Opel-forum-topic-dinges-geval.com Part LXXIII

Hoe is het uiteindelijk gelopen met de blauwe Laguna die Joost wel zag zitten?
Dacht dat hij zelfs gemaild had.

Mogguh!
Wat een beestenweer hier!!!

1d23d8b1bb0a3b774f5769747688921f2068230752-1383846215-527bd147-620x348.jpg

British Racing Green zei:
Hoe is het uiteindelijk gelopen met de blauwe Laguna die Joost wel zag zitten?
Dacht dat hij zelfs gemaild had.

Dit was er een uit de eerste 2 bouwjaren. Op zich niet erg, alleen daar zit nog een navi in van een bedrijf waar later renault bonje mee heeft gehad. vanaf 2010 zitten er tomtom's in. Die eerste zijn kaarten tot 2011 beschikbaar daarna komt er niet meer wat, tomtoms zijn nog steeds te gebruiken. Op zich niet erg, nu gebruik ik ook google maps. Maar toch...

En er zit ook geen trekhaak onder, ook geen deal-breaker maar het kost 750 euro om hem er onder te zetten wat weer erg veel is voor incidenteel dat ik dat ding gebruik. Al met al had ik best wel interesse in die auto

Opties, kleur, alles top. Dus heb wel gemaild, netjes een (geautomatiseerd) berichtje terug gehad dat ze zsm contact met mij zouden opnemen. maar niets meer van hen vernomen helaas.

Ja, autohandelaars en mailen...
Vermoed dat ze overstelpt worden met mails.
Wie echt interesse heeft, geeft ongetwijfeld een belletje of de wagen er nog staat en gaat langs.
Maar toegegeven, niet reageren op mails als ze aankondigen contact op te nemen, staat niet echt goed.

Hij staat ook helemaal aan de andere kant van het land, als hij iets dichterbij stond was ik er misschien wel iets actiever achteraan gegaan of even gebeld. Daarnaast heb ik mijn telefoonnummer achter gelaten, ze zouden mij ook even terug kunnen bellen. Email is voor hen ook makkelijker denk ik omdat ze ze de data bij de hand hebben van mijn huidige auto voor eventuele inruil te bekijken.

Misschien dat ik er alsnog wel een belletje aan waag deze week

Heel bijzonder... beide NBR Astra's worden in een ander deel van Nederland aangeboden, hebben hetzelfde kenteken en verschillen nogal in prijs....

Inderdaad..das vreemd...de ene staat bij officiële Opel dealer terwijl de ander particulier wordt aangeboden....maar beide zelfde kenteken....

Met de H GTC OPC heb ik nooit zoveel gehad. De gewon GTC von dik fraai maar de OPC stond me op een of andere manier tegen.
De J vind ik juist heerlijk dik. Maar dan niet meer in Arden bleu maar Frans zijn kleurtje!

De J vind ik juist heerlijk dik. Maar dan niet meer in Arden bleu maar Frans zijn kleurtje!
Eens!!

Mmm, dat miezerweer is irritant zeg. De regensensor in de GTS snapt niet wat hij er mee aan moet. :(

Regensensor.. gewoon ouderwets switchen tussen niet en langzaam, ooh nu weer snel, terug naar niet, terug naar langzaam.. #Oldschool.

Regensensor van de BMW doet het zelfs met miezer weer echt prima, de twingo moet je wel soms handmatig soms extra aanzetten omdat hij naar mijn inziens te laat / te weinig reageert.

Wellicht een particulier die zijn auto te koop heeft gezet en tegelijkertijd (of op een later tijdstip) ook een dealer heeft gevraagd om de auto te koop te zetten?

Regensensor is heerlijk. Typisch iets wat je niet mist als je hem hebt, maar wel erg fijn is als je hem wel hebt. Moet wel zeggen dat de sensor in de Focus en nu in de Astra stukken beter is als die ik in de Leon had.

Gisteren een dagje Schiphol gedaan (vriendin gaat backpacken :(, was bekend maar maakt het niet minder leuk) en natuurlijk precies te laat weer vertrokken uit Amsterdam en dus best veel file gehad. Ook op plekken waar normaal gesproken noooooit file staat o_O
Als kers op de taart het laatste half uur echt een immense regenbui gehad, gebeurt voor mijn gevoel de laatste jaren toch vaker dat je vanuit het niets enorme stormbuien hebt. Global warming?

In de BMW hebben we die wel, maar ik rijd de hele week al Aygo.. :) Die heeft die luxe niet.

Toch kriebelt het wel meer en meer om de Aygo weg te doen.. ik denk dat 2017 toch echt het jaar gaat worden, en Kim ziet een Cabrio (met achterbank) wel echt zitten :)

leuke karretje! maar de binnenruimte op de achterbank lijkt me kleiner dan bij de Aygo.. Die druif van ons wordt ook groter :)

Corsa-20SEH zei:
leuke karretje! maar de binnenruimte op de achterbank lijkt me kleiner dan bij de Aygo.. Die druif van ons wordt ook groter :)

Hilde heeft een 500...
Als zij achter het stuur zit, kan ik comfortabel achter haar zitten.
Gewoon eens eentje gaan bekijken en proefzitten.

Ok, dat valt niet tegen dan.. Maar hoe is het als ik erin zit. Dat is bij zowel de BMW als de Aygo een probleem. "Me big, need space" Ik ben niet altijd degene die rijdt, en die autostoel iedere keer ombouwen van links naar rechts is niet te doen..

Een 500 was voor Hilde" altijd een "no go" tot ze daadwerkelijk eens in een gezeten heeft en de koffer aanschouwd heeft.
Natuurlijk, de voor- en achterbank zijn vrij recht en halen hun ruimte uit de hoogte van de wagen.
Ik realiseer me wel dat jij (een heel stuk) langer bent dan mezelf... Dus gewoon eens eentje bekijken.

Ter info.
Vorig jaar gingen we op weekend en de honden van mijn stiefzoon gingen mee.
Hun benches konden opgevouwen niet in de Tourer met neergeklapte achterbank (te weinig ruimte tussen de wielkasten); in de 500 met neergeklapte achterbank pasten die net wel.

OK, maar een 500C is wel wat compacter dan een normale 500 in de koffer.

fiat-500c-aznom-18.jpg_.jpeg

maar qua binnenruimte zal dit niet uitmaken.. een 207CC vinden we ook leuk, Mini ook en een Astra G/H Twintop ook maar zijn wel een klasse meer auto.

Ik kan mij haast niet voorstellen dat een 500C iets ruimer is dan een 207CC. Wil ze dan geen leuke 5 deurs auto?

Hier in mijn vriendenkring hoeven ze (gelukkig) niet allemaal een familiebak met 1 of 2 kindjes, maar een 5 deursauto wel.

Ik zit niet zo in de kinderen, maar hoe lang moet Lize nog echt in een kinderzitje?
Is binnenkort (is relatief natuurlijk) een zitverhoger o.i.d. niet al een optie?

Beenruimte is voor kinderen natuurlijk iets minder een issue, alhoewel ik wel snap dat dit pas geld als ze hun knieën buigen en naar beneden laten bungelen i.p.v. recht naar voren met de voetjes tegen de voorstoel aan.

Een kind van een jaar of 3 á 4 kan toch al wel zelf op de achterbank klauteren en op zijn/haar plek gaan zitten, hoeven papa en mama alleen nog maar de gordel te sluiten.

[size=x-small]Nogmaals, geen ervaring met kleine kinderen dus het zou heeeeel goed kunnen dat ik er met bovenstaande compleet naast zit :D[/size]

Overigens denk ik dat een 207CC idd. wel wat te klein is op basis van bovenstaande foto's. Een slagje groter en een 307CC nemen is geen optie? (die vind ik persoonlijk nog wat mooier ook).

Fiat 500, blijf het een gaaf wagentje vinden.
Overigens net als de Adam. Reed vorige week 's avonds achter een Adam Rocks.
Wat een gaaf ding is dat, komt aan de achterzijde ook erg stoer/volwassen over.

Zow, Opel is best bezig zeg! In één jaar 2 nieuwe crossovers presenteren.
Ik hoop wel dat hun modellendrang niet ten koste gaat van kwaliteit, gezien ze zo snel achter elkaar nieuwe modellen presenteren.

Bij die 207 is het inderdaad zonde van de dode koe die daar hebben liggen, beetje Audi TT idee.. achterbank voor de sporttas :)

@ Richard, ze gaat nu ook zelf in haar stoel zitten. Tot 4 jaar zal ze in deze zitten (is nog ruim 1 jaar) Hierna volgt nog een stoel, die om te bouwen is tot een enkele verhoging. haar beentjes gaan nu nog niet haaks, maar bungelen nog een beetje naar voren :D

Astra G zoals Frank. Astra H Twintop Audi A4 Cabrio, maar dan wordt het echt al meer een grote auto. Die dan beter als 1e auto kan dienen zo een beetje.
Om mij heen hebben alle mensen met kinderen ook allemaal een station of SUV.. komen wij met onze 1 serie altijd aan :)

Ook achterin een Adam Rocks lijkt het nog aangenaam vertoeven...

_stu6488.jpg

En dan is er ook nog een DS3 cabrio...
Heeft zelfs 3 zitplaatsen achteraan; ik vermoed dat Barri daar meer kan over vertellen.

2013-Citroen-DS3-050.jpg

wow dat is gaaf :) vind zo'n DS3 'cabrio' ook echt een heel leuk ding.

De zafira van mijn ouders heeft kuren, nu zit er ook veel kilometers op, en is goed gebruikt zullen we maar zeggen :) wat ik zo zie is dat het stuurhuis vervangen moet worden. Ze waren al aan het sparen voor een andere auto, het gaat waarschijnlijk een meriva B worden.

Nu is er bij de lokale opel garage eentje binnen gekomen waar wij zaterdag gaan kijken. Ik moest mijn collega vandaag afzetten dus was al stiekem wezen kijken en het was toch wel een beetje een treurige auto, deze is het.

Mijn moeder houd niet van zilvergrijs en parkeersensoren wil ze wel graag. Deze is zilvergrijs en geen parkeersensoren, wel een naderhand gemonteerde achteruitrijcamera op een lelijke plek. Ik ben bang (omdat de zafira problemen heeft met sturen) dat ze liefst zsm een andere auto willen en daarom deze maar gaan kiezen, dat is toch jammer?

Probeer ze morgen nogmaals te overtuigen om eens bij een garage verder weg te kijken om zo een te vinden binnen hun budget die een andere kleur heeft en PDC. (en wat andere luxe, tis een heel erg kaal ding)

Die en een andere heb ik toevallig ook als alternatief gevonden (y) alleen deze zitten wel aan de top van het budget, en er zit geen trekhaak onder.

Op zich geen ramp, maar dan komt er nog weer een paar honderd bij,

Morgen ga ik bij deze kijken. Ook zonder trekhaak en PDC, beide eventueel naderhand wel in te bouwen.

Die jij hebt gepost wil ik zaterdag gaan kijken, tenminste, dat wil ik voorstellen. dan hebben we er 3 bekeken.

Neeeee..die zilveren meriva moet gewoon uit hun hoofd...vreselijke kleur op de meriva en veel te ielige velgjes. De meriva moet echt een donkere kleur hebben. Die blauwe is fraai.

Grappig..Fiat 500..vandeweek heb ik deze bekeken voor vrouwlief bij garage van onze buurman.
link

Echt leuk ding maar spaargeld kunnen we straks eerst wel voor andere doeleinden gaan gebruiken.
Bovendien werd vrouwlief niet eens meer wat autorijden is...het kotsbakjesloos tijdperk is nog steeds ver weg...

Denken aan werken zit er dus ook nog niet in Rob? Weet ze inmiddels wel een beetje voedingsstoffen binnen te houden?

@Joost: Deze dan? Bij 'onze' opeldealer. Niet zo'n knappe kleur, maar een stuk goedkoper, wat weer ruimte biedt voor een afneembare trekhaak ;-) of is dit echt te ver weg?

@Jimmy: de H twintop werd mij ernstig afgeraden vanwege problemen met de complexe dakconstructie. Of de achterbank in de G voldoende biedt weet ik niet.. Het is niet bepaald een balzaal achterin..

@Joost: Deze dan? Bij 'onze' opeldealer. Niet zo'n knappe kleur, maar een stuk goedkoper, wat weer ruimte biedt voor een afneembare trekhaak ;-) of is dit echt te ver weg?

heb ik gezien! Vind het kleurtje wel mooi, mijn ouders ook wel denk ik. Maar ik vraag mij af in hoeverre ze een uur willen rijden :rolleyes: Hoorde ze vanavond zeggen, 'straks is er iets mee, dan wil ik niet ver rijden'. Zal morgen eens peilen.

Neeeee..die zilveren meriva moet gewoon uit hun hoofd...vreselijke kleur op de meriva en veel te ielige velgjes. De meriva moet echt een donkere kleur hebben. Die blauwe is fraai.

ja dat was ook mijn gedachte! Maarja als anderen mij vragen mee te kijken probeer ik mijn eigen voorkeuren / wensen opzij te zetten en meer te zien wat zij zelf er van vinden.

Denken aan werken zit er dus ook nog niet in Rob? Weet ze inmiddels wel een beetje voedingsstoffen binnen te houden?
Nope werken is nog heeeeel ver weg..nog heel veel beroerd, op bed en nog steeds aan de sondevoeding.

ja dat was ook mijn gedachte! Maarja als anderen mij vragen mee te kijken probeer ik mijn eigen voorkeuren / wensen opzij te zetten en meer te zien wat zij zelf er van vinden.

Eens maar je kunt ze met goede argumenten ook zelf doen laten inzien dat een andere kleur toch couranter en spannender is..;)

Mogguh!!

@ Meriva B: Kameraad van mijn vader rijdt nog altijd in het exemplaar wat ik hem destijds heb aanbevolen. Hij is nog altijd super gelukkig met zijn Meriva. Kwalitatief een heel stuk beter als de Meriva A en volgens hem een super fijn blok (1.4T 140pk). Hij heeft dan ook een mooie design edition.

Kleur is wel erg bepalend op de Meriva. Ik vind persoonlijk vooral die plompe koplampen afbreuk doen aan de auto. Pas wanneer je AFL hebt dan ziet het er strak uit, maarjah....vind dat maar eens op een betaalbare Meriva. Daarnaast is de kleur ook erg bepalend en doen de velgen ook een duit in het zakje. Ik vind zelf de kleur sandbruin, donkere kleuren en wit (als design edition) erg strak op een Meriva.

@ Joost: Ze hebben daar ook een erg mooie Insignia biturbo staan :)

Zou overigens grappig zijn als de auto daar weg zou komen. Als ik het goed heb komt daar al een auto weg uit Frank zijn familie, bij ons al twee uit de familie en dan ook evt. bij Joost in de familie.

ztgywknbmp6j_480.jpg

Nieuwe Astra GTC? :confused:

Maar ik vraag mij af in hoeverre ze een uur willen rijden eye rolling smiley Hoorde ze vanavond zeggen, 'straks is er iets mee, dan wil ik niet ver rijden'. Zal morgen eens peilen.

Bijzondere redenatie hè. Een uurtje rijden voor een potentiële auto, welke ze waarschijnlijk gewoon kopen als de auto wel deugt want zo impulsief zijn ze dan waarschijnlijk ook wel weer. Vervolgens rijden ze 5 á 10 jaar in zo'n auto, wat maakt dat uurtje dan uit? :D
Het zouden mijn ouders kunnen zijn :D Mijn vader kocht/koopt zijn auto's ook gewoon bij de lokale dealer en thats it. Echter heeft die ook wel het licht gezien door de auto's die mijn broertje en ik reden/rijden.

@ Rob, sterkte aan die kant (y)
Vaak is deze misselijke periode (letterlijk en figuurlijk) na een x aantal weken over toch? Maakt het niet minder vervelend, maar wel iets om naar uit te kijken.

Neen,
die generatie laat de wagen onderhouden en herstellen bij de garage waar die gekocht werd...
Of toch zeker in de garantieperiode moet de wagen in eerste instantie naar de verkoper voor elk akkefietje.
Dus ik kan er perfect inkomen dat ze gewoon die zilvergrijze in de dorpsgarage zullen kopen - zelfs al vind ik vooral die in de link van Marc, en ook die in de link van Frank stukken "leuker" (voor zover je dat natuurlijk kan zeggen over een Meriva).

Nou Rob,
het zit jullie echt niet mee.
Maar dit zal slechts een voetnoot in jullie samenzijn betekenen eens dat rozige babietje in jullie armen ligt!
Intussen veel sterkte ;)

@ Joost: Ze hebben daar ook een erg mooie Insignia biturbo staan

klopt! Ik ga straks ook zeker even een blik daar op werpen, vind het echt een hele gave uitvoering zo.

@ Meriva B: Kameraad van mijn vader rijdt nog altijd in het exemplaar wat ik hem destijds heb aanbevolen. Hij is nog altijd super gelukkig met zijn Meriva. Kwalitatief een heel stuk beter als de Meriva A en volgens hem een super fijn blok (1.4T 140pk). Hij heeft dan ook een mooie design edition.

De design edition is volgens mij gewoon een edition met lm velgen en donkere ramen. Ik probeer voor mijn ouders een comso te vinden. Deze heeft volgens mij betere stoelen, ECC, dimmende binnenspiegel, lm velgen, andere deurgrepen, elektrische ramen achter, en nog aantal andere kleine optische dingetjes. De 140PK versie probeer ik zelf een beetje te ontzien, hier zit namelijk de M32 bak achter waar nog wel eens hele forse reparaties aan kunnen zitten. DE 120PK 1.4T heeft een oerbetrouwbare 5-bak.

zaken zoals AFL is echt niet te vinden in hun budget, maar idd maakt het dat die enorme koplampen wat beter doen lijken.

Heb ook die frank gisteren had aangedragen voorgesteld en qua afstand werd er niet gelijk heel negatief op gereageerd door mijn moeder. Zal morgen eens de opties bespreken.

De 140PK versie probeer ik zelf een beetje te ontzien, hier zit namelijk de M32 bak achter waar nog wel eens hele forse reparaties aan kunnen zitten. DE 120PK 1.4T heeft een oerbetrouwbare 5-bak.

Bekend verhaal, ik heb hem ook maar zijn ook heel veel opels waar het gewoon prima gaat met die bak. Ik zou toch echt een zesbak preferenen..zoveel fijner op de snelweg.

@ Rob, sterkte aan die kant thumbs up
Vaak is deze misselijke periode (letterlijk en figuurlijk) na een x aantal weken over toch? Maakt het niet minder vervelend, maar wel iets om naar uit te kijken.

Vaak wel ja maar we wachten er nog steeds op..we zitten al paar weken over die grens heen....;) Zijn ook genoeg gevallen waar het tot negen maand door gaat..:)

Ik hoop dat haar dat toch bespaard blijft o_O

Ik heb vanmorgen de winterbanden eronder gekregen. Het zijn Good Year Ultagrips geworden. Ik ken ze niet, maar de eerste indruk (paar km) is goed. Weinig extra geluid. :)
Ik had ook gevraagd om een setje nieuwe ruitenwissers aangezien die nogal over de ruit stuiteren. Volgens de dealer ligt het niet aan de wisserbladen zelf, maar moeten er nieuwe armen op. Daar mag ik dus volgende week voor terug komen o_O

In de tussentijd alle modellen zo'n beetje bekeken. Insignia is toch wel een grote auto, zeker ook als je er in zit maar hij is mij echt té groot.
Bij de Meriva B viel mij de bijzondere middenconsole/armsteun op. Enorm opslagruimte en hij is heen en weer te schuiven, waardoor je altijd de glimmende geleiderails ziet. Best wel lelijk, waarom doen ze dat?

Vaak wel ja maar we wachten er nog steeds op..we zitten al paar weken over die grens heen.... Zijn ook genoeg gevallen waar het tot negen maand door gaat..
ik hoop echt dat het snel weer wat beter gaat en jullie er ook wat meer van kunnen genieten. Is er al wel enig uitzicht op wanneer het beter zou gaan? Of is het gewoon een kwestie van afwachten hoe het gaat?
Bekend verhaal, ik heb hem ook maar zijn ook heel veel opels waar het gewoon prima gaat met die bak. Ik zou toch echt een zesbak preferenen..zoveel fijner op de snelweg.

Mijn ouders rijden nagenoeg geen snelweg, en die bak zit inderdaad in vele auto's, in verhouding valt het aantal problemen ook wel mee verwacht ik. Maar voor mijn ouders is z'n 120PK met 5 bak ook prima verwacht ik.

Net de donkerblauwe meriva cosmo wezen kijken. Helaas stond hij in een propvolle showroom waardoor de deuren nauwelijks open konden, verder nette auto maar net iets meer dan mijn ouders eigenlijk willen uitgeven en mist een trekhaak.
Daarachter stond een A-klasse (lang) en die vond mijn moeder ook prima qua ruimte (en moet eerlijk zeggen, fors groter dan ik had verwacht) maar die was al verkocht.
Toen naar de hyundai dealer meriva wezen kijken, maar die gaven nóg minder voor de zafira en was nog iets duurder al zat daar wel een trekhaak op. Toen als alternatief in een IX20 occasion gereden met navi, achteruitrij camera, stoelverwarming, glazendak, en nog meer die jonger was dan de meriva. Mijn moeder was eigenlijk toch wel redelijk enthausiast, alleen de vond de (turboloze) 1.4 echt te zwak.

Morgen gaan we naar die meriva kijken die marc gisteren aanhaalde. Inruilbedrag voor de zafira is wel erg laag overigens, 750 euro overal :eek: had wel rond de 1500 verwacht.

Die blauwe staat bij Krabbe toch? Mijn vader had daar een b-vectra 2.2 dti en zijn GTS vandaan. Toen moest er een BMW komen en ging hij weer vreemd. Niettemin altijd goed geholpen daar!
Rijssen-Meppel is overigens zo'n 50 minuten :)

Hier lekker bezig met de organisatie van onze bruiloft. Het programma staat goeddeels en de meeste grote dingen geregeld. Vandaag weer bij een fotograaf geweest. Waar een locatie vrij makkelijk was en goed te vergelijken vind ik dit nou net zoiets wat moeilijk te kiezen is. Een paar offertes waar enorm veel geld tussen zit, een verschillende klik met de mensen die erbij horen.. Wat is dan wijsheid? Nog maar eens een nachtje over slapen!

Die blauwe staat bij Krabbe toch? Mijn vader had daar een b-vectra 2.2 dti en zijn GTS vandaan. Toen moest er een BMW komen en ging hij weer vreemd. Niettemin altijd goed geholpen daar!

Het is er overduidelijk anders dan een dealer. We liepen 10 minuten rond en niemand kwam ons helpen. Terug naar het tankstation gevraagd of iemand ons kon helpen. Hij zei, eerst even dit afmaken hoor,dan haal ik iemand op. :) Paar minuten later vertrog hij en nog een paar minuten later kwam iemand anders die ons inderdaad keurig te woord stond.

heb ook nog even de insignia indian summer bekeken, wat een super mooie auto is dat toch zoals hij daar staat :eek:

Een paar offertes waar enorm veel geld tussen zit, een verschillende klik met de mensen die erbij horen.. Wat is dan wijsheid? Nog maar eens een nachtje over slapen!

lijkt mij ook, er zit duidelijk een onmeetbaar verschil tussen iemand die foto's maakt tijdens de bruiloft of iemand die het beste uit de mensen en de dag weet te halen.

British Racing Green zei:
Die Insgnia is echt dik!
Helaas een diesel, anders was het echt iets voor Marc.

Dat is helaas wel vaker. Ook bij mijn eigen dealer hier een paar hele dikke versies van zowel de Astra als de Insignia maar allemaal diesel. ( en dan ook nog de Bi-Turbo diesel tot 3x toe zelfs ).

EDIT :

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ze nu wel 2 hele dikke Astra's binnen hebben gekregen.

Rood en Wit

Alleen voor mijzelf gewoon echt geen kleuren die ik zou overwegen.

PS : Moet ook eerlijk toegeven dat hier van de week een folder van deze zelfde auto binnengekomen is, maar geen idee of dat iets gaat worden ;)

Die Insgnia is echt dik!
Helaas een diesel, anders was het echt iets voor Marc.

als er een fatsoenlijke benzine motor in had gezeten had ik deze ook serieus overwogen, helaas ook wat boven budget. Moet eerlijk zeggen zoals hij daar stond met die kleur, prachtige interieur, zon schoon mooi op het kleurtje, dubbele uitlaten. Er stond gewoon een dikke auto. Wat een verschil met de versies die je meestal ziet op de openbare weg.
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ze nu wel 2 hele dikke Astra's binnen hebben gekregen.

wat ik wel opvallend vind, de astra K word amper ingeruild nog, logisch omdat de eerste eigenaren hem net in bezit hebben. De 1.6 200PK is denk ik de minst gekozen versie ook. Als er dan 2 occasions ineens binnen komen in aller dikste uitvoering. Begin dit jaar gekentekend met al meer dan 20.000 km moeten dit haast wel persauto's / demo auto's van de importeur zijn of zo.

wat ik wel opvallend vind, de astra K word amper ingeruild nog, logisch omdat de eerste eigenaren hem net in bezit hebben. De 1.6 200PK is denk ik de minst gekozen versie ook. Als er dan 2 occasions ineens binnen komen in aller dikste uitvoering. Begin dit jaar gekentekend met al meer dan 20.000 km moeten dit haast wel persauto's / demo auto's van de importeur zijn of zo.

Ja natuurlijk zijn het dat ook. Dat zou mij ook tegenhouden.

Tijdje terug was het toch ook, wellicht weten jullie dat nog, toen kwamen er 2 zo goed als dezelfde 200 pk Astra GTC's binnen, ook even oud en even duur, alleen een ander kleurtje. Zelfde verhaal.

Terug
Bovenaan