LineaBlu
Net ingestapt
Avond peepz!
Ik zal ook weer even wat van me laten horen
Niet veel nieuws, rustig wat aan rondkijken op vacaturebanken en LI naar geschikte banen, niks concreets ondernomen nog.
Nog wel een leuk nieuwtje omtrent onze oldtimer...
Begin januari (2e) is "ze" 40 jaar oud geworden en vorige week ontvingen we een brief van de Belastingdienst dat we geen MRB meer hoeven te betalen!
Dat zijn nog eens fijne berichten uit de blauwe enveloppen.
Best wel, volgende maand (ik heb het nog even nagezocht in OVI van de RDW) heb ik de GTC gewoon alweer 7 jaar...
Nu wil ik die 10 jaar gewoon volmaken ook, haha!
Echter zou ik wel weer eens een cabrio willen hebben, helemaal zo met het prachtige weer van afgelopen weekend!
Of een van de x andere auto's uit mijn Mobile.de verlanglijstje...
Maar eens kijken wat de toekomst gaat brengen qua reisafstand e.d.
@Berry;
Je gaat er als autoliefhebber ook wel een leuke tijd hebben, gok ik zo, met al die oude Chevies/Buicks e.d.
Ik geloof dat Cuba er de laatste tijd weer wat op vooruit is gegaan? Door nieuwe regelingen met de Verenigde Staten? Als Trump die nog niet heeft geschrapt in ieder geval...
Fijne vakantie in ieder geval!
Ik zal ook weer even wat van me laten horen
Niet veel nieuws, rustig wat aan rondkijken op vacaturebanken en LI naar geschikte banen, niks concreets ondernomen nog.
Nog wel een leuk nieuwtje omtrent onze oldtimer...
Begin januari (2e) is "ze" 40 jaar oud geworden en vorige week ontvingen we een brief van de Belastingdienst dat we geen MRB meer hoeven te betalen!
Dat zijn nog eens fijne berichten uit de blauwe enveloppen.
Franklinn zei:Niet heel verwonderlijk ruim drie jaar later! Tot mijn verrassing behoort Jos nu tot de langzitters![]()
Best wel, volgende maand (ik heb het nog even nagezocht in OVI van de RDW) heb ik de GTC gewoon alweer 7 jaar...
Nu wil ik die 10 jaar gewoon volmaken ook, haha!
Echter zou ik wel weer eens een cabrio willen hebben, helemaal zo met het prachtige weer van afgelopen weekend!
Of een van de x andere auto's uit mijn Mobile.de verlanglijstje...
Maar eens kijken wat de toekomst gaat brengen qua reisafstand e.d.
@Berry;
Je gaat er als autoliefhebber ook wel een leuke tijd hebben, gok ik zo, met al die oude Chevies/Buicks e.d.
Ik geloof dat Cuba er de laatste tijd weer wat op vooruit is gegaan? Door nieuwe regelingen met de Verenigde Staten? Als Trump die nog niet heeft geschrapt in ieder geval...
Fijne vakantie in ieder geval!