Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Net in de pauze kwamen we langs de KIA dealer waar een witte Proceed buiten stond. Echt een gaaf model, ik wil m!
Maar kon natuurlijk niet concurreren met een S90 winking smiley
Maar kon natuurlijk niet concurreren met een S90
Verbaas mij wel hoe weinig je ze toch ziet. De V90 wel iets meer
AsconaGT zei:Maar kon natuurlijk niet concurreren met een S90
Cognitieve dissonantiede S90 is toch deels door de directie ingepraat
![]()
En ik vind Kia nog niet heel sterk kwa interieur. Voorheen vergaf je ze dat vanwege de prijsstelling, maar die is ook al niet meer zo concurrerend als voorheen.proceed is erg fraai maar die rode opsmukjes aan de buitenzijde slaan de plank nogal mis. Mara dat kan je vast wel weglaten..
proceed is erg fraai maar die rode opsmukjes aan de buitenzijde slaan de plank nogal mis. Maar dat kan je vast wel weglaten..
En ik vind Kia nog niet heel sterk kwa interieur. Voorheen vergaf je ze dat vanwege de prijsstelling, maar die is ook al niet meer zo concurrerend als voorheen.
V90 zou misschien wel handiger geweest zijn, maar oogt zo lomp!!!
Ik ben iets meer gecharmeerd van de Mégane Estate; maar bij beide modellen vind ik de verlichting een beetje 'over the top'.De Talisman Estate vind ik ook altijd nog een heerlijke verschijning
Corsa 20SEH zei:Liefst als Twin Air Turbo met 85Pk, die is vlot en zuinig.
Moderator
P Klieder zei:Corsa 20SEH zei:Liefst als Twin Air Turbo met 85Pk, die is vlot en zuinig.
De twin-air is noch vlot, noch zuinig. Je kunt beter voor de 1.4 gaan dan.
Hij is echt heel mooi. Echt een directie auto. Ik vind hem wel passen.British Racing Green zei:Hij blinkt zelfs weer...
![]()
Corsa 20SEH zei:Stukje advies vraag, wij willen de Aygo graag verruilen voor iets "leukers" maar wel zuinig.
We hebben met de Mini Cooper en de Mini Cooper Clubman gereden, vooral de Clubman vinden we beiden erg leuk en goed rijden. Maar dat zijn niet de beste en zuinigste auto's ooit gemaakt. de lijst met problemen van 2008-2009 modellen is een paar a4tjes lang en zelfs de normale 1.6 motoren moeten vroeg of laat een nieuwe ketting. Meestal na de 100K km.. en dat is precies onze prijsklasse.
Die optie hebben we dus eigenlijk naast ons neer gelegd, 2e optie was de Fiat 500 maar dan wel een luxe versie, dus met leer, leer stuur, panorama dak en alles elektrisch. Liefst als Twin Air Turbo met 85Pk, die is vlot en zuinig. Bouwjaar waar we naar kijken is 2011-2013.. die liggen in de prijsklasse met km standen tussen de 50-80K.
Ik weet dat Peter een twin air heeft (zijn partner dan), maar misschien dat er hier meer ervaringen mee zijn.
Zowel van het open rijden, elkaar en van de actieradius neem ik aan?Ruud zei:Nu we met z'n tweën zijn, pak je voor ritjes op de zondag eerder de cabrio. Morgen gaan we dan ook volop genieten!!
Nu we met z'n tweën zijn, pak je voor ritjes op de zondag eerder de cabrio. Morgen gaan we dan ook volop genieten!!
Zowel van het open rijden, elkaar en van de actieradius neem ik aan?
Vrijdag ook onze dochter aangemeld voor de kinderopvang vanaf 1 mei. We zitten nu bij een gastouder en stappen over omdat we tegen een aantal punten aanlopen waar we minder tevreden over zijn of gewoon minder handig zijn. Daarnaast willen we onze dochter straks naar de peuterspeelzaal hebben en dat is veel beter te combineren.
Vanmorgen al weer dik in de file gestaan. Iemand was zijn lading verloren waardoor de snelweg vol met brokstukken en piepschuim lag.
Dan is de wachttijd bij jullie niet zo hoog dus? Als je hier een dinsdag of donderdag wil dan zit er echt 6 tot 9 maand wachttijd op als je nog geen kinderen er op hebt eye popping smiley bizar.
Lange leve Android auto en Waze (de Opel navigatie gaf geen kick), die leidde mij er vanmorgen netjes omheen. Toen ik over de A7 heen reed zag ik idd een flinke stilstaande file
Nadeel is wel dat ik gisteren de hooikoortspilletjes maar vast weer opgezocht heb
maar hoe laat was dat? het afval op de weg was rond 6.45..om 7.30 was er andere vertraging doordat er weer een paar op elkaar waren gereden bij Drachten..
Al heb vond ik de DS3 (van mijn zwager destijds) ook wel erg stug en bonkig, geen idee welk onderstel er onder zat maar wel een leuk ding!
Corsa 20SEH zei:500 staat wel bovenaan nu bij Kim, in het metallic grijs met leer en panoramadak.
Moderator
Ik heb onlangs de zolder gedaan, erg gaaf met die hoekjes om de kozijnen
Helemaal mee eens Rob, deze combinatie vind ik ook erg mooi. Als je op afbeeldingen afgaat lijkt het bruine leder zich ook beter te houden als het zwarte leder, tenzij je Nappaleder hebt gekozen.Aan de Cascada heb ik hele goede herinneringen vanwege dat hij mocht optreden als onze trouwauto! Heerlijke wagen was dat met automaat en 2.0T. Echt een plaatje was dat ook in het zwart met bruin leer!
edereen zegt dat we vaak gaan, maar dat valt wel mee!