BRG
Wegverkenner
AsconaGT zei:B vind het allemaal prima, zolang ze maar geen kaal ding krijgt.
Kaal is duidelijk haar ding niet...
Hopelijk had de baby bij geboorte al een hele bos haar... en verlies jij het jouwe niet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
AsconaGT zei:B vind het allemaal prima, zolang ze maar geen kaal ding krijgt.
Haha, dit soort zaken kijk ik niet van op. Bij een klein bedrijfje doet iemand dit gedeelte "er ff bij" en dan snap ik wel dat ie het liefst alles binnen één merk en dealer heeft. Heb je het zelf lekker makkelijk. Maargoed, een bedrijfsauto is iets waar iemand ook privé over betaald (bijtelling) en dus vind ik het niet meer als terecht dat je er zelf ook een stem in mag hebben. In mijn opinie kun je de medewerker beter wat meer ruimte geven, een een auto laten kiezen ipv toewijzen. Kans dat er dan beter met de auto wordt omgegaan is groot, draagt bij aan de medewerkertevredenheid.Qua auto weer een update, een Karl gaat het sowieso niet worden. Die gene die over de auto's gaat wil iedereen in de zeflde auto's krijgen en ze gaan nu kijken wat het moet zijn. Maar hij heeft in het verleden hele slechte ervaringen met opel gehad, hij vind het imago ook niet wat, dat gaat hem dus niet worden. Waarschijnlijk word het een VW Up!
Moderator
Nee, dat is nog altijd je eigen keuze.Maargoed, een bedrijfsauto is iets waar iemand ook privé over betaald (bijtelling) en dus vind ik het niet meer als terecht dat je er zelf ook een stem in mag hebben
Eens. Maar dat kan ook juist interessant zijn, als je dat wil veranderenIk ken het bedrijf niet en kan niet oordelen. Maar vind het wel vreemd dat ze iemand graag willen hebben, dan op loongebied schijnbaar nog niet eens een bijzonder aanbod doen. En dan ook nog een opmerkelijk wagenparkbeleid hebben. Mijn indruk die ik op basis van de info hier krijg is dat het niet een heel solidie/doordacht bedrijf is.
Bij een klein bedrijfje doet iemand dit gedeelte "er ff bij" en dan snap ik wel dat ie het liefst alles binnen één merk en dealer heeft. Heb je het zelf lekker makkelijk.
De job draait, zoals Joost al eerder heeft gezegd, niet alleen om het salaris en de bijbehorende auto hè
Nu wel een andere vervelende kwaal, RSI. Heb echt goed last van mijn pols waar ik normaal de muis bedien. Zelfs na een weekend nauwelijks computeren blijft de pijn aanwezig, appen op telefoon is ook vervelend geworden. Heb snel een andere muis gekocht en volgnde week naar fysio.
Moderator
Van dat soort termen krijg ik toch een slappe zeg...lean six sigma yellow belt
Franklinn zei:Peter hoe staat het met jou zoektocht? We hebben je al een paar dagen niet meer gehoord![]()
Herkenbaar Rob. Ik deel net als jij het gedachtegoed wel, denken in processen, processen zo kort mogelijk maken en houden en verspellingen tegen gaan. ook het just-in-time principe kan je veel opleveren.Vandaag cursus lean six sigma yellow belt gehad.
Het gedachtegoed vind ik altijd prima en pas ik tijdens mijn werkzaamheden in principe al toe. Heb ik geen cursus of theorie voor nodig. Maar heb bij lean soms wel wat idee dat bij bepaalde mensen soms meer de kleur van hun beltje belangrijker is dan het gedachtengoed erachter.
lean six sigma yellow belt
go to the gemba