929V6
Asfaltkampioen
VW Golf II zei:Modeljaar 1990... En aan het stuur en de koplamphoogteverstelling te zien van oorsprong een Duitse auto.
Dat is toch elke Golf?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
VW Golf II zei:Modeljaar 1990... En aan het stuur en de koplamphoogteverstelling te zien van oorsprong een Duitse auto.
929V6 zei:VW Golf II zei:Modeljaar 1990... En aan het stuur en de koplamphoogteverstelling te zien van oorsprong een Duitse auto.
Dat is toch elke Golf?
CXXX zei:Dat stuur heeft mij 89er ook.
Zit er nou een choke hendel linksonder bij het stuur?
Dan lijkt het meer een oudere 1.6EZ en geen 1.6PN van na 1988
Of de achterklep.D. Elzinga zei:Gezien de tekst op de achterruit vermoed ik dat de auto (niet de identiteit) gewoon nieuw in Nederland is geleverd...
Stif zei:Sjonge sjonge sjonge.......
Gezien het dashboard zou ik zeggen een LX uit 83, de meeste overgebleven golfjes zijn van 83.
En dan die prijs.
RobEU zei:Volgens de RDW dus wel op de plaats van een 77'er.
"Op rechts, rechter schroefveerkoker onder motorkap"
Audi80Coupé zei:RobEU zei:Volgens de RDW dus wel op de plaats van een 77'er.
"Op rechts, rechter schroefveerkoker onder motorkap"
Logisch, want dat staat natuurlijk op het originele kenteken![]()
Misschien wel ver daarvoor, nieuw uit de showroom gestolen en voorzien van een stukje plaatwerk en de papieren van een Golf die destijds vers door een petje om een boom werd gekruld. Wie zal het zeggen?D. Elzinga zei:Wel opmerkelijk trouwens vind ik het dat zo'n omgekatte auto (of beter gezegd identiteit) al zo lang is bezit is van de huidige eigenaar. Is dat dan al snel na aankoop gedaan (dat een auto uit 1977 in 2002 belastingvrij werd volgens de toenmalige regels, is wellicht geen toeval) of is er daadwerkelijk jarenlang nog met een echte 77'er rondgereden, en is alles op gegevens moment overgezet naar een nieuwere auto toen de eerste te rot werd, vraag ik me dan af...
Niet dat ik er ervaring mee heb, maar het lijkt mij toch het makkelijkste om het op dezelfde plaats als bij de donorauto te plaatsen? Of is het veerpoothuis ook anders?Audi80Coupé zei:Waar ik op zich wel nieuwsgierig naar ben is waar het chassisnummer staat. Bij een '77-er staat dit op het veerpoothuis aan de bijrijderskant, bij een '83-er op de plaats boven het schutbord. Het chassisnummer van een '77-er staat er ook gebogen in, bij een '83-er kaarsrecht.
Dat kan zijn, maar maakt dat een auto omgekat?rzasa zei:https://www.autoscout24.nl/aanbod/land-rover-others-diesel-zwart-8ef19553-fc84-5b6f-e053-e350040ae9a1?cldtidx=20
Ongeschikt voor milieuzones.
Dakloos zei:Dat kan zijn, maar maakt dat een auto omgekat?rzasa zei:https://www.autoscout24.nl/aanbod/land-rover-others-diesel-zwart-8ef19553-fc84-5b6f-e053-e350040ae9a1?cldtidx=20
Ongeschikt voor milieuzones.
Wegens koop van huis moet ik helaas mijn custom made opgebouwde defender verkopen. De auto is helemaal opgebouwd obv mijn wensen en in nieuwstaat.
Bij de aflevering op 11-12-2016 is de auto getaxeerd op € 35.000,-. In de afgelopen maanden heb ik slechts een kleine 6000 kilometer er mee gereden.
In die maanden diverse aanpassingen gemaakt voor paar duizend euro. De garage die de auto opgebouwd heeft geeft nu een vraagprijs aan van € 42.500,- omdat de auto zo bijzonder is en niet meer gemaakt worden.
Er ligt een 2.4 Puma 4 cilinder lijn motor in. De auto is professioneel volledig nieuw opgebouwd. De motor en het Schutbord komt af van een donorauto uit 2012. Een nieuw gegalvaniseerd en gepoedercoat chassis. Heel veel nieuwe onderdelen. Deze kun je zien in het taxatierapport.
RobEU zei:Hahaha, die tekst en foto's ook..... LOL!
Die donor leek zeker verdacht veel op een exemplaar uit '84...
RobEU zei:Een Porsche-chassis met replica carrosserie....
Lijkt me eerder een oud Kever-chassis.
D. Elzinga zei:Die is niet omgekat hoor.:T
Zadelsnuiver zei:Kenteken YL is sowieso 1990 toch?