Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zag net ergens foto van de achterkant van nieuwe civic type r. Welke dwaas heeft die bedacht...echt vreselijk.
Moderator
Moderator
Ik heb niet zoveel met de Mazda 3 maar de CX-3 vindt ik dan wel echt dik.
Total Loss zei:Echt joh ? Wat mij betreft gewoon een stoer karretje, iets hoger, lekker bonkig, altijd dubbel uitlaatje. Vorm / lijn van de ramen bevalt ook. Ik zie dat 50+ niet hoor !![]()
Hun partijprogramma :Tvectrafan zei:Wat is mis met 50+:T
[size=x-small]snotapen[/size]
![]()
AsconaGT zei:het blijft gewoon een karretje waar altijd 50+ ers in rijden, liefst nog met een caravan er voor.
Total Loss zei:@Barri Waarom dan geen CX-3 ? Zelfde vette opties, uitrusting en motor. Ik heb niet zoveel met de Mazda 3 maar de CX-3 vindt ik dan wel echt dik.
Moderator
Sanoma zei:@ Fer: mooie score voor zo'n dikke auto met 'ouderwetse' diesel! Die eco-pruttel van mij haalt net de 1 op 20....
British Racing Green zei:Total Loss zei:@Barri Waarom dan geen CX-3 ? Zelfde vette opties, uitrusting en motor. Ik heb niet zoveel met de Mazda 3 maar de CX-3 vindt ik dan wel echt dik.
Het lijkt me dat de CX-3 eerder een 2 met hoge instap is.
Als je in dezelfde klasse wil blijven, lijkt de 3 met hoge instap naar mijn aanvoelen eerder de CX-5.
Moderator
Dat valt echt heel erg mee hoor!Helaas komt het interieur nog niet helemaal mee, dat is nog vrij veel plastic.
Vandaag met de GTS ook ff bij de Opel-dealer geweest, de radiator is lek.....en dat valt gelukkig onder het Opel-winterplan.
Dus auto ff op de brug gehad, waarbij de chef werkplaats ook constateerde dat hij lek is en vervangen gaat worden.
Volgende week dinsdag komt er een nieuwe radiator in. Heb ik zo in 1 klap het Opel winterplan van de laatste jaren terug verdient.
Barri zei:Een Kleinwagen?![]()
Fer zei:wa moderniteit 3 eeuwen terug, maar kwa degelijkheid wel enorme stappen vooruit