Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Denk je er dan ook aan om de hond veilig vast te leggen op de achterbank? Wordt snel vergeten, maar jullie trouwe viervoeter zal een ongeleid projectiel worden bij een noodstop....en zeker bij een wat langere vakantierit is de kans op het maken van een keer zo'n stop toch wel reel.
Hopen dat die een beetje vlot zijn...Trekhaak zit er onder en het verzoek ligt bij de RDW.
Och jeetje... dus wel thuis gekomen?En dat iemand me een keer op de fiets heeft gezet....voor de rest herinner ik me er weinig meer van.
@ Rob, Fietskar?? Kan ze niet gewoon in een stoeltje zitten, of is de fietskar voor de hond?
rjthefrisian zei:@ Rob, Fietskar?? Kan ze niet gewoon in een stoeltje zitten, of is de fietskar voor de hond?
Nee, dat wordt hem nog niet..ze is wat laat met zelfstandig zitten/optrekken en is nog niet stabiel genoeg in de rug. Daarvoor hebben we deze week ook afspraak met de kinder fysio om wat oefeningen te doen om haar nog meer te stimuleren.
B-Real zei:Vraagje, zijn er occasion sites waarbij je kan zoeken/filteren op bijtellingspercentage? Of moet ik zelf o.b.v. bouwjaar en uitstoot e.d. gaan filteren?
Astra F zei:@ Jos: Dat ziet er mooi uit. Ben je daar met de Signum heen gereden? Ik heb destijds op FB een keer een summiere foto gezien, maar nadien niks mee over gehoord eigenlijk.
B-Real zei:@ Jos, al jaren naar dezelfde plek/regio toch? Hebben jullie het daar inmiddels niet een keer gezien?
Uiteraard blijft het toch vakantie en is het een bloedmooie omgeving, maar afwisseling zou mij ook lekker lijken
Hoe deed de V6 het op de Autobahn?
Moderator
Niet helemaal waar. Op dit moment is het basispercentage 22%. Op basis van uitstoot kan er een korting verleend worden, voor een EV is die korting 22-4=18%.Astra F zei:Zag trouwens wel dat de 4% bijtelling voor EV's maar voor 5 jaar geld. Daarna is het gewoon 22%, al kun je om dispensatie vragen....maar niemand weet nog hoe of watNoujah, we gaat het wel weer zien.
![]()
Zulke occasion sites zijn er niet denk ik. En er zijn er veel meer: Leon, Octavia, Focus, Megane.
@ Richard: Is zo'n 14% auto wel echt zo interessant? Je betaald dan bijtelling over de nieuwwaarde.
Dat heeft inderdaad een reden, dat deel ik in de FB-groep wel even...
Echter zijn we met onze Mondeo geweest en dat ging ook prima.
Nee, bedoel de bekerhouders. Heb jij er ook zo'n schuif-ding erover om 'm dicht te maken?Groot vak voor je spulletjes in de middenconsole: onder de armsteun bedoel je dan?
Richard zei:Bots-waarschuwing: de cruise gaat dan uit, de muziek dempt, er klinkt een piepsignaal en een rood ledlampje wordt paniekerig op de voorruit geprojecteerd: nog geen noodstop meegemaakt? Ik heb het systeem eigenlijk altijd op de laagste stand staan, werkt verder wel goed thumbs up
Moderator
Mijn vader heeft dat ook, echt ideaal. Wil ik ook nog 'ns laten inbouwen.parkeercamera mis je niet als je hem niet hebt, maar ik gebruik hem nu (ongemerkt) echt heel veel.
Moderator
Is idd. een heel gewicht, al is het ook het gewicht van 3-4 personen. Als we met 4 man in een auto stappen vinden we dat niet veel.ij hebt ze dan ook nog eens gewoon in de auto gedaan, is "maar" 288 kg maar dat zul je wel vernemen
Gewoon een lokale loonwerker vragen. Die hebben de beste adresjes en materiaal. Meestal doen ze zo-iets zo ff op het eind van de dag.Hier moet er 5 m2 (geel) zand bij op gegooid worden, moet nog even een goedkoop adresje zien te vinden die dat wil storten
Vlonderterras in de groene container?
Hier moet er 5 m2 (geel) zand bij op gegooid worden, moet nog even een goedkoop adresje zien te vinden die dat wil storten
@Richard: ik ben benieuwd, een maand is wel snel zeg! Ik ga wel echt huilen van de huizenprijzen. Een tussenwoning, echt een klushuis, staat bij ons nu voor 385! nut smiley Een twee-onder-één-kap op een best krappe kavel, maar wel aan de Vecht, staat voor 1 mln! nut smiley Helemaal idioot.
Moderator
Collega van me is ook op zoek en ziet juist dat de net iets duurdere huizen weinig in prijs stijgen.Nadeel is wel dat de woning die ik zou willen kopen duurder is en zo'n stijging er in euro's natuurlijk wel in hakt,
Hier gaan de huizen ook vrij rap heb ik al gehoord; vooral de wat goedkopere woningen. Bij de duurdere woningen iets minder, maar dat komt omdat er genoeg aanbod is en consumenten zijn kritisch.Een maand is niet overdreven. 1,5 week geleden kwam het huis drie huizen verderop te koop (iets minder mooi als de mijne) en die is eergisteren (onder voorbehoud) verkocht nut smiley