Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan me van de laatste autorai nog herinneren dat wij bij de 308sw in sportieve trim bleven hangen. Die vond ik niet verkeerd eigenlijk..
B-Real zei:Vanmorgen voor het eerst de Seat Ateca zien rijden, volgens mij wordt dat ook wel een toppertje in zijn klasse
Alhoewel, Skoda heeft de Kodiaq en die zal het in verhouding ook wel goed doen.
De bladen zijn ook geweldig enthousiast over die auto. Ik kwam 'm vorige week ook eens tegen op de weg.. maar vind er eigenlijk niet zo bijzonder veel aan.
Hier een dure week. Vorige week werd C. gelaserd en ik was gisteren aan de beurt nut smiley Beide in een 60 zone met snelheden ergens tussen de 70 en de 80. Ik hoop dat het niet zo heel veel pijn gaat doen.. Ineens wordt er door onze vrienden in het blauw weer aandacht geschonken aan het verkeer? Toch maar weer wat beter gaan opletten dus
Zojuist nog even in Frank zijn woonplaats geweest om bij de plaatselijke sportschoenenboer een stel nieuwe hardloopschoenen te halen. Wat loopt dat weer heerlijk zacht zeg. Kost even een paar centen, maar reken het naar prijs per maand dan kun je niet goedkoper sporten als op deze manier. En het is ook nog eens een manier van bewegen die me bevalt.
Als ze je laseren, zetten ze je toch aan de kant?Beide in een 60 zone met snelheden ergens tussen de 70 en de 80. Ik hoop dat het niet zo heel veel pijn gaat doen..
AsconaGT zei:
British Racing Green zei:Mogguh!!!
Vandaag 15 jaar actief op het AW-forum.
Herr Dr. von Zen zei:British Racing Green zei:Mogguh!!!
Vandaag 15 jaar actief op het AW-forum.
Wow, 2 maart 2003 is mijn registratiedatum. Over een dik jaar dus ook 15 jaar hier. Had altijd het idee dat jij hier al jaaaaaren was, scheelt dus maar een jaar.![]()
Hotdog zei:@frank, ik dacht dat jullie een ooglaserbehandeling kregen.![]()
Sanoma zei:Als ze je laseren, zetten ze je toch aan de kant?Beide in een 60 zone met snelheden ergens tussen de 70 en de 80. Ik hoop dat het niet zo heel veel pijn gaat doen..
Speciale snelheidszones kunnen duur zijn...
Ah, das dan weer jammer...want dan weet je ook gelijk wat de schade is.Je hoeft niet aan de kant gezet te worden voor de bekeuring, dat zal wel een pedagogisch doel hebben.
Hotdog zei:November 2003, dus iets meer dan 13 jaar. Ik weet het nog goed, was net afgekickt van het roken (na 11 jaar paffen) en zocht een andere verslaving.
In het begin durfde ik nog niet zo goed in discussie te gaan, mijn schrijfkwaliteiten waren nog niet zo denderend en me zo verwoorden zodat iemand anders het ook zou snappen leek nog ver weg.
Het forum heeft me daarin wel veel verder gebracht.![]()
Hecht er weinig waarde aan. Ik ben nu ook steeds meer aan het afbouwen. Kom hier alleen heel af en toe even en in de andere topics al helemaal niet meer.
Met 1.5 Turbo 165 PK in Business executive uitvoering met extra's voor ca € 41.000,-
rjthefrisian zei:Heb de specs van de Insignia even bekeken. De 1.5t komt er dus als 140 pk en 165 pk. Vreemde is alleeen dat de 165pk variant nauwelijks beter presteert. Koppel is zelfs hetzelfde en hij is nauwelijks sneller. Daarnaast is de prijs ook maar 500 hoger. Vreemde keuze.
Hoop wel dat er nog een motor tussen de 1.5 en de 2.0 komt.
@ Motoren: Ik snap t ff niet, wordt er voor de Astra een hernieuwde 1.4T gelanceerd.......komt er nu een nieuwe 1.5T.
Wordt er voor de Astra een 160pk sterke 1.6 BIturbo ontwikkeld.....krijgt de Insignia een 2.0 CDTI met 170pk.
Bevalt de Laguna zoals je verwacht zou hebben?
Deze week lijkt het veel te regenen, dan spoelt de pekel lekker weg en kan ik zsm een rondje op de motor doen smiling smiley
Dan zal het wel een verre tocht worden, als je al zo optijd begint te plannen. Wat gaat het worden@ grote uitgaven, geen kinderkamer hier maar gisteren wel naar het reisbureau geweest voor de zomerplannen. Kun je ook een leuke kinderkamer voor inrichten denk ik, maar heb er wel superveel zin in smiling smiley