeft dan wel een R-design en dan nog wat andere kleinigheden maar die cataloguswaarde ging net iets voorbij de 60.000.

AsconaGT zei:
Maar kon natuurlijk niet concurreren met een S90

Cognitieve dissonantie :} de S90 is toch deels door de directie ingepraat *-)

Niet echt.
Had een offerte voor een nagelnieuwe S90 D3, maar dan viel de automaat al onder de eigen bijdrage - dus ging het zeker niet worden!
Was de CR-V gaan testen, maar een SUV is nog steeds niet mijn ding.
De beslissing was eigenlijk al genomen : een Mazda 6 break facelift met dikste motor en alle denkbare opties - misschien kon zelfs de 4WD er nog net bij.

En "plots" paste die jonge S90 T5 in het budget (had hem al paar keer gezien, veel te duur trouwens, en ineens werd die beduidend in prijs verlaagd).
Ik geef grif toe, dat laatste lettertje en dat vijfje gaven de doorslag ;)

V90 zou misschien wel handiger geweest zijn, maar oogt zo lomp!!!

proceed is erg fraai maar die rode opsmukjes aan de buitenzijde slaan de plank nogal mis. Mara dat kan je vast wel weglaten..
En ik vind Kia nog niet heel sterk kwa interieur. Voorheen vergaf je ze dat vanwege de prijsstelling, maar die is ook al niet meer zo concurrerend als voorheen.

De Talisman Estate vind ik ook altijd nog een heerlijke verschijning, ik ben alleen niet zo'n fan van de interieurs bij Renault. Die doen zo goedkoop aan.

Vandaag in de L**f de 20.000km aan getikt :-D

Mogguh!

proceed is erg fraai maar die rode opsmukjes aan de buitenzijde slaan de plank nogal mis. Maar dat kan je vast wel weglaten..
En ik vind Kia nog niet heel sterk kwa interieur. Voorheen vergaf je ze dat vanwege de prijsstelling, maar die is ook al niet meer zo concurrerend als voorheen.

Klopt..dat zei ik vorige week ook al. Het wordt wel steeds beter maar ik vind het nu al wat verouderd overkomen.

V90 zou misschien wel handiger geweest zijn, maar oogt zo lomp!!!

Jah is ook wel zo. SW moet je niet te groot nemen want dan worden ze gauw weer erg groot en lomp.

Mogguh!

Morgen lekker op pad naar DLD. Kijken hoe zo'n ASX rijdt ;)

Nu alweer het volgende uitje aan het plannen; paar dagen Londen in het Hemelvaartweekend.
Zitten te twijfelen tussen trein en vliegtuig: goedkoopste optie voor vliegtuig was qua reistijden niet echt interessant. Bij de andere optie zit er 60 euro verschil tussen (in voordeel voor vliegen) Maar snel knoop doorhakken voordat de prijzen stijgen....
Vliegtuig: € 180,- (retour, 2 personen)
Trein: € 240,- (retour, 2 personen)

@ Kia Ceed Sportwagenfastbackcoupe; op foto's vind ik het niet echt een mooie verschijning. En dan die met die rode versieringen is mij helemaal te kitsch.

@ Volvo: S90 vind ik steeds mooier worden. Komt misschien ook omdat je de V90 te vaak ziet. De nieuwe V60 nu ook al een paar keer gezien; erg fraai model.

De Talisman Estate vind ik ook altijd nog een heerlijke verschijning
Ik ben iets meer gecharmeerd van de Mégane Estate; maar bij beide modellen vind ik de verlichting een beetje 'over the top'.

Een buitendienst collega van mij heeft een Nieuwe Megane station GT.. Erg mooie auto, alleen die ipad in het midden, ik kan daar echt helemaal niets mee.

Gisteren ook een schade aan BMW ontdekt :(, onderaan de deur, precies in de vouw zit een deukje, en een flinke kras/schaafplek van een cm of 5.. en 20 cm verder nog een klein plekje van 2 cm.. Hopelijk krijg ik het grotendeels weggepoetst met mijn Dap. :(

Stukje advies vraag, wij willen de Aygo graag verruilen voor iets "leukers" maar wel zuinig.
We hebben met de Mini Cooper en de Mini Cooper Clubman gereden, vooral de Clubman vinden we beiden erg leuk en goed rijden. Maar dat zijn niet de beste en zuinigste auto's ooit gemaakt. de lijst met problemen van 2008-2009 modellen is een paar a4tjes lang en zelfs de normale 1.6 motoren moeten vroeg of laat een nieuwe ketting. Meestal na de 100K km.. en dat is precies onze prijsklasse.

Die optie hebben we dus eigenlijk naast ons neer gelegd, 2e optie was de Fiat 500 maar dan wel een luxe versie, dus met leer, leer stuur, panorama dak en alles elektrisch. Liefst als Twin Air Turbo met 85Pk, die is vlot en zuinig. Bouwjaar waar we naar kijken is 2011-2013.. die liggen in de prijsklasse met km standen tussen de 50-80K.

Ik weet dat Peter een twin air heeft (zijn partner dan), maar misschien dat er hier meer ervaringen mee zijn.

500 is leuk dingetje. Lekker fris interieurtje en dito buitenkant. We hebben er destijds ook naar gekeken maar viel snel af. Voor ons echt een autootje die je voor de emotie koopt maar niet voor de praktische eigenschappen.
Drie deuren vinden wij met een kleine echt niet handig en voor de rest is het gewoon ook een erg klein autootje. Achterin heb je er weinig aan en ook de kofferbak is zeer beperkt. En hij was toen nog ook nog erg prijzig.

Persoonlijk zou ik de tweepitter ook laten staan. Het is dan net een grasmaaier qua geluid en ben heel benieuwd hoe zoiets op de snelweg rijdt.

Maar heb je hier allemaal geen moeite mee dan is het gewoon een leuk dingetje met volgens mij weinig problemen!

De twin air moet je mee kunnen rijden. Collega van me heeft een Punto twinair en is er tevreden mee. Blokje doet het goed, is redelijk vlot en ook best zuinig! Wel eens in meegereden en dat gaat gewoon prima hoor, ook op de snelweg. Komt niks tekort.
Ik vind de 500 wel wat aan het verouderen en nogal prijzig. Is een Adam misschien iets, of een leuke Fiesta?

P Klieder zei:
Corsa 20SEH zei:
Liefst als Twin Air Turbo met 85Pk, die is vlot en zuinig.

De twin-air is noch vlot, noch zuinig. Je kunt beter voor de 1.4 gaan dan.

Serieus, Ik zie overal toch wel waarden van 1:18 gemiddeld. dan blijft alleen de 1.4 16v over en die is zeldzamer dan een Audi met knipperlichten. de 1 liter en de turboloze twin air gaat echt te langzaam zijn.

Adam is te duur, begint bij de 8K en is dan basic.

@Rob, die eigenschappen heet de Aygo ook, 3 deurs, klein etc.. Mar dan zonder karakter Vandaar dat de 500 wel interessant is. Ik had ook de Up, Twingo en Picanto voor gesteld maar die vielen zo af.. de 500 heb je redelijk luxe en dat is wel fijn, Kim rijdt er toch het meeste in.

TwinAir rijdt zeer vlot.
Kan zeer goed uit de voeten in stadsverkeer, met de eco knop af gaat ook snelwegverkeer zeer vlot.
Kosten hebben we in de voorbije 8 jaar eigenlijk amper gehad.TwinAir is wel iets duurder in onderhoud dan de gewone 500.
Je mag nooit op het gehoor schakelen want dan ga je spontaan veel te hoogin de toeren, je moet echt wel de schakelindicator (licht veel te vroeg op) of de toerenteller in de gaten houden.
Het koffiemolengeluid bij stationair draaien moet je erbij nemen.

Verbruik ligt eerder hoog bij een vlotte rijstijl. Maar wat maakt dat nu eenmaal uit op het aantal kilometer dat je er maandelijks mee aflegt.

Binnenruimte en koffer zijn ruim voldoende. Met neergeklapte achterbank kunnen er grotere stukken in dan destijds in mijn Tourer.

Weet eigenlijk niet wat de beste keuze is: een openschuivend glazen dak of een cabriodak.

Ik denk niet dat H. zich ooit zou verlagen tot de 1.2, daarin ontbreekt elke pit.
Denk dat hij vandaag enkel zou kunnen weggaan voor een Abarth.

We gaan er gewoon mee rijden, heb wel e.e.a. opgezocht over de twin air, en de techniek staat me wel aan. Hoofdzakelijk is stadsverkeer snelweg is enkel naar Breda

de 1.2 is zeker te traag, dat lees ik overal, de Aygo is in de stad prima, maar op de snelweg kom je net te kort., ook een beetje luxe is wel lekker.
model groter hebben we ook gekeken, Grande Punto, Fiesta, Corsa, Clio.. Maar de maandelijkse kosten gaan dan gelijk weer omhoog en de emotie is er minder dan bij de 500 en de mini clubman.

En de Ford Ka dan?
Die is best goed uitgerust te vinden, kan zuinig zijn en oogt in de juiste kleur nog heel prima.

Edit: lama, heeft de 1.2 van fiat..

British Racing Green zei:
Hij blinkt zelfs weer...

52309271_10216575349643566_5221494881091846144_n.jpg
Hij is echt heel mooi. Echt een directie auto. Ik vind hem wel passen.
# VetteLever ach hij zal wel een slechte dag hebben gehad. Het was niet nodig dat jullie voor me opkwamen mannen, maar alsnog bedankt.

Corsa 20SEH zei:
Stukje advies vraag, wij willen de Aygo graag verruilen voor iets "leukers" maar wel zuinig.
We hebben met de Mini Cooper en de Mini Cooper Clubman gereden, vooral de Clubman vinden we beiden erg leuk en goed rijden. Maar dat zijn niet de beste en zuinigste auto's ooit gemaakt. de lijst met problemen van 2008-2009 modellen is een paar a4tjes lang en zelfs de normale 1.6 motoren moeten vroeg of laat een nieuwe ketting. Meestal na de 100K km.. en dat is precies onze prijsklasse.

Die optie hebben we dus eigenlijk naast ons neer gelegd, 2e optie was de Fiat 500 maar dan wel een luxe versie, dus met leer, leer stuur, panorama dak en alles elektrisch. Liefst als Twin Air Turbo met 85Pk, die is vlot en zuinig. Bouwjaar waar we naar kijken is 2011-2013.. die liggen in de prijsklasse met km standen tussen de 50-80K.

Ik weet dat Peter een twin air heeft (zijn partner dan), maar misschien dat er hier meer ervaringen mee zijn.

Ik vind zelf de Fiat panda eigenlijk een hartstikke leuke geinige stadsauto. Hier een voorbeeld.
fiat-panda-0-9-twinair-turbo-lounge-voorruitverwarming-climate-control-blue-me-lichtmetaal.jpg

Avond!!

Wat een heerlijke dagen zo vroeg in het jaar! Vandaag fijn genoten van de zon, en ook de cabrio uit de winterstalling gehaald en weer aangemeld voor gebruik op de weg.
Nu we met z'n tweën zijn, pak je voor ritjes op de zondag eerder de cabrio. Morgen gaan we dan ook volop genieten!!

@ Jimmy: spannend wat eruit komt. Ik blijf naast de 500 (ding is echt tijdloos!!) de Adam ook erg mooi vinden. Net iets stoerder, volgens mij is K. ook wel een wat stoerdere dame. Zou dus wel goed passen. In Duitsland doet de Adam het trouwens ook nog best goed! Auto had de pech dat hij in crisis-tijd kwam en eerst nog met te tamme motoren leverbaar was.

Mogguh!

Wat is/was het een heerlijk weertje niet? Echt genieten weer!

Vandaag bijzondere dag..twee collega's zijn op vakantie, een is recent uitgevallen met een hernia en vandaag melde de laatste zich met griep ziek. Vandaag dus alleen aanwezig samen met mijn manager. Goed moment om eens over mijn contract te babbelen..;)

Vanmorgen al weer dik in de file gestaan. Iemand was zijn lading verloren waardoor de snelweg vol met brokstukken en piepschuim lag.
Lost de file op en kom ik vervolgens de veroorzaker tegen waar nog een paar resterende piepschuimen elementen op zijn kar stonden. En gewoon weer 130 met dikke dubbelasser over de snelweg doorkachelen. Weinig van geleerd.

Vrijdag ook onze dochter aangemeld voor de kinderopvang vanaf 1 mei. We zitten nu bij een gastouder en stappen over omdat we tegen een aantal punten aanlopen waar we minder tevreden over zijn of gewoon minder handig zijn. Daarnaast willen we onze dochter straks naar de peuterspeelzaal hebben en dat is veel beter te combineren.

Nu we met z'n tweën zijn, pak je voor ritjes op de zondag eerder de cabrio. Morgen gaan we dan ook volop genieten!!
Zowel van het open rijden, elkaar en van de actieradius neem ik aan?

:}

idd heerlijk weer!B)

Lekker allerlei buiten dingetjes aangepakt buiten in het zonnetje en gisteren ook even er op uit geweest met zn drieën. Hier heerlijk doorrijden vanmorgen tot het besef kwam; het is vakantie, vandaar (tu)

Vrijdag ook onze dochter aangemeld voor de kinderopvang vanaf 1 mei. We zitten nu bij een gastouder en stappen over omdat we tegen een aantal punten aanlopen waar we minder tevreden over zijn of gewoon minder handig zijn. Daarnaast willen we onze dochter straks naar de peuterspeelzaal hebben en dat is veel beter te combineren.

Dan is de wachttijd bij jullie niet zo hoog dus? Als je hier een dinsdag of donderdag wil dan zit er echt 6 tot 9 maand wachttijd op als je nog geen kinderen er op hebt :O bizar.

Weinig genoten van het mooie weer, hele weekend bezig geweest om op de eerste verdieping een laminaatvloer erin te leggen. Eigenlijk best leuk werk en het geeft toch voldoening als het er strak in ligt en je netjes hebt "gefiguurzaagd" rondom de kozijnen :D

Aan de achterkant van de woning hebben we een grote schuifpui en die heeft al wel heerlijk open gestaan, het was goed vertoeven :)
Nadeel is wel dat ik gisteren de hooikoortspilletjes maar vast weer opgezocht heb :(

Daarnaast afgelopen vrijdag eindelijk een offerte voor de keuken die ons helemaal aanstond. Wel iets boven het vooraf gestelde budget, maar wel helemaal naar wens zonder concessies te doen en volledig handgemaakt van eikenhout. Supertof :)
Paar dingetjes moeten nog veranderd worden en het nog even over de prijs hebben en dan kan het lange wachten (eind juni/begin juli *-)) beginnen. Ook liepen we afgelopen zaterdag per ongeluk tegen een vloer (voor beneden) aan die we beide supergaaf vonden. Even wachten op een aanbieding en dan kan die ook besteld worden en na plaatsen van de keuken gelegd worden. Het wordt nog wel wat :)

Vanmorgen al weer dik in de file gestaan. Iemand was zijn lading verloren waardoor de snelweg vol met brokstukken en piepschuim lag.

Lange leve Android auto en Waze (de Opel navigatie gaf geen kick), die leidde mij er vanmorgen netjes omheen. Toen ik over de A7 heen reed zag ik idd een flinke stilstaande file

@Kinderopvang, hier zat er ook een wachttijd op ja, bizar, hoe het nu is weet ik niet, daar zijn we alweer uit :)

@Ruud, hopelijk heb je genoten, het was heerlijk weer!
Wij hebben ons prima vermaakt in de Beekse Bergen, terrasje, speeltuintje, wat beestjes kijken.. en dat allemaal in het zonnetje :).

We proberen volgend weekend met een 500 1.2 en een DS3 te rijden, in de buurt staan er toevallig 2 bij dezelfde garage. Niet onze smaak qua ex en interieur, maar dat terzijde.

@Rob, succes vandaag :)

Dan is de wachttijd bij jullie niet zo hoog dus? Als je hier een dinsdag of donderdag wil dan zit er echt 6 tot 9 maand wachttijd op als je nog geen kinderen er op hebt eye popping smiley bizar.

Helemaal geen wachttijd zelfs..;) Als we niet de combinatie met peuter hadden gedaan, hadden we wel beetje wachttijd gehad maar nu zou ze er zelfs direct terecht kunnen.

Lange leve Android auto en Waze (de Opel navigatie gaf geen kick), die leidde mij er vanmorgen netjes omheen. Toen ik over de A7 heen reed zag ik idd een flinke stilstaande file

Ik heb weinig alternatieven...dan moet ik helemaal om via Leeuwarden maar de vertraging viel uiteindelijk wel mee..ben hoogstens een kwartiertje verloren..

maar hoe laat was dat? het afval op de weg was rond 6.45..om 7.30 was er andere vertraging doordat er weer een paar op elkaar waren gereden bij Drachten..

Nadeel is wel dat ik gisteren de hooikoortspilletjes maar vast weer opgezocht heb

Ik heb er ook vreselijk last van! Compleet opgezwollen ogen en slijmvliezen..gisteren zag ik ook bepaalde auto's ook al een hele gele waas van de stuifmeel liggen...

MIjn ervaring met de mini en een DS3 zijn echt meer auto is dan een 500. Zijn gewoon B segment auto's , gaaf om te rijden, en niet helemaal eerlijk te vergelijken met een 500.

De 500 is gewoon een fiat panda maar dan veel leuker uitgevoerd. stuk goedkoper dan de mini om te onderhouden en rijden maar rijd niet zo leuk. De twin air vind ik niet prettig; eerste uur is het geinig en karaktestiek maar later toch wel wat minder. Nu heb ik daar 1 dag als huurauto in gereden, maar een wat krachtigere 4 cilinder zou ik zeker zoveel fijner vinden.

Denk als ik B zou vragen dat ze de voorkeur zou geven aan een 500 (of abarth), ware het niet dat ze geen 3-deurs meer wil nu. Zoek je net iets meer auto die ook echt heel fijn rijd dan de mini of de DS3. Al heb vond ik de DS3 (van mijn zwager destijds) ook wel erg stug en bonkig, geen idee welk onderstel er onder zat maar wel een leuk ding!

maar hoe laat was dat? het afval op de weg was rond 6.45..om 7.30 was er andere vertraging doordat er weer een paar op elkaar waren gereden bij Drachten..

Rond 7.40, dus dan was het een ongeluk. Maakt niet uit, blij dat Waze eenvoudig een alternatieve (en net zo snelle route) aangaf.

Al heb vond ik de DS3 (van mijn zwager destijds) ook wel erg stug en bonkig, geen idee welk onderstel er onder zat maar wel een leuk ding!

Ik heb nog nooit in een DS3 gereden maar lijkt me heerlijk autootje. Sportiever dan de de C3 die juist erg comfortabel is geveerd; zelfs aan de zachte kant.
Mij lijkt de DS3 een heerlijke auto al hangt het denk ik wel sterk van de motor af. De 1.6 HDI is een geweldig motortje en past perfect bij de DS3/C3.
Ik weet eerlijk gezegd niets een wat voor benzine er naast de 'twijfelachtige' 1.6 THP in hangen.

Maar voor ons is het nooit een optie geweest vanwege zijn drie deuren.

Maar zoals Joost zegt is de 500 niet echt partij voor de Mini en de DS3. Rijden veel beter en stuk meer auto.

Vergeet niet dat we nu een Aygo rijden met 69 pk.. en dat is in principe ook prima :)

de DS3 vinden we beiden ook mooi, de Mini gaat denk ik gewoon in onderhoud te duur zijn.. rond de 7K zit je dan toch met ene model dat wat ouder is met meer km.
De Adam is vaak toch net te duur. 500 staat wel bovenaan nu bij Kim, in het metallic grijs met leer en panoramadak.

Corsa 20SEH zei:
500 staat wel bovenaan nu bij Kim, in het metallic grijs met leer en panoramadak.

Zou bij H. een no go zijn...
Ze wou een vrolijk kleurtje, temeer daar de boordplank binnenin in dezelfde kleur is uitgevoerd.
Dus zwart & grijs vielen hoedanook af,
wit en parelmoer zie je overal,
haar vorige auto was rood,
vandaar het babyblauwe azurro volare.

1523437610_1.jpg

Want er stond destijds een schitterende demo 1.4 by Diesel

446d130a2300bc26548bbda336b6bd4d.jpg

die zou het wat mij betreft zeker geworden zijn...

89239113245_diesel1.jpg

maar dit donkere interieur was meteen een no go voor mevrouw!!!

@Peter, een Diesel staat ook zeker op het lijstje. erg mooi uitgevoerd! Maar willen liefst vanaf 2011.. De Diesel is t/m 2010.
Kim is absoluut niet van de felle en opvallende kleurtjes, zo had ik een gele voorgesteld. :) Die werd resoluut afgewezen :)

Aan de Cascada heb ik hele goede herinneringen vanwege dat hij mocht optreden als onze trouwauto! Heerlijke wagen was dat met automaat en 2.0T. Echt een plaatje was dat ook in het zwart met bruin leer!

Als ik een hoop geld had stond die bij mij ook op de oprit. Maar dat heb ik niet dus doe het nog even met het schaalmodelletje van 1:18 wat ik van enkele van jullie heb gekregen..;)

Die had mijn dochter gisteren plotseling in haar handen en heb hem nog net kunnen redden...:}

@Richard: herkenbaar, de voldoening na het leggen van laminaat! Ik heb onlangs de zolder gedaan, erg gaaf met die hoekjes om de kozijnen :)
Vandaag nog een dagje vrij: gisteren lekker gefietst, vandaag lekker opgeruimd en schoongemaakt thuis. Ook het gras gemaaid, dat was toch aardig doorgegroeid vanaf november!
Morgen op vakantie; een lange week naar Cuba (tu)

Gaaf! Die gaat ook wel vaak weg zeg, maar groot gelijk, als het kan. Lijkt mij een mooi land ook. Veel plezier en een goede reis :-D

Leuke cabrio is hier ook wel welkom, maar nu andere prio's. Panoramadak maar maximaal open schuiven en ramen open om het gevoel iets te benaderen (tu)

Haha, dat was mijn gedachte ook :}

Cuba lijkt me tof. Het is sinds enkele jaren iets meer ontwikkeld, een jaar of 5 á 10 terug was warm water en een betrouwbaar elektriciteitsnetwerk niet echt de standaard daar. Heb ooit eens een tussenlanding gehad (onderweg naar Mexico) op Cuba, daar kwam ik erachter dat ze toen pas een jaar Coca Cola hadden :D
Hard werken kennen ze daar overigens niet. Er zouden die dag twee vliegtuigen landen, dus veel horeca inkomsten voor het kleine vliegveld (lijkt mij). Vliegtuig 1 land, iedereen besteld wat te drinken (wordt tergend traag in geschonken). Vliegtuig 2 land en ze zeggen doodleuk "helaas, we hebben geen schone glazen meer dus het is niet te koop" in plaats dat ze de lege glazen van vliegtuig 1 ophalen en vlug afwassen *-) En ja, die lege glazen waren niet te missen als je achter de bar stond :D

Ik heb onlangs de zolder gedaan, erg gaaf met die hoekjes om de kozijnen

Klopt, maar daardoor schoot het ook voor geen meter op. Ik had stiekem gedacht dat we vrijdag al klaar zouden zijn, toen zaterdag en gisterenmiddag was het nog niet af. Maar dat geeft niet, komend weekend echt de allerlaatste plankjes leggen en we hoeven niet meer te figuurzagen :)

@ Vakantie, vriendin vroeg mij vorige week ook al wat ik in gedachte had voor de zomer. Heb echter het idee dat de zomervakantie net achter de rug is, ben er totaal nog niet mee bezig *-)
Wat mij betreft dus een last minute en dat mag van mij nu wel eens buiten het dure hoogseizoen. Misschien ook wel richting het Caribisch gebied, vind dat echt een heerlijke regio om vakantie door te brengen.

Iedereen zegt dat we vaak gaan, maar dat valt wel mee! Laatste keer was een weekend Riga in december, en de keer daarvoor was augustus denk ik :)
Ben benieuwd hoe Cuba is. Ik hou wel van een beetje luxe en gemak, dus dat gaat wel tegenvallen denk ik. Maar het is vast mooi!

Avond!!

Aan de Cascada heb ik hele goede herinneringen vanwege dat hij mocht optreden als onze trouwauto! Heerlijke wagen was dat met automaat en 2.0T. Echt een plaatje was dat ook in het zwart met bruin leer!
Helemaal mee eens Rob, deze combinatie vind ik ook erg mooi. Als je op afbeeldingen afgaat lijkt het bruine leder zich ook beter te houden als het zwarte leder, tenzij je Nappaleder hebt gekozen.

En ja, gisteren hebben B en ik heerlijk genoten van de cabrio-rit. In het begin was de stoelverwarming nog aan, maar dat was niet lang nodig. Je zag dat veel mensen toe waren aan het lente-weer, gezien de vele mensen op de wegen. Toch kwam ik nog veel cabrio-rijders tegen met gesloten kap. Dat snap ik toch echt niet B)

@ 500: Dat dash zit zo leuk in elkaar dat 't niet eens opvalt dat een modern dislplay mist.

Terug
Bovenaan