rjthefrisian
Kilometervreter
Jeps MP.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@joost, het is wel typisch Renault om leveringsproblemen te hebben. Collega van me heeft 10 jaar geleden een half jaar moeten wachten op een onderdeel speciaal voor een laguna initiale..
rjthefrisian zei:Mogguh!
Jij bekijkt het juridisch; dan heb je gelijk. Maar het gaat mij om het principe.
afgezien van de bovag garantie. Dat kostte 600 euro meer.
Dat is toch grappig Joost, je krijgt er spontaan een ambtenarenritme van daar in Korea smiling smiley
Je wordt momenteel gek van alle records op een bepaalde dag....puur stemmingmakerij.
En dat omdat het wel een keer -8 wil gaan vriezen. Net alsof dat nu bizar koud is.
klinkt inderdaad gezellig!Avond, vandaag een prima dagje gehad op Essen Motorshop, leuke dag, leuke stands, leuke mensen.. Lang op de Liberty Walk stand gebabbeld met wat mensen was erg tof!
Dat lijkt zoBen blijkbaar de eerste vandaag
Ford Fiësta, kwa exterieur niet veel gewijzigd maar toch een leuk sportief karretje!
Ik merk aan de GTS soms dat hij in de eerste km na het starten bij lage toeren wat schokt bij optrekken. Niet heel erg maar toch net een paar hikjes. Heeft iemand zo enig id?
Franklinn zei:Dat is toch grappig Joost, je krijgt er spontaan een ambtenarenritme van daar in Korea
@marktplaats: sommige mensen gaan daar op een hele vreemde manier mee om. En het is gewoon knap irritant als je precies gevonden hebt wat je zoekt en men gaat simpelweg om je heen. Sommige kopers kunnen er ook wat van. Afgelopen voorjaar verkocht ik een lantaarnpaal voor in de tuin en had ik iemand die 'm wel wilde hebben. Eerst had hij een moment aan het begin van de avond voorgesteld, maar dat werd op het laatste moment anders. Toen iets later op een andere avond, maar dat lukte 'm ook niet. Uiteindelijk kreeg ik ruim na tienen een appje of het nu kon, daar had ik geen trek in, dus ik heb 'm niet beantwoord. Bleek hij al voor mijn deur te staan. Nouja, ik was er in elk geval af en ik heb met veel voldoening staan kijken hoe de paal uiterst onhandig in een scirocco werd gepropt.
Moderator
Ik vind MP ook een drama. Heb daar een schommelbank voor in de tuin opgezet en onlangs de (verweerde) koplampen van de Astra G.Heb momenteel een hele rits spullen te koop staan op Marktplaats. Wat een ellende met sommige kopers. Komen gewoon niet opdagen als je iets verkocht hebt, of bieden per email € 80 terwijl er al een bod van € 100 op (de advertentie) staat, sturen een mailtje met "ik heb een vraag" (wat dan?), willen iets kopen en het dan pas over 3 weken ophalen, bijna niets gaat normaal.
Meeuw zei:Vandaag ook nog een leuke op MP. Iemand had een bod gedaan van € 35 voor iets wat ik te koop heb. Maar nog veel te laag (realistische vraagprijs € 65). Heeft hij vandaag zijn bod verhoogd naar € 36![]()
Gelukkig nietIs er al een storingssymbooltje in het display gekomen?
Het is natuurlijk net hoe je dit boodschap wilt ontvangen. Ik geloof wel dat de verlichting die toegepast wordt op nieuwe auto's snel stappen heeft gemaakt. Dus ja, je hebt beter zicht op de weg.Onlangs hoorde ik trouwens in het nieuws dat het aantal ongevallen flink is gedaald met dank aan beter verlichting op auto's.
Moderator
In de corsa verscheen van de week het lampje met de steeksleutel. Licht verontrust gisteravond toch even op zoek naar een mogelijkheid om de bijbehorende storing uit te lezen.. is de onderhoudsintervalteller teruggelopen naar 0 smiling smiley Bijna 20.000km geleden heeft 'ie nog een beurtje gehad, de intervallen gelden elke 30.000km. Ik vermoed dat iemand vergeten is om de auto te vertellen dat 'ie onderhoud gehad heeft. Binnenkort maar even kijken of een afspraak nodig is.
Onlangs hoorde ik trouwens in het nieuws dat het aantal ongevallen flink is gedaald met dank aan beter verlichting op auto's. Als ik zo eens om me heen kijk is het aantal auto's dat ik dagelijks tegenkom met minimaal één lamp kapot niet op één hand te tellen. Dat geldt met name voor de koplampen, maar ook voor achterlichten en/of remlichten. Dat verbaast me dan toch een beetje.
In het verlengde daarvan verbaas ik me ook over (volwassen) fietsers die op buitenweggetjes op donkere dagen als vandaag zonder verlichting fietsen en hoe slecht ze zichtbaar zijn.
In het verlengde daarvan verbaas ik me ook over (volwassen) fietsers die op buitenweggetjes op donkere dagen als vandaag zonder verlichting fietsen en hoe slecht ze zichtbaar zijn.
Maar ben inmiddels ervaringsdeskundige. Het probleem is gewoon de automatische verlichting met sensor. Als ik de boel op automatisch zet dan schakelen de lampen erg laat over van dagrijverlichting naar volledig dimlicht. Als het bijvoorbeeld miezerig of erg grijs is dan rijden veel auto's met alleen dagrijverlichting; zo ook mijn astra.
AsconaGT zei:Meeuw zei:Vandaag ook nog een leuke op MP. Iemand had een bod gedaan van € 35 voor iets wat ik te koop heb. Maar nog veel te laag (realistische vraagprijs € 65). Heeft hij vandaag zijn bod verhoogd naar € 36![]()
Nog een maandje en je hebt je vraagprijs te pakken![]()
AsconaGT zei:In het verlengde daarvan verbaas ik me ook over (volwassen) fietsers die op buitenweggetjes op donkere dagen als vandaag zonder verlichting fietsen en hoe slecht ze zichtbaar zijn.
klopt ik stoor mij er mateloos aan ook, maar dan vooral aan de scholieren, liefst al slingeren met 2 of 3 naast elkaar. En niemand heeft een fatsoenlijke lamp voor of achter of heel soms zo'n gloeiende spijker.
AsconaGT zei:Iemand nog andere ideeën waarmee ik de tijd kan doden tussen 6 uur 's morgens en 10 ?![]()
Moderator
Zoiets zie ik wel zitten: [suchen.mobile.de]
Bij opel weet ik dat je het kunt programmeren dat de achterlampen ook mee branden. Maar zoals ik mijn ouders vorige week ook zei; gebruik die automatische instelling niet, maar net zoals bij de zafira de lampen aan doen uit automatisme
Als ik mijn lampen niet op automatisch zet mis ik veel functies zoals automatisch grootlicht assistent, instapverlichting, enzovoort..
Tijdverdrijf op Schiphol
Corsa-20SEH zei:ja verlichting... dramatisch bij veel fietsers, evenals door rood fietsen, geen richting aangeven en bellen/appen op de fiets.