Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
British Racing Green zei:Hoe is het uiteindelijk gelopen met de blauwe Laguna die Joost wel zag zitten?
Dacht dat hij zelfs gemaild had.
Heel bijzonder... beide NBR Astra's worden in een ander deel van Nederland aangeboden, hebben hetzelfde kenteken en verschillen nogal in prijs....
Eens!!De J vind ik juist heerlijk dik. Maar dan niet meer in Arden bleu maar Frans zijn kleurtje!
Corsa-20SEH zei:Toch kriebelt het wel meer en meer om de Aygo weg te doen.. ik denk dat 2017 toch echt het jaar gaat worden, en Kim ziet een Cabrio (met achterbank) wel echt zitten![]()
Corsa-20SEH zei:leuke karretje! maar de binnenruimte op de achterbank lijkt me kleiner dan bij de Aygo.. Die druif van ons wordt ook groter![]()
AsconaGT zei:Ik kan mij haast niet voorstellen dat een 500C iets ruimer is dan een 207CC.
@Joost: Deze dan? Bij 'onze' opeldealer. Niet zo'n knappe kleur, maar een stuk goedkoper, wat weer ruimte biedt voor een afneembare trekhaak ;-) of is dit echt te ver weg?
Neeeee..die zilveren meriva moet gewoon uit hun hoofd...vreselijke kleur op de meriva en veel te ielige velgjes. De meriva moet echt een donkere kleur hebben. Die blauwe is fraai.
Nope werken is nog heeeeel ver weg..nog heel veel beroerd, op bed en nog steeds aan de sondevoeding.Denken aan werken zit er dus ook nog niet in Rob? Weet ze inmiddels wel een beetje voedingsstoffen binnen te houden?
ja dat was ook mijn gedachte! Maarja als anderen mij vragen mee te kijken probeer ik mijn eigen voorkeuren / wensen opzij te zetten en meer te zien wat zij zelf er van vinden.
Maar ik vraag mij af in hoeverre ze een uur willen rijden eye rolling smiley Hoorde ze vanavond zeggen, 'straks is er iets mee, dan wil ik niet ver rijden'. Zal morgen eens peilen.
@ Joost: Ze hebben daar ook een erg mooie Insignia biturbo staan
@ Meriva B: Kameraad van mijn vader rijdt nog altijd in het exemplaar wat ik hem destijds heb aanbevolen. Hij is nog altijd super gelukkig met zijn Meriva. Kwalitatief een heel stuk beter als de Meriva A en volgens hem een super fijn blok (1.4T 140pk). Hij heeft dan ook een mooie design edition.
De 140PK versie probeer ik zelf een beetje te ontzien, hier zit namelijk de M32 bak achter waar nog wel eens hele forse reparaties aan kunnen zitten. DE 120PK 1.4T heeft een oerbetrouwbare 5-bak.
@ Rob, sterkte aan die kant thumbs up
Vaak is deze misselijke periode (letterlijk en figuurlijk) na een x aantal weken over toch? Maakt het niet minder vervelend, maar wel iets om naar uit te kijken.
ik hoop echt dat het snel weer wat beter gaat en jullie er ook wat meer van kunnen genieten. Is er al wel enig uitzicht op wanneer het beter zou gaan? Of is het gewoon een kwestie van afwachten hoe het gaat?Vaak wel ja maar we wachten er nog steeds op..we zitten al paar weken over die grens heen.... Zijn ook genoeg gevallen waar het tot negen maand door gaat..
Bekend verhaal, ik heb hem ook maar zijn ook heel veel opels waar het gewoon prima gaat met die bak. Ik zou toch echt een zesbak preferenen..zoveel fijner op de snelweg.
Die blauwe staat bij Krabbe toch? Mijn vader had daar een b-vectra 2.2 dti en zijn GTS vandaan. Toen moest er een BMW komen en ging hij weer vreemd. Niettemin altijd goed geholpen daar!
Een paar offertes waar enorm veel geld tussen zit, een verschillende klik met de mensen die erbij horen.. Wat is dan wijsheid? Nog maar eens een nachtje over slapen!
British Racing Green zei:Die Insgnia is echt dik!
Helaas een diesel, anders was het echt iets voor Marc.
Die Insgnia is echt dik!
Helaas een diesel, anders was het echt iets voor Marc.
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ze nu wel 2 hele dikke Astra's binnen hebben gekregen.
wat ik wel opvallend vind, de astra K word amper ingeruild nog, logisch omdat de eerste eigenaren hem net in bezit hebben. De 1.6 200PK is denk ik de minst gekozen versie ook. Als er dan 2 occasions ineens binnen komen in aller dikste uitvoering. Begin dit jaar gekentekend met al meer dan 20.000 km moeten dit haast wel persauto's / demo auto's van de importeur zijn of zo.