Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar ben het toch met je eens, de Adam Rocks (S) vind ik echt wel een gaaf wagentje. Helaas helemaal uit de markt geprijsd.Ineens WTF, zo lelijk is een Adam Rocks toch niet??
Total Loss zei:Lol @ Opeling zonder aanpassen / dat ik het doorhad en Ja het lijkt wellicht een blauwe auto te gaan worden![]()
Vrouwlief zit voorlopig toch veel thuis en gaat pas eind volgend jaar weer ergens aan het werk en weer veel rijden.
Deze twee weken rijd ik in een A-Klasse 180d.
en Ja het lijkt wellicht een blauwe auto te gaan worden
Moderator
Mister TT Jaap Timmer overleden
‘Mister TT’ Jaap Timmer is woensdag in zijn woonplaats Witten overleden na een kort ziekbed. De nestor van de motorsport is 77 jaar oud geworden.
Zaterdag is in besloten kring de uitvaart van Timmer. De naam van de geboren Assenaar is onlosmakelijk verbonden aan de TT en het circuit in de Drentse hoofdstad, waar zijn vader Geert ooit (in 1932) als winnaar van een NK-race over de finish kwam.
Tot tien jaar geleden was Jaap Timmer bestuurlijk actief voor het Circuit van Drenthe. Hij was verder betrokken bij de plannen voor een TT-museum in Assen. Ook heeft hij nadrukkelijk zijn sporen verdiend als bestuurder van nationale en internationale motorsport-organisaties.
Timmer verdiende jarenlang zijn brood als Opel-dealer in Assen en timmerde voor dit automerk ook Europees aan de weg, onder meer als voorzitter van de dealer-vereniging. Het blad Automotive verkoos hem vorig jaar in de Top-5 van invloedrijkste Europeanen in de autobranche.
Verder werd Jaap Timmer onder meer bekend als motorsport-commentator bij NOS Langs de Lijn en voor xce commerciële zender Eurosport.
Bron: LINK
bij de vorige eigenaren is dat wel gebeurd, zij hebben toen zo'n piepertje laten installeren om steenmarters e.d. te verjagen. Mogelijk zijn ze doorgeevolueerd tot een soort die zich tot piepjes aangetrokken voelt...
@ Corsa D: Jaa, wel herriebakkies die dieseltjes. Maar goed: als je veel kilometers maakt en dat toch aardig comfortabel en voordelig wilt doen, dan zijn het wel echt ideale auto's! Net als de Punto: je raakt er wel aan gewend.
Moderator
Herr Dr. von Zen zei:Toen wist niemand dat er ooit iets als internet uitgevonden zou worden.)
Ik zag op FB al een foto van iemand uit Borne langskomen. Ik wist niet dat ze daar ook aan dat zuidelijke feest doen. Hier gelukkig niet
B-Real zei:Ik vind de parkeerplekken overigens op heel veel plaatsen ook gewoon echt te smal. De vakken worden dan aangegeven met lijnen of met andere kleur klinkers, maar 9 van de 10 keer is de auto te breed voor een vak lijkt het en dat terwijl ik toch geen overdreven grote auto heb.