Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
vind ik wel een leuk ding! Maar het moet een A segment auto worden, ze denken nu ineens na om misschien toch te leasen@ Joost: als auto voor B is misschien de nieuwe ForFour een optie?
voel me vandaag al stukken beter! Ben er nog niet, maar mag ook wel een keer na 1,5 week.@ Joost: inmiddels weer opgeknapt?
Ons straatje is uit 1979/1980. dus met een jaar of 15 zijn jullie ook aan de beurtDie oude gele straatlantaarns zijn wel zo lelijk, kan me niet snel genoeg vervangen worden. Helaas zitten er flinke afschrijvingstermijnen op woonwijken. Jullie huis is net wat ouder dan de onze geloof ik Joost, kunnen we uitrekenen hoe lang het hier nog zal duren
Dan ga ik toch maar even een deurtje verder ontwikkelen hehe!gaat goed, maar voor je ontwikkeling heb ik je wel aangemeld voor een training lean six sigma black belt
Nieuwe carriereEn Gerwin maar denken dat ie daarmee een volleerd Sushi bakker gaat worden grinning smiley
Volgens mij is de Forfour een A-segmenter!vind ik wel een leuk ding! Maar het moet een A segment auto worden, ze denken nu ineens na om misschien toch te leasen nut smiley
Franklinn zei:@Peter: zitten daar concrete kanshebbers tussen?
En de autojacht?
Franklinn zei:Pff de gemakzucht! Ergens begrijpelijk, maar tegelijk vreemd dat je zo met de spullen van een ander omgaat én zo nonchalant met het dievengilde.
Yellow Belt! Ik heb ook een lekker dagje zitten K
@Peter: zitten daar concrete kanshebbers tussen? En de autojacht?
Moderator
Moderator
B-Real zei:Dus omdat ik keurig een hele fijne optie op mijn auto gebruik (waarbij de auto ook automatisch op slot gaat) en een eventuele dief denkt dan maar mijn auto te moeten stelen ben ik nonchalant? Beetje de omgekeerde wereld hè, lijkt me toch dat het dievengilde eens echt werk moet gaan zoeken.
Ja, lijkt me leuk! Wonen zo dicht bij elkaar, maar je spreekt elkaar zo weinig in real-time. Als de leaf er is plannen we een keer een mini-meet! Grappig trouwens, ze kunnen nog steeds niet vertellen of er een trekhaak leverbaar is. Nissan is er mee bezig, maar kan tot op heden geen bericht geven.Ben benieuwd ruud! Moeten ook echt even een keer weer afspreken,ben wel benieuwd naar de leaf. Ook de alfa van Frank heb ik nog niet gespot
Van de voorkant vind ik hem wel sportief ogen, maar zijkant valt inderdaad tegen. Maargoed, kan me voorstellen dat mensen die voorheen een Meriva kochten het wel zien zitten met dit karretje.@Crossland X: ik was al niet zo onder de indruk bij presentatie. Ik hoop maar dat het niet zo'n succes wordt, het wegbeeld wordt er niet echt knapper van eerlijk gezegd.
AsconaGT zei:Je beland toch in een Volvode voorkeur vanuit directie is daar soort van uitgesproken. Je vind die zelf ook heel fraai, voldoet aan al jou eisen, dus waarom nog verder kijken
![]()
British Racing Green zei:Ok,
net gedwongen afscheid genomen van een medewerkster...
De minder leuke kantjes van de job![]()
Astra F zei:Ohjah, vind dat ik de titel "meest wisselvallige forummer mbt andere auto" eigenlijk wel een keer over moet dragen aan Peter. Heb er jaren terecht aanspraak op gemaakt, maar moet ook constateren dat er mensen zijn die hier meer aanspraak op hebben als ik.![]()
Haha ja, dat zal ik zeer zeker niet ontkennen. Enerzijds natuurlijk wel verrassend gezien ik wel een Opel-man ben, anderzijds heb ik altijd aangegeven elektrisch rijden fijn te vinden en gezien het financiële voordeel. Was dat er niet geweest, dan had er wel een Astra/Insignia/Crandland X op de stoep gestaan.Barri zei:Maar Ruud, de meest verrassende wending staat nog wel op jouw naam! Ruud in iets anders dan een Opel!![]()
Astra F zei:Ja, lijkt me leuk! Wonen zo dicht bij elkaar, maar je spreekt elkaar zo weinig in real-time. Als de leaf er is plannen we een keer een mini-meet!Ben benieuwd ruud! Moeten ook echt even een keer weer afspreken,ben wel benieuwd naar de leaf. Ook de alfa van Frank heb ik nog niet gespot
Ik kan me er nu ook nie meer toe zetten de GTS nog te wassen, voor die laatste 4 weken....waarbij hij met dit weer ook na 2 dagen weer super smerig is. Die laatste weken maar met een wat smerige auto rondrijden, mocht ik me er echt aan irriteren is een snel bezoekje aan de wasstraat nog een optie.Het lijkt erop dat het dit weekend weer iets warmer wordt, dus misschien morgen de auto maar even laten wassen. Heb de Astra tot nu toe altijd met de hand gewassen, maar daar is het nu toch nog te koud voor en ik heb er de tijd niet voor. Dus dan morgen maar het uitgebreide programma in de wasstraat. Volgende week weinig kilometers op de agenda staan, dus dan blijft hij ook relatief lang netjes hoop ik
GezelligAls jullie een datum gepland hebben dan sluit ik graag aan smiling smiley
AsconaGT zei:Gisteren voor het eerst écht een fatsoenlijke aanhanger achter de laguna gehangen.
Dikke dubbelasser om 150 dakpannen op te halen voor ons nieuwe projectje wat in maart van start gaat.
Kom ik aan, blijkt het een recreatiepark in een bos te zijn waar die jongen een (mooi) huisje heeft neer gezet. De weg er naar toe was super krap en de zandweg was kei hard geworden door de temperaturen en heel hobbelig. Niet echt lekker als je keramische dakpannen wil vervoeren. Kom ik daar aan, is het echt pikke donker, ik kon niet bij zijn huis komen waar de pannen lagen omdat ze de riolering aan het graven waren. Hoop geklooi met zaklampjes. Heel veel lopen in het donker, keren was onmogelijk dus aanhanger afgekoppeld en gedraaid. Met zaklampjes alles weer aansluiten en na veel gedoe en volle aanhanger met 3 km/h het park afgereden. Na 15 minuten eindelijk weer harde weg. Je moet er wat voor over hebben als je het voor weinig voor elkaar wil hebben. 1 pan is geknapt tijdens de reis.
maar de Laguna doet het perfect met de aanhanger er achter, je merkt met 320Nm en 205PK vrijwel niet dat hij er achter hangt. En heb voor weinig mooie keramische verglaasde pannetjes![]()
Mooi dat je er dan weer het meest bovenop bent Joost. Hopen dat je nu het portie voor de komende tijd weer hebt gehad.AsconaGT zei:Ik ben gisteren weer begonnen met werken. Als ik ziek ben, en ziek heb gemeld dan ga ik dat absoluut niet doen. Heb daarom ook gewacht met ophalen van de pannen