Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
In Mijdrecht, niet heel ver van Alphen, staat eentje uit 2010, zelfde kleurtje, een 1.75 TBI 200pk, met ook zo'n interieur. Staat in m'n Autoscout favorietenSanoma zei:Ik ben blij dat ik niet in Alpen ad Rijn woon...
![]()
![]()
British Racing Green zei:Zou Joost intussen al in Arnhem & Eindhoven gepasseerd zijn?![]()
Schrik niet, maar het verkoopdeel heeft geen opel logo's er meer op hangen. De werkplaats is nog wel opel en de andere vestigingen zijn gewoon dealer. Een nieuwe auto kun je overigens ook nog wel in Meppel bestellen, maar die wordt dan door één van de andere vestigingen 'geleverd'.
Ik kan het enthousiasme van je oudjes en jezelf begrijpen.
57? Je kon mijn zoon zijn En neen, ik ben nog niet aan een Meriva toe.
Ik had een BMW ook erg mooi gevonden, maar eentje met M-pakket, panoramadak, fatsoenlijke stoelen (standaardstoelen zijn echt niet fijn) uit 2009 met redelijke km stand ga je naar de 20.000 euro. En dan merk ik persoonlijk dat het genot in een auto mij niet zit in het logo voorop zit of net wat mooiere materialen in het interieur maar meer in een luxe auto die voldoende vermogen heeft en erg prettig rijd. Ik heb er dat forse meerbedrag niet voor over. Daarvoor zijn er ook genoeg andere leuke dingen in het leven thumbs up
het verschil is natuurlijk enorm. de E46 komt in de basis uit 1998 en de laguna in de basis uit 2008
Ik vroeg het vorige week ook al. waarom heeft de Meriva B zo'n vaag schuifsysteem voor de middenarmsteun? Gebruik je nooit volgens mij en ziet er ook niet echt mooi uit.
Astra F zei:Zal Frank vast wel een doos gebak opleveren voor de gouden tip
@ Frank: hoe gaat t nu met het olieverbruik van de cabrio?
Ik denk dat de remmen de sjaak zijn. Heb er iig even opmerking over gemaakt maar vindt hem laatste tijd matig remmen.
En bij vochtig weer en koude start houdt hij af en toe beetje in.
B-Real zei:Ik vroeg het vorige week ook al. waarom heeft de Meriva B zo'n vaag schuifsysteem voor de middenarmsteun? Gebruik je nooit volgens mij en ziet er ook niet echt mooi uit.
ach, het gaat er uiteindelijk om hoe jong je van geest bent toch?@ oudjes. Ik voel me ineens vreselijk oud tussen alle jonkies hier op het forum confused smiley
Nee ik vind het ook helemaal niet zo erg hoor, het scheelt mij zelfs een extra ritje, anders moest ik er speciaal voor naar het westen van het land, nu kan ik het combineren.Je kan er volgende week in Korea toch niet mee rijden, dus beter nu volledig hersteld dan naderhand die hele eind weer daarheen moeten voor garantie.
dat gaan ze niet doen denk ikHebben ze ook direct wat tijd om die kleine schades er uit te halen, als geste richting Joost winking smiley
klopt, zitten meer onderdelen aan, maar door de geringe stuuruitslag word dit gewoon elektronisch gedaan met input vanuit de ECU over de stuuruitslag, snelheid, etc. Maar daar zit inderdaad nog een stuuras bij aan en iets andere constructie inderdaad;Hoe zit het met het onderhoud van die vierwielbesturing? Neem aan dat dat allemaal wat duurder is omdat je misschien achter in de ophanging ook wat meer onderdelen hebt?
Dat van die navi komt me bekend voor..zit weinig op dat originele dvd/cd te kopen van ergens tussen 100 en 150 euro.
Felheid scherm kan je met dag nacht instellingen wijzigen of je moet dashboard verlichting wat minder fel zetten...gaat scherm mee.
Astra F zei:@ Joost: Netjes dat ze het allemaal aanpakken. Hoe vaak zie je niet dat als de klant ver weg woont dat ze problemen een beetje wegmoffelen.
Als het op een tweebaans weg was geweest met tegemoetkomend verkeer had ik me er ook niet lekker bij gevoeld, maar op een rustige snelweg zonder veel afslagen dan kun je iets makkelijker tempo houden. Het gaat immers continu rechtdoor. Maargoed, als er ineens een file is door bijv een ongeluk dan wordt je idd wel wat drukker.Ik heb wel eens met forse mist teruggereden waarbij 80 km/h al niet echt lekker aanvoelde, 150 km/h lijkt mij niet echt lekker met uberhaupt al wat mist.
Geen idee hoe vaak je dat ziet, maar het getuigt wel van een fatsoenlijke handelaar als hij met dit soort dingen aankomt thumbs up
De navi zullen ze amper gebruiken, het is meer voor de bluetooth die mijn moeder veelvuldig gebruikt wat het systeem prettig maakt. Daarnaast ziet het er stukken beter uit ook qua radio, allerlei instellingen, etc.Dan is een TomTom van 100,- aan de voorruit stiekem een betere optie. Of accepteren dat het zo is en de ingebouwde navi net zoveel gebruiken als die in de vorige auto winking smiley
Moderator
Hij remde prima, maar de remzuigers konden niet zo ver teruggedrukt worden zodat nieuwe remblokken zouden passen.Franklinn zei:Oei, de fiat mag nog even blijven dus? Dit moet immers allemaal weer worden afgeschrevenIk vraag me af hoe je overigens de laatste tijd überhaupt tot stilstand kwam als vrijwel je hele remsysteem naar z'n grootje was
![]()