Mogguh,
Dat is weer een leuke wending in de lijst met auto's die je in het bezit hebt/had Richard. Daar ga je vast weer van genieten!
En aan de rest. Geniet gewoon van wat je hebt en laat die onrust achterwege..ik geniet nog steeds van de astra en heb totaal niet de behoefte om naar wat anders te kijken...
Ik herken die gedachte wel Rob. Het zou mij zelf ook teveel "belasten" om continu te willen zoeken naar auto's, en als je wat ziet de overweging of je hem gaat/wilt/kunt kopen en dat je ook wat moet inruilen.
Denk dat er echter wel een verschil zit tussen ongedwongen rondkijken en binnen een termijn wat willen vinden. Dat eerste is lekker vrijblijvend.
Pff, toch een beetje frustratie hier. Vorige week de Leaf voor een onderhoudsbeurt naar de (merk)dealer gebracht.
To do's:
- Ramen openen moeilijk/met piepend geluid
- Spiegels klappen nauwelijks meer in/uit
- Kofferbakmat vastzetten
- Normaal onderhoud
- Lampen controleren. Heb het idee dat bij de LED-lampen (alweer) aan hun einde zijn. Ik mis soms verlichting in een deel van het lichtveld van de linker koplamp.
Nou, auto weggebracht en na 1,5 gaat de telefoon. Nou meneer, de ramen piepen wel wat en de spiegels klappen wat moeilijk in maar dat komt door de kou.
Beste monteur uitgelegd dat het vorig jaar ook koud was en alles toen functioneerde. Na wat gemor hem toch vriendelijk gevraagd er met zijn kennis en kunde er "iets" aan te doen. Nou, gelukkig is dat gelukt....het werkt.
Dus tevree in de auto gestapt. Kom ik thuis, zie ik dat de binnenbekleding van de achterklep vol vieze zwarte vlekken zit en nog half los hangt. Ook rammelt er wat.
Dat deel is los geweest om de kentekenplaatverlichting te vervangen.... Noujah, vlekje poets ik wel weg en dat ie los is gegaan kan natuurlijk onderweg ook zijn gebeurd (hoewel ik over een vlakke weg reed...maargoed).
Stap ik vrijdagavond in de auto, weer een heel deel van de verlichting weg. Is dus helemaal niks aan gedaan.
Echt, wat een waardeloze dealer is dat zeg. Helaas elk jaar weer negatieve ervaringen, maar ben er wat aan gebonden ivm Nissan Assistence. Da's wel handig voor het geval de accu eens plat is en ik weggesleept moet worden, of in geval van een lekke band.