rjthefrisian
Kilometervreter
Wel grappig, kameraad van me rijdt een redelijk luxe Astra J ST. Zaken als sportieve velgen, AGR stoelen, AFL Xenon, Zwartgetinte ruiten zitten er allemaal op. Echt een heel strakke wagen om te zien, zeker in het zwart. Een heerlijk sporieve kar.
Buren enkele huizen verderop rijden een luxe Astra K ST. Met Led-matrix, zelfde velgens als richard had, ook in zwart.....is ook een mooie wagen om te zien, maar eerder chique als sportief.
Hoe bevalt zijn Astra J? Maar je verwoordt uitstekend hoe ik er naar kijk. De Astra J is lekker dik en sportief en lekker solide.
De K is eerder chique en sierlijk en is op veel vlakken toch minder solide. Maar jah de kilo's moeten ergens gehaald worden. En technisch is ie natuurlijk ook veel beter.
Ik ben ook wel erg benieuwd naar de Mokka. Ik vind de Vizor snuit juist wel erg mooi. Als ie net zo wordt als de GT X concept dan vind ik dat fraai!
Als ik nu naar BMW kijk, dan zijn die M-line uitvoeringen niet het meest fraai met die grote gaten en rare verhoudingen. Zou ik dan weer eerder voor een normaal pakket gaan.
och daar hoef je tegenwoordig geen M pakket meer voor te hebben. Die rare gaten en uitstulpsels zitten standaard al op de nieuwe bimmers..