Avond!
@Carbagerun;
Ik heb ook nog lopen zoeken naar Frenkz' Amazone, maar dat bleek lastig tussen de overige 999 deelnemende voertuigen.
Wat een auto's zeg, ook apart om te zien hoe mensen het verbouwen van hun auto's aanpakken.
En o-ver-al tentjes van Quechua, het huismerk van de Decathlon, die heeft ook goed gecasht!
Astra K Turbo zei:
Goedemorgen heren,
Ik liep toevallig tegen deze Astra aan...
https://www.speurders.nl/overzicht/autos/opel/opel-astra-gsi-2-0i-16v-175188844.html?promo=5#
Heb er op zich wel zin in maar er zijn ook twijfels. Ik heb € 2.250,- geboden mét nieuwe APK zonder inruil.
Hebben jullie tips of advies ?
Ik had 'm zien staan in het blad "Auto Motor Klassiek" en nog getwijfeld om de advertentie met je te delen (dacht dat je meer op zoek was naar een Kadett E GSi?).
Maar je had hem dus zelf ook al gevonden!
Advertentie staat weinig vreemds in (of juist een hele hoop vreemde dingen? haha); het klinkt zelfs best positief qua roest, maar dat zie je snel genoeg bij de bekende plekken, als dat verhaal van de "auto zoveel jaar in de familie" met blanco onderhoudsboekje klopt, dan zou je daar ook gewoon mee verder kunnen gaan...
Die beschreven slijtage aan de bestuurdersstoel vind ik dan wel weer apart, met zo'n "lage" kmstand, maar dat kunnen we verder niet zien op de foto's helaas.
Persoonlijk vind ik die X20XEV niet echt een GSi-waardige motor, daar hoort natuurlijk zijn legendarische voorganger, de C20XE, in te liggen

Maar ziet er verder goed uit, het matte rood even goed laten detailen (en dan een goede coating eroverheen).
Misschien even een bezoekje aan wagen...