Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Leuk Joost, hoe/wat ga je er mee doen en hoe ga je de IBC's wegwerken?En 2x IBC containers opgehaald voor mijn regenwateropslag projectje
Astra F zei:@ Peter: Lekker man, en spannend tot de sleuteloverdracht. Ga je aan het huis nog veel aanpassen?
Sjonge jonge... wat een ding:rzasa zei:Even wat humor:
https://www.autowereld.nl/opel/astra-wagon/1-6-opc-line-27873384/details.html
rjthefrisian zei:Midje!
Via mijn werk nu een windows suface pro in bruikleen gekregen. Combinatie van tablet en mini pc. Echt superding. Retesnel (i5 processor) en werkt super met touchscreen en afneembaar toetsenbord. Sluit ik op werk aan op kassie en kan dan gewoon met twee schermen, toetsenbord en muis werken. Na werktijd kan ie mee naar huis en kan ik hem daar gebruiken voor (thuis)werken.
Ook iphone 7 'gekregen' en ik moet nog steeds erg wennen aan dat IOS. Op een of ander manier had ie vanuit de cloud allemaal contactpersonen erin gezet. Ik wilde ze er af halen. Denk maar net dat je die er zomaar af krijgt. Moest een app downloaden of ze een voor een handmatig wissen. Waarom niet gewoon een vinkje om alle contactpersonen in een keer weg te halen? Nu moest ik dat een voor een doen.
.
Het vinkje vind je in de instellingen app, onder accounts.
Even uitvinden in welk account de contacten staan, schuifje achter Contacten uit, en weg zijn ze.
Haha, hij is inmiddels 12 en gaat na de zomervakantie naar de brugklas. Hij is nu de laatste in de klas die een smartphone heeft, de rest hebben er al eentje sinds groep 6.Richard zei:@ Fer, hoe oud is v1 inmiddels? Voor mijn gevoel een beetje jong om met een smartphone rond te lopen. Maar ik weet dus niet precies zijn leeftijd en heb eigenlijk ook geen flauw idee wat een "normale" leeftijd is voor een smartphone big smile smiley
Total Loss zei:Wat, is HP V3 alweer bijna 7? Pff wat worden we oud.![]()
Moderator
Moderator
En vergeet de V40 en Outlander niet. Man, wat zie ik er daar toch veel van rijden!rjthefrisian zei:de wegen zitten nog helemaal vol met octavias, GTE's en meganes.
@ Ruud, wilde vragen hoe je dat ging doen met het stekkeren richting Zuid-Frankrijk, maar je mocht natuurlijk de GTE van je collega lenen. Lijkt me een prima vakantie auto thumbs up
Zal alleen wel vaak tanken worden. Mijn collega komt met zijn **** GTE plus caravan niet boven de 1:8 á 9 en dat schiet niet echt op als het tankje ook nog maar eens 40 liter is
Je ziet het bij meerdere merken. Juist veel benzinemotoren worden nu geschrapt, kijk bijvoorbeeld naar de BMW 7-serie. En dat in een tijd waar de overheid de diesels wil ontmoedigen. Ik vind het echt bizar wat er nu in NL gebeurd, dat auto's ineens duizenden euro's duurder worden. Kijk bijvoorbeeld naar de Karl. Een 1.0 3 cylinder motortje die nu ineens bijna € 2.000,- duurder wordt. En dat in de betaalbare klasse.Opel gaat het wel heel moeilijk krijgen met de nieuwe emissieeisen en het effect op de prijzen.....Karl onbetaalbaar..Insignia 2.0T benzine geschrapt. Bij de Insignia zit je qua benzine vast aan max de 1.5 T..die is niet bepaald snel...
Leuk Joost, hoe/wat ga je er mee doen en hoe ga je de IBC's wegwerken?
Heb er destijds ook over getwijfeld om iets met regenwaterhergebruik te gaan doen. Maar kwam bij een bestaande bouw met weinig ruimte snel tot beperkingen. Oa. waar en hoe sla ik het water op? Hoe zorg ik dat het gefilterd wordt, kan ik de opslagbassins reinigen?
Daarnaast verbruik ik te weinig water in de tuin om dit project daarvoor rendabel te maken. Zou je het voor douchen/toilet/wasmachine willen gebruiken moet je de infrastructuur in huis aanpassen en met filtersystemen gaan werken met heel andere eisen. Zou voor mij niet rendabel zijn.
Hotdog zei:En V3 is bijna 7, zit in groep 3 (leren lezen en schrijven) maar heeft onlangs de leestoets van eind-groep 4 gehaald. Onwijs pienter kind, weet al beter dan ik hoe je een iPad instelt, maar heeft zelf nog geen telefoon. En dat houden we voorlopig maar zo![]()
Total Loss zei:Insignia Exclusive in de kleur Power Blue!
![]()
Moderator
Denk je er dan ook aan om de hond veilig vast te leggen op de achterbank? Wordt snel vergeten, maar jullie trouwe viervoeter zal een ongeleid projectiel worden bij een noodstop....en zeker bij een wat langere vakantierit is de kans op het maken van een keer zo'n stop toch wel reel.De hond zal dan moeten verkassen naar de achterbank of voor bij de voeten.