Franklinn
Net ingestapt
rjthefrisian zei:Gisteravond voor het eerst met drie vrienden eens een hapje uit eten geweest. Restaurant had het keurig voor elkaar. Personeel met mondkapjes, vooraf een vragenlijst en overal ontsmettingsspullen en een afstandelijke tafelschikking. Maar was fijn om er weer eens even uit te zijn.
Gezellig Rob! Fijn dat het weer kan. Wel interessant hoe divers er mee omgegaan wordt, jou restaurant klinkt erg serieus. Als ik hier de terrassen eens bekijk ziet dat er wel anders uit zeg maar..
Vandaag een beetje verdrietige dag. Vanmorgen heb ik de alfa online gezet, werd snel gebeld en kreeg een uur later al een bod waarmee ik wel tevreden was. En ik mocht ‘m gelijk komen brengen. Daar kreeg ik nog een hele show opgevoerd over de versnellingsbak waar wat mee mis zou zijn, heeft me nog 100€ gekost. Maar goed, ik ben er vanaf en het is weer een zorg minder. De alfa zal naar de export gaan. Gaat me wel een beetje aan het hart. Is niet voor het eerst dat ik een auto inlever waar ik blij mee was, maar dan is er altijd iets nieuws om naar uit te kijken. We gaan rustig eens om ons heen kijken. Voorlopig lijstje bestaat uit Insignia diesel, Volvo S60/v70 diesel of lpg en een cactus diesel, allen tot +/- 8 à 9000 euro. C informeerde naar mogelijkheid om hybride te rijden met de mogelijkheid om ook wat te trekken, daaruit is een Golf GTE naar voren gekomen, maar die zijn een stuk duurder (+/- 15k incl btw). Dat zou eventueel wel kunnen, maar betekent een andere investering op dit moment en betaalt zich min of meer terug met lage lasten. Zeker als we een beetje trouw stekkeren.