Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Sanoma zei:
Ik ben blij dat ik niet in Alpen ad Rijn woon...

$_85.JPG

$_85.JPG
In Mijdrecht, niet heel ver van Alphen, staat eentje uit 2010, zelfde kleurtje, een 1.75 TBI 200pk, met ook zo'n interieur. Staat in m'n Autoscout favorieten :)

British Racing Green zei:
Zou Joost intussen al in Arnhem & Eindhoven gepasseerd zijn? :)

ik had mijn moeder al van te voren gebeld, en gelukkig zaten wij op 1 lijn dat als deze goed was dat we niet verder gingen kijken

En de meriva in meppel is gekocht! :D

Moet eerlijk zeggen dat het inderdaad een echt heel mooi exemplaar is. Super fijne stoelen met half leer en meervoudig verstelbaar, glazen dak, parkeersensoren voor en achter, privacy glass, bluetooth, zelfs af fabriek navigatie met kleurenscherm, parkeersensoren voor en achter, climate control, mooie 17" velgen. Kleurtje is ook heel mooi.. Hij krijgt nog een onderhoudsbeurt en de achteruitrij lampen werken niet, maar dat gaan ze ook oplossen. De zafira nog 1000 voor gekregen wat ik ook ongeveer had verwacht.

Mijn moeder zag de auto staan en ze stapte er in, en ze was gewoon helemaal weg van! :) ze straalde helemaal, haha. En mijn vader ook gelukkig. En ook heel erg netjes geholpen daar en na een korte proefrit was de deal al vrij snel rond. Vrijdagavond halen we hem op (y)

2560169_1.jpg

2560169_3.jpg

2560169_28.jpg

Schrik niet, maar het verkoopdeel heeft geen opel logo's er meer op hangen. De werkplaats is nog wel opel en de andere vestigingen zijn gewoon dealer. Een nieuwe auto kun je overigens ook nog wel in Meppel bestellen, maar die wordt dan door één van de andere vestigingen 'geleverd'.

ja dat klopt, zo was het destijds met onze vestiging in oldenzaal ook geregeld. Maar de expertise van Opel is dan wel aanwezig en dat bleek vanmiddag ook overduidelijk (y) wel zo prettig

Het is niet mijn auto, heb er helemaal niks mee.
Maar van alle Meriva's die hier per link passeerden, is het veruit het mooiste en aantrekkelijkste exemplaar. Ik kan het enthousiasme van je oudjes en jezelf begrijpen.

Ik heb er ook niets mee, en zou hem ook nooit kopen. Maar er ook niets mis mee rationeel gezien voor hun

Ik kan het enthousiasme van je oudjes en jezelf begrijpen.

mijn moeder is 57, mijn vader iets ouder, echt 'oud' is dat nog niet natuurlijk :p Maargoed, ben inderdaad blij dat zij er zo enorm blij mee zijn. Is mijn middagje vrij niet voor niets geweest

Whahaha Maar je bent al wel opa.. :) Het zou je goed staan!

mijn ouders zitten in dezelfde leeftijd en zijn ook erg blij met hun Meriva.. (en gezien de ruimte ik soms ook)

Erg mooi exemplaar Joost!

Dan zijn onze ouders van dezelfde leeftijd Joost.
Mooie Meriva zeg. Dash vind ik sowieso wel strak, en die stoelen lijken me heerlijk! Mijn overburen hebben sinds kort ook een Meriva, maar dan een nieuwe.

De grap is dat mijn zusje gisteren een Peugeot 308 heeft (lease) maar die had ook al een 308. En mijn broer rijd al 7 jaar in een astra G die aardig op begint te raken. Die is ook rond aan het kijken. Maar die heeft eigenlijk geen zin om er geld aan uit te geven, al weet hij dat zijn oude ook ver in de 2 ton zit en op begint te raken. Denk ergens in 2017 dat daar ook wel een vervanger voor komt.

Ik vind het ook een fraai exemplaar Joost. Zijn dat nou eigenlijk ook AGR stoelen..?

Vind het altijd wel leuk dat jij zo smult van opties op een auto. Ik vind paar dikke velgen en goede verlichting (en de agr) wel voldoende maar de rest is voor mij geen pré. Het is mooi en genieten als het erop zit maar kan ook prima zonder.

Ach en het is hoe oud je je voelt. Mijn pa wordt 60 en is nog in een sportieve bimmer gestapt. En mijn ma is 62 en is in een Mini Clubman gestapt.
Kost me wel mijn erfenis maar ze zeggen nu lekker genieten nu het nog kan!

Ik had een BMW ook erg mooi gevonden, maar eentje met M-pakket, panoramadak, fatsoenlijke stoelen (standaardstoelen zijn echt niet fijn) uit 2009 met redelijke km stand ga je naar de 20.000 euro. En dan merk ik persoonlijk dat het genot in een auto mij niet zit in het logo voorop zit of net wat mooiere materialen in het interieur maar meer in een luxe auto die voldoende vermogen heeft en erg prettig rijd. Ik heb er dat forse meerbedrag niet voor over. Daarvoor zijn er ook genoeg andere leuke dingen in het leven thumbs up

het verschil is natuurlijk enorm. de E46 komt in de basis uit 1998 en de laguna in de basis uit 2008

Ik ben het helemaal met je eens dat een bmw schreeuwend duur is. Heb ik laatst ook aangegeven en hem daarom ook van mijn lijstje gegooid. Ik heb de meerprijs of het feit dat je een veel oudere auto moet aanschaffen er ook niet voir over. Wat ik meer bedoelde was dat ik van een Bmw niet zo snel in een Renault zou stappen. Ik voel mij beter in een Duitse auto. Maar jij zoekt veel vermogen en luxe voor een leuke prijs en dan zit je bij de Laguna gewoon goed! En dat begrijp ik ook.

Avond!!

Gefeliciteerd Joost, je hebt daar werkelijk een prachtig exemplaar gevonden van de meriva.
Puike stoelen, panoramadak, agr stoelen, navi....alles zit erop. Daarnaast ook nog eens in een mooie kleur, met mooie sportieve velgen.
Echt een superkoop! Zal Frank vast wel een doos gebak opleveren voor de gouden tip :p

@ Frank: hoe gaat t nu met het olieverbruik van de cabrio?

@ rob: ik kan je wel pm'en, maar ik denk dat velen wel nieuwsgierig zijn hoe t nu met jullie en de kleine gaat.
Kun/wil je er iets over zeggen?

Morgen nog ff naar berlijn, de laatste keer om afscheid te nemen van se collega's daar. Die vestiging hebben wij verkocht en het kasoppervlakte wordt momenteel bij onze hoofdvestiging bij-aan gebouwd. Nog ff kijken of dit per GTS gaat of per Mazda 6 2.2D.

Oef.... ik wordt zeer binnenkort 52 maar ben nog lang niet toe aan een Meriva of iets dergelijks..

Ben geen vader en zal nooit opa worden. Misschien scheelt dat ook wel..... "je eeuwig jong blijven voelen" als je zelf geen ouder bent...
alhoewel ik tegenwoordig wel met 2 kinderen van mijn vriendin te maken heb :) en dat is heel leuk !

@ Hans... Je bent zo oud als je je zelf voelt denk ik. Ik heb 2 collega's die beiden in 2017 met pensioen gaan, maar die zijn beiden meer in de bloei van het leven dan menig 30'er die ik ken..

Mogguh!

Goedemorgen!

Gisteren een dagje Utrecht gehad. Wat een drama om daar weer vandaan te komen. Ik reed om 16.30 weg en was om 19.30 thuis. in 3 uurtjes tijd slechts 170km afgelegd o_O Binnenkort moet ik een week lang naar deze klant, dan moet het maar een hotel worden denk ik.

@ Joost, prachtig exemplaar waar al het nodige op zit (y)
Daar kunnen ze wel weer even mee vooruit lijkt me.

Ik vroeg het vorige week ook al. waarom heeft de Meriva B zo'n vaag schuifsysteem voor de middenarmsteun? Gebruik je nooit volgens mij en ziet er ook niet echt mooi uit.

@ Richard, ik vind dat wel handig.. Je hebt een groot opbergvak eronder, soms zit die armsteun ook wel in de weg, mijn ouders gebruiken dat namelijk niet en schuiven hem dus naar achteren... Mooi is wat anders, maar handig is het eigenlijk wel.

Mogguh!

Astra staat bij de garage voor beurtje. Heb weer een Karl mee. Blijft prima autootje al vallen de stoelen me wel erg tegen als de AGR gewend bent en is hij best wel stuiterig. Maar dat is het klasseverschil.

Ik vroeg het vorige week ook al. waarom heeft de Meriva B zo'n vaag schuifsysteem voor de middenarmsteun? Gebruik je nooit volgens mij en ziet er ook niet echt mooi uit.

Ik heb ook diverse keren Meriva B gereden en vond het ook wel ideaal en een goede vinding. Past perfect bij een type auto als de Meriva.

Het past idd wel bij het type auto en het is een enorme bak met ruimte. Ik vond het vooral niet mooi en zag het zelf nog niet voor me dat ik dat ding regelmatig zou verschuiven, maar dat is natuurlijk persoonlijk :)

@ Rob, verwachte je nog gekke dingen aan de Astra?

Ik mag morgen ook weer even naar de dealer voor nieuwe ruitenwisser armen. Ik ga ze toch maar eens vragen of ze niet eerst alleen de wisserbladen kunnen vervangen. Hoewel ik het zelf niet hoef te betalen vind ik het onzin dat er gelijk compleet nieuwe armen op moeten volgens hun. :rolleyes:

Ik denk dat de remmen de sjaak zijn. Heb er iig even opmerking over gemaakt maar vindt hem laatste tijd matig remmen.
En bij vochtig weer en koude start houdt hij af en toe beetje in.

Opnieuw gefeliciteerd Joost! Een mooi exemplaar!

Er is al het nodige geschreven over leeftijd en type auto dat daarbij past.. Grappig dat mijn vader met z'n X1 aan het leuren was en bij BMW terechtkwam voor een 3-serie, waarbij de verkoper z'n ernstige twijfels had of dat hem nog wel ging bevallen nadat hij de 'hoge' instap van een X gewend was. Nu valt dat hoge overigens reuze mee bij de X1 en heb ik het idee dat je in de V60 niet eens zoveel lager zit.

Astra F zei:
Zal Frank vast wel een doos gebak opleveren voor de gouden tip :p

@ Frank: hoe gaat t nu met het olieverbruik van de cabrio?

Die doos gebak zal wel meevallen, maar ik heb de auto er wel eens op de brug staan ;) Olieverbruik is beter geworden, ik heb iets tussen de 3000 en 3500km gedaan over de eerste liter. Als dat zo blijft, dan is dat voor mij helemaal acceptabel.

@Richard: de economie gaat weer de goede kant op :) Het is druk op de weg! Alle mooi weer fietsers hebben de auto ook weer gevonden volgens mij...

Ik denk dat de remmen de sjaak zijn. Heb er iig even opmerking over gemaakt maar vindt hem laatste tijd matig remmen.

En bij vochtig weer en koude start houdt hij af en toe beetje in.

Net gebeld..remblokken en - schijven voor zijn inderdaad op. Voelde het tijdens ons vakantie in Duitsland al dat ik flink moest trappen.

B-Real zei:

Ik weet niet precies wat je ermee bedoelt, maar als het ongeveer hetzelfde principe is als in mijn Signum kan ik melden dat ik het vaak gebruik!
Met de armsteun naar achter geschoven heb je alle vrijheid om een flink potje te sturen, met de armsteun naar voren kan je juist wat lui achterover zitten en het stuur in 1 richting houden.

Ben even een tijdje niet aanwezig geweest. Zoals op FB gemeld is er veel te doen op werkgebied. Druk dus!
Zo meteen ga ik met wat collega's indoor-skiën in Landgraaf. Benieuwd hoe dat bevalt!

Gisteren is de Fiat GP naar de garage geweest:
- kleine beurt
- nieuwe remblokken voor, remschoenen achter
- remklauw rechtsvoor vervangen (oef!)
- handremkabels waren rot. Als je de handrem aantrok, tokkelde die vanzelf weer naar beneden.
- kentekenverlichting vervangen
Al met al gaat het een duur geintje worden vrees ik :)

Siggie rijdt ook nog kranig door. Het olieverbruik is vrij gelijk (1liter per 1500km, in etappes van halve liters)
De schokdempers zitten nog prima en de brandstofpomp zit er ook nog strak op. Goed werk gedaan dus afgelopen zomer! :p
En dat bij een kilometerstand van 326.400km!

Oei, de fiat mag nog even blijven dus? Dit moet immers allemaal weer worden afgeschreven ;) Ik vraag me af hoe je overigens de laatste tijd überhaupt tot stilstand kwam als vrijwel je hele remsysteem naar z'n grootje was :p

Mogguh!

Goed om weer even van je te horen fer! Ik zat gisteren nog te denken. Moet Fer en Jos eens even appen hoe het gaat...;)
Maar heb al moeite genoeg om hier thuis alle balletjes in de lucht te houden...:cool:

Maar dat was een ingrijpende renovatie van de Fiat. Ik moest al slikken bij mijn factuur met alleen een nieuwe set voorremmen.
Maar het effect is super. Hij remt weer echt goed en trilling is ook weg. En ook nog een winterplannetje erbij gescoord.

Ik heb weer een uurtje bij de dealer rond gezworven terwijl ze mijn ruitenwisserarmen vervangen hebben en uiteindelijk dus niet de bladen zelf. Ben benieuwd of dat het probleem oplost, komende weken zit ik wat minder op de snelweg dus zal waarschijnlijk nog wel even duren voordat ik het verschil kan merken.

Daarnaast hebben ze ook een update uitgevoerd aan de Intelilux verlichting, geen idee wat er nu anders/beter is maar dat merk ik wellicht vanavond wel.

@ Fer, dat is vast weer een stevige rekening. Er niet over nagedacht om dat zelf te doen? Aangezien een brandstofpomp vervangen je ook is gelukt zou wat onderhoud aan de remmerij ook te doen moeten zijn natuurlijk :D

En wat een km stand van Siggie (y)
Jammer van het relatief hoge olieverbruik, maar afgezien daarvan geen klagen toch?

Laguna word nog een weekje wachten, ze zagen dat de homokineet niet helemaal lekker was. Die hadden ze besteld bij renault nederland maar is amper ergens te krijgen en kom nu waarschijnlijk uit Frankrijk. Word pas woensdag bezorgd. Dus ga zondag met de BMW naar schiphol, en wanneer ik weer land het weekend er na ga ik de auto 's morgens omruilen.

Kan gebeuren :)

klinkt als een aardig lijstje Fer, maar gezien de km stand kunnen deze dingen nou eenmaal een keer voorkomen :)

Das jammer Joost maar was anders ook wel heel snel geweest. Beter goed dan dat je na een week weer terug moet.

Hoe zit het met het onderhoud van die vierwielbesturing? Neem aan dat dat allemaal wat duurder is omdat je misschien achter in de ophanging ook wat meer onderdelen hebt?

Je kan er volgende week in Korea toch niet mee rijden, dus beter nu volledig hersteld dan naderhand die hele eind weer daarheen moeten voor garantie.

@ oudjes. Ik voel me ineens vreselijk oud tussen alle jonkies hier op het forum :confused:

@ Meriva mooie keuze. Van harte gefeliciteerd.

@ Joost, Prima toch dat je even moet wachten op je blauwe Laguna.

@ oudjes. Ik voel me ineens vreselijk oud tussen alle jonkies hier op het forum confused smiley
ach, het gaat er uiteindelijk om hoe jong je van geest bent toch? ;)

Je kan er volgende week in Korea toch niet mee rijden, dus beter nu volledig hersteld dan naderhand die hele eind weer daarheen moeten voor garantie.
Nee ik vind het ook helemaal niet zo erg hoor, het scheelt mij zelfs een extra ritje, anders moest ik er speciaal voor naar het westen van het land, nu kan ik het combineren.
Hebben ze ook direct wat tijd om die kleine schades er uit te halen, als geste richting Joost winking smiley
dat gaan ze niet doen denk ik :p daarnaast laat ik dat liever hier doen bij iemand die ik ken. Dan weet ik zeker dat het fatsoenlijk gebeurd.

Hoe zit het met het onderhoud van die vierwielbesturing? Neem aan dat dat allemaal wat duurder is omdat je misschien achter in de ophanging ook wat meer onderdelen hebt?
klopt, zitten meer onderdelen aan, maar door de geringe stuuruitslag word dit gewoon elektronisch gedaan met input vanuit de ECU over de stuuruitslag, snelheid, etc. Maar daar zit inderdaad nog een stuuras bij aan en iets andere constructie inderdaad;

ce-inseamna-sistemul-active-drive-4control-pentru-noile-renault-laguna-berlina-si-laguna-coupe--49699.jpg

Maar het schijnt gewoon feiloos te werken en heb nergens iets kunnen vinden wat kan duiden op gekke dingen

Gisteren de Zafira zonder stuurbekrachtiging weggebracht en de meriva opgehaald. Ouders zijn helemaal blij, het enige is dat de navi DVD uit 2010 komt, maar er sommige wegen niet op staan die er volgens mij al zowat 10 jaar liggen o_O dus even zien of daar een niet-legale recente DVD van te verkrijgen is.
En het kleurenscherm vinden ze vrij fel in het donker, maar heb nergens nog het menu kunnen vinden waar de helderheid op aan te passen is. Maar zal er wel een keer goed voor gaan zitten.

Dat van die navi komt me bekend voor..zit weinig op dat originele dvd/cd te kopen van ergens tussen 100 en 150 euro.
Felheid scherm kan je met dag nacht instellingen wijzigen of je moet dashboard verlichting wat minder fel zetten...gaat scherm mee.

Lijkt me ook wel forse stap vooruit van Zafira a naar meriva b.

Vandaag winterbanden eronder gezet. Echt perfect weer voor. Ook nog even vier mooie naafkappen besteld met chromen Opel logo. Op de oude zitten nog van die stickerachtige dingen.

Zow, hier weer een beetje bijgekomen van pitte dagen.

Donderdagochtend om kwart over 11 vertrokken naar onze vestiging in oost-duitsland om afscheid te nemen van de collega's daar. Vier uurtjes later waren we op de bestemming. Daar het bedrijf nog even bekeken (wordt voor de nieuwe eigenaar verbouwd) en vervolgens naar het hotel gereden om de spullen achter te laten. Daarna naar de feestlocatie gegaan en daar het feestje gevierd, waarbij ik om half 3 's nachts in bed lag.
3,5 uur later ging de wekker weer, en na een kop koffie en de GTS te hebben ontdaan van ijs kon de terugrit beginnen. Door de dichte mist kon ik het eerste stuk niet harder als 150 km/h, gelukkig trok na een uurtje de mist weg en was 180 km/h goed te doen. Ook hier weer in vier uur terug gereden.
Toen snel ff een nieuw overhemd gekocht, thuis douchen en strak in pak voor de bruiloft van m'n kameraad.

Wat hebben we allemaal een mooie dag gehad. De mis in de kerk was prachtig en daarna 's middags en 's avonds een heel mooi feest gehad.

@ Joost: Netjes dat ze het allemaal aanpakken. Hoe vaak zie je niet dat als de klant ver weg woont dat ze problemen een beetje wegmoffelen.

Dat van die navi komt me bekend voor..zit weinig op dat originele dvd/cd te kopen van ergens tussen 100 en 150 euro.
Felheid scherm kan je met dag nacht instellingen wijzigen of je moet dashboard verlichting wat minder fel zetten...gaat scherm mee.

mijn ouders hebben iets van CD500 of zo, zijn daar geen gekopieerde versies van beschikbaar? 150 euro voor een nieuwe kaart gaan mijn ouders absoluut niet doen.
Felheid van het scherm vanmorgen nog even naar gekeken, niet gevonden. Maar nu je het zegt zal dat inderdaad waarschijnlijk op de regelknop van het dashboard zitten! (y)

Ik heb wel eens met forse mist teruggereden waarbij 80 km/h al niet echt lekker aanvoelde, 150 km/h lijkt mij niet echt lekker met uberhaupt al wat mist.
Maar wat een dagen :eek: met 3,5 uur slaap en een snelle rit van 4 uur kun je mij echt oprapen daarna :) laat staan een bruiloft nog hebben, knap hoor

Winterbanden van de Twingo zal ik een volgend weekend of zo eens monteren en die van de BMW op marktplaats gooien

Astra F zei:
@ Joost: Netjes dat ze het allemaal aanpakken. Hoe vaak zie je niet dat als de klant ver weg woont dat ze problemen een beetje wegmoffelen.

Geen idee hoe vaak je dat ziet, maar het getuigt wel van een fatsoenlijke handelaar als hij met dit soort dingen aankomt (y)

Heftige dagen trouwens! Hoe hou je het vol man. Maar tussen de regels door lees ik wel 'goed' nieuws: je hoeft voorlopig niet meer naar Berlijn toe bij gebrek aan een vestiging aldaar?

@dure navigatie cd's: dat is wel het nadeel. Maps op de telefoon weet het vaak beter dan Truus in het dashboard. En dat ondanks dat het een geweldig dure optie was indertijd en het nieuwe kaartmateriaal ook het nodige mag kosten. Dan is een TomTom van 100,- aan de voorruit stiekem een betere optie. Of accepteren dat het zo is en de ingebouwde navi net zoveel gebruiken als die in de vorige auto ;)

Ik heb wel eens met forse mist teruggereden waarbij 80 km/h al niet echt lekker aanvoelde, 150 km/h lijkt mij niet echt lekker met uberhaupt al wat mist.
Als het op een tweebaans weg was geweest met tegemoetkomend verkeer had ik me er ook niet lekker bij gevoeld, maar op een rustige snelweg zonder veel afslagen dan kun je iets makkelijker tempo houden. Het gaat immers continu rechtdoor. Maargoed, als er ineens een file is door bijv een ongeluk dan wordt je idd wel wat drukker.

Maar het was idd pittig, het scheelt dat je tijdens een bruiloft continu bezig bent en voor 's avonds veel op de dansvloer staat...dan heb je t minder in de gaten en wordt je wel een beetje geleefd. Maargoed, had het ook graag anders gehad maar soms kom je onder bepaalde zaken gewoon niet uit.
De GTS hieldt zich gelukkig goed tijdens de rit....blijft toch een verdomd fijne auto.

Geen idee hoe vaak je dat ziet, maar het getuigt wel van een fatsoenlijke handelaar als hij met dit soort dingen aankomt thumbs up

het is ook gewoon een universele bovag garage met goede recensies. Ik heb wel 3 maand garantie op motor en bak, maar bewust afgezien van de bovag garantie. Dat kostte 600 euro meer. Gezien de afstand ga ik toch voor iets kleins niet die kant op en voor 600 euro kun je ook veel laten doen. Blijkft natuurlijk altijd een gokje omdat de garage natuurlijk ook niet de hele auto binnenstebuiten heeft gekeerd. Maar ze doen idd hun best om de auto gewoon netjes af te leveren (y)
Dan is een TomTom van 100,- aan de voorruit stiekem een betere optie. Of accepteren dat het zo is en de ingebouwde navi net zoveel gebruiken als die in de vorige auto winking smiley
De navi zullen ze amper gebruiken, het is meer voor de bluetooth die mijn moeder veelvuldig gebruikt wat het systeem prettig maakt. Daarnaast ziet het er stukken beter uit ook qua radio, allerlei instellingen, etc.

Eind deze maand nog een B segment auto op diesel zoeken voor een vriend van mij die een andere baan heeft (y) hij vind alles prima zolang het een 5 deurs is, wat ergens prettig is, maar ook lastig zoeken word omdat het aanbod enorm is :)

Mogguh!
@Ruud: pfoe, dat is wel een druk schema. Let je wel een beetje op jezelf?
Geen ritten naar het verre oosten meer, dus geen noodzaak meer voor een leaser? ;)

@Joost: ik weet wel een mooie Punto ;)

@Tomtom; stuk minder mooi dan een fabrieksnavi, maar zo'n ding werkt wel goed. Toch verbaast het me dat het niet zo fijn werkt als een telefoon: snel even uitzoomen bijvoorbeeld, zoals je in Google maps doet, dat gaat op een TomTom niet zo makkelijk.

Geef je als brandweerman wel een beetje het goede voorbeeld ruud. Zo'n kort nachtje en in de mist over de autobahn knallen.

We leken vant weekend al bijna als nieuwe kinderkamer op de kop getikt te hebben voor heel mooi prijsje. Was al in onderhandelingsfase en zou de set volgende week ophalen. Hoor ik opeens niks meer en heeft meneer hem opeens aan ander verkocht zonder mij in te lichten. Daar kan ik dus slecht tegen.

Franklinn zei:
Oei, de fiat mag nog even blijven dus? Dit moet immers allemaal weer worden afgeschreven ;) Ik vraag me af hoe je overigens de laatste tijd überhaupt tot stilstand kwam als vrijwel je hele remsysteem naar z'n grootje was :p
Hij remde prima, maar de remzuigers konden niet zo ver teruggedrukt worden zodat nieuwe remblokken zouden passen.
Dus gevaarlijk was het niet, maar wel noodzakelijk.

Ben donderdag met 2 collega's in snowworld landgraaf geweest. Met z'n drieën in de signum comfortabel er heen en weer gereden.
Het enige vergelijkingsmateriaal die ik heb is Alpincenter Bottrop, maar het is een wereld van verschil zeg! (in voordeel landgraaf) (y)

Precies! We zijn misschien nog wat vroeg maar dit was echt het perfecte setje.

Op de opel koop en verkoop FB staat weer fraaie zwarte astra G OPC SW te koop. Erg leuk ding hoor.

Balen idd Rob, was het via marktplaats?

@joost, het is wel typisch Renault om leveringsproblemen te hebben. Collega van me heeft 10 jaar geleden een half jaar moeten wachten op een onderdeel speciaal voor een laguna initiale..
Maar verder: Nice car!

Terug
Bovenaan