@Pappadag.. @Ruud, alles wat je nog gedaan wilt hebben, zoals Rob zegt,doe het nu! "vrije" tijd is schaars met kids big smile smiley
Het is vooral lastig om een planning te maken op een papadag, je wordt geleefd door de kleine.
Ik heb afgelopen jaar ook de grasmaaier wel eens opgeruimd halverwege het gazon omdat de kleine man veel eerder wakker was dan gewoonlijk/gepland.
Een hele auto detailen op een papadag is dan ook onbegonnen werk, of je moet telkens één paneel willen doen
Ach en in overleg met de vrouw mag je vast wel een keer een hele dag verlof van je papadagen om zo toch met de auto bezig te gaan
Huis zijn we denk ik ook wel zo kwijt, maar de markt is inderdaad al wel wat rustiger geworden. Vroeger had je nog regelmatig advertenties waarbij stond 'vanwege de grote belangstelling worden er geen bezichtigingen meer ingepland'; dat is nu eigenlijk al niet meer zo.
Het overbieden is ook wat minder wild in deze regio maar als we minimaal onze vraagprijs halen, zitten we wel safe: alle beetjes extra zijn mooi voor de verbouwing winking smiley
Denk dat de gekte van tientallen bezichtigingen ook meer iets voor andere regio's is. Overbieden gebeurt hier ook wel, maar blindelings een ton er bovenop zal jullie waarschijnlijk ook niet overkomen.
Ik had destijds ook maar 4 bezichtigen, viel mij en de makelaar ook tegen gezien de woning en prijscategorie. Twee daarvan hebben een bod gedaan, waarbij de laatste een flink stuk boven de vraagprijs. Uiteindelijk heb je maar één koper nodig, komt wel goed
@ Jimmy, een mooie werkblad maakt of kraakt de keuken wel. Mooi dat het geregeld is

@ Gerwin, kosten van graniet vielen mij reuze mee. Uiteraard kun je het zo gek maken als je zelf wilt, maar er zijn duurdere materialen.
Wat ik bij ons vooral tof vond/vind is dat het grote werkblad (we hebben ook nog een kleinere) uit één stuk is. Keukenboer gaf vooraf aan dat dat nog wel spannend werd met een lengte van 350cm, toen ze het blad kwamen afleveren was het gelukkig toch uit één stuk

@ Berry, billenknijpen. Ik hou er niet van. Al heb ik laatst ook een week lang met een brandend tanklampje gereden. Ik hoefde die week maar iets van 40km af te leggen, dus dat was wel te doen op de laatste druppels