Mogguh!
Zag trouwens wat berichten geleden iets over een meeting: bij deze meld ik me daar ook alvast voor aan!
Neen, daar repten ze met geen woord over... en dan maar klagen dat woningen lang te koop staan in die omgeving.
Zoiets hebben wij ook meegemaakt: bij de makelaar 1 huis bekeken en bleek dat hij 4 huizen verderop ook nog 1 in de verkoop had. Kwamen we pas achter toen we de verkopers van dat huis bij toeval spraken.
Achteraf begon de makelaar ook gelijk: Van het kijken naar de 1, komt het kopen van de ander! En het had niet buiten mij om gekund, want dan had ik er werk van gemaakt. Nare vent.
Worden jullie ook gek van de kou, ik ben toe aan voorjaar....
Beetje dubbel: droog, met zonnetje is het best lekker om gewoon buiten te lopen. Krijg ik energie van... maar ik ben nu ook wel toe aan wat warmte
Warm aankleden en lekker doorwerken grinning smiley
Flink bevroren grond en dan tegels eruit trekken... pfoeh; sterkte
Heb haar toen maar gezegd dat ik dat liever niet hoor van een doktergrinning smiley
Ook mooi als een uitvaartverzorger zoiets zegt...
@Gerwin: leuke beleving, hoe kwam je daar zo bij?
@ Gerwin, hoe heb je zo'n meeloopdienst geregeld? Dat lijkt mij ook wel interessant!
Gewonnen bij een veiling tijdens een lokale actie voor een goed doel
Eind vorig jaar, dus mijn vuurwerk-budget heb ik voor het bieden gebruikt
Heeft me uiteindelijk iets € 170 euro gekost maar was me meer dan waard... zou het zo weer doen! En dan de opbrengst ook nog naar een goed doel; win-win!
@ Gerwin: Gaaf, zo'n volgdienst zou ik ook graag eens doen. Goed ook om te horen dat je nu dingen ook anders bekijkt en respect hebt voor de hulpverleners. Ik zou zo'n functie ook niet kunnen uitvoeren, daarvoor zitten mensen mij te snel in mijn irritatiegrens.
1 van de agenten was altijd beheerder van de Facebookpagina, maar is er mee gestopt... de irritaties liepen te hoog op bij haar. Als ik hoorde wat sommige mensen durfden te posten bij berichten, dan is het dat ook wel heftig hoor. Dus ook agenten hebben daarin verschillende grenzen
@ Frank: Tof! En nog een weekend weg erachteraan is natuurlijk een mooi extraatje!
Wij zijn laatst bij de LionKing geweest maar Soldaat van Oranje staat ook nog op het wensenlijstje. Hoor van veel mensen die er al zijn geweest maar op een 1 of andere manier komt het er bij ons niet van.