Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moggul!
ik zou ook voor een Astra F gaan en dan vooral een SW gaan fer
ch, ik moet gewoon een trekhaak onder de auto hebben. Dan red ik mezelf ook wel
Wel jammer dat er ongeveer 9k bij moet om na de Punto een leuke auto te hebben.
n als de voorkant van het huis naar jullie smaak is heb je ook de grote projecten wel gehad. De tuin vraagt ook nog wel om een beetje liefde en toewijding, maar dat is nog wel een keer te regelen. Hoe is het trouwens met je groene dakje??
A6 Allroad Joost.., maar dan nog wel ff sparen
Joh!! Kijken we ook nog een beetje naar veiligheid? Zo'n Astra F is een conservenblikje vergeleken met de modernere auto's.
Daarnaast zijn ze ook gevoelig voor roest.
Neej, dan zou ik echt kijken naar een Astra G.
Barri zei:Ach, ik moet gewoon een trekhaak onder de auto hebben. Dan red ik mezelf ook wel
Wel jammer dat er ongeveer 9k bij moet om na de Punto een leuke auto te hebben.
vectrafan zei:@ Audi sympathiek of juist niet? Dit merk heeft heel erg te lijden onder de populariteit van foute - hoe zal ik dit nou netjes zeggen?- lichtgekleurde jonge mannen met een Noord Afrikaans uiterlijk in bezit van een redelijk gevuld strafblad.
AsconaGT zei:Daarnaast weet ik ook eigenlijk niet wat ik wilCombinatie past-in-garage en geen SUV is vrij lastig
Moderator
Ons dorp heeft 25.000 inwoners, voor mijn gevoel gaat iedereen met de auto voor de grote boodschappen (wij ook) grinning smiley dingen tussendoor ga ik vaak lopend. Maar in 1 x krijg ik het nooit mee
Ibud zei:Wat een overdreven reacties richting Vectrafan op zijn uitermate politiek correcte bericht. Lekker de ogen blijven sluiten jongens in die kleine dorpjes van jullie en vooral ver weg blijven uit de grote steden want stel je voor dat je een kritischere blik krijgt op de huidige maatschappij met bepaalde probleemgroepen.
Meeuw zei:Re (Vectrafan): @ Einde discussie Audi. Maakt alleen sfeer kapot en dat wil ik niet.
Waarom kies je er dan voor om Audirijders te schofferen? Zegt alleen wat over jouw niveau![]()