Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:@Marc: is de 316 van forummer Springbok niet iets voor je? Prima betaalbaar ook. Geen dik blok alleen...
Volgens de Opeldealer is het alleen olie verversen, maar zou een aandraai en afstelronde niet noodzakelijk zijn?
Helemaal mee eens Rob, blijf het ook een prachtige wagen vinden. Zag gisteren in Duitsland nog een variant in het wit, met rode kap en mooie zwart/alu velgen. Jammer dat hij zo ondergewaardeerd is. Als je ziet dat bijna alle betaalbare Cabrio's zijn verdwenen vind ik dat wel zonde.Allereerst stond er een plaatje van een Cascada. Blijft toch echt een beauty.
De Mazda heeft de 3e plaats, Opel de 2e plaats en ** de 1e plaats.Ruud, waarom noem je de Mazda niet in jouw tekstje?
Moderator
Hotdog zei:Ik vond vanmiddag bij het ophalen een checklist met nagekeken punten. Allemaal goed natuurlijk
En de auto mag weer 30K verder, dus ergens komend voorjaar weer.
Hoorde wel dat er nieuwe navigatiekaarten uit zijn, versie 2019. Geen idee hoeveel het kost en of ik dat wel moet betalen. Ff uitzoeken dus.
Wint in de Autoweek ook van de Talisman
Talisman is mooi, prima auto zonder slechte punten. maar de concurrentie is ook gewoon heel goed. Tel daar bij op dat het franse imago nog wat tegen werkt in het D segment. op een of andere manier heeft de megane daar veel minder last van.
Laatst hoorde ik in een parkeergarage zo'n C-coupé AMG brullen... toch wel erg prettig!Het motorgeluid heeft AMG echt heel goed voor elkaar, heerlijk!
Dan moet je echt eens in de huidige 6 plaatsnemen Gerwin!
Moderator
Peter komt strax gewoon uit op een Insignia Sports Tourer of Country Tourer. Eigenlijk is er gewoon niks wat hem er van kan weerhoudenKortom, ik zie door de bomen het bos niet meer...
Het is wachten op een "Aha-erlebnis".
Astra F zei:@ Volvo V60: Prachtige wagen!! Vind alleen de koplampen wat minder gelukt, vind ze met die Hammer erin goedkoop ogen. Beetje zelfde als de Insignia A1, waar er een heel verschil zat tussen versies met AFL of zonder. En de prijs schijnt nog wel een issue te zijn. Vertegenwoordiger die hier op bezoek was heeft er ook 1, die was er heel blij mee maar klaagde over de meerprijs tov de vorige versie.
Mazda6 heeft beetje zelfde nadeel als de CLA, met echt alles afgevinkt heb ik nog zo'n 7.500 EUR budget over...
Maar is weer niet echt exclusiefModel dat wel met stip op mijn lijstje stijgt is de E-klasse break...
Franklinn zei:Keuzestress Peter? Kan ik me wat bij voorstellen als ik zie wat er voorbij komt. Het enige waar ik je niet over hoor zijn de elektrische alternatieven, is dat niet wat voor je? De e-pace schiet je af vanwege te weinig ruimte, maar een I-pace dan? Zelfde buitenmaten, maar van binnen net zo groot als een F-pace. Plus ultieme rust in de cabine en een wegligging waar je u tegen zegt als ik de reviews mag geloven.
Moderator